Dat is ie nog steedsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ben alweer zoveel mods vergeten zeg... maar Static moet idd ook erg zijn geweest.
Hoe vreemdquote:
Onderbouwing?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:10 schreef JohanV. het volgende:
1. Klowjow toen ie nog mod was.
2. Buzzer
3. Static
Voor de schermen heb ik weinig ervaring met hem, maar achter de schermen staat hij niet al te hoog in mijn vaandel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
Geqxon vond ik een slechte mod. Zowel voor als achter de schermen.
Zijn houding en gedrag t.o.v. andere crewleden stond mij niet aan. Het een en ander houdt waarschijnlijk wel verband met zijn leeftijd, maar toch zijn er ook van zijn leeftijd die wel op een normale manier kunnen communiceren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:44 schreef XiChico het volgende:
Wat heeft die geqxon gedaan dan? Zag merderet topics over hem.
We vinden jou lief zo te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe vreemd
Editten ze teveel van je posts?
Lekken!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
En hij probeerde mensen nogal gauw een ban aan te smeren. Mensen die hij niet mocht.
Zo kwam het in ieder geval over.
Wie hebben daar kort gezeten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef blieblie het volgende:
Misschien kan Arcee een lijstje maken van moderators die het kortst moderator zijn geweest?
Dan nomineer ik daar iig de top 10 van. (De lijst zal wel voornamelijk bestaan uit moderaars die ooit B&H, US of welke variant op dat forum ook zijn geweest).
Van die lui die gaan modereren om een kleurtje stoer is, je dan notes kan lezen etc. om er vervolgens achter te komen dat er toch wel veel tijd zit in modereren..
Iemand anders merkte dat net ook al op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit nou typisch Fok?
Dat het slechste mod topic veel beter loopt dan het beste mod topic?
Ja hallo, eerst klagen dat je nog niet in het lijstje staat, dan komt je naam voor en dan wil je een onderbouwing.quote:
Ik dacht dat je toch wel lang genoeg hier rondliep om dat te weten. Of was het een retorische vraag?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit nou typisch Fok?
Dat het slechste mod topic veel beter loopt dan het beste mod topic?
Lees ik weer niet goed genoegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iemand anders merkte dat net ook al op.
Whehehehequote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Een spiegel voor de usertjes houden zodat ze er eens over na kunnen denken![]()
Yeah Right!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |