Die kunnen niet tippen aan Sphere. Ik zat wel aan DL te denken trouwens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Je vergat trouwens David Letterman en ElizabethR.
GC dus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan mag jij zeggen waar calvobbes moderator van is geweest.
NJ, NJ. NJ.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef NJ het volgende:
Ontopic, bitte.
De mensen die een paar posts missen snappen het wel.
Net zo triest iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar wel passend bij het forum natuurlijk. Een vlag op een modderschuit is toch ook geen gezicht?
Nou ja zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, maar een drol erop gaat wat ver, niet?
Altijd wat te klagen, die users van Klaagbaak.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Nitrane het volgende:
Tha_T, The_Terminator, Buzzer
KLB mods
* QyRoZ.en.Anthraxx *quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Nitrane het volgende:
Tha_T, The_Terminator, Buzzer
KLB mods
Je hebt een bruin hoofdquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kweet niet echt.... de meeste mods zijn lief.... eigenlijk allemaal wel
nee ik ben het niet altijd met ze eens. maar vind ze meestal best aardigquote:
Dat brengt me op een eerdere briljante post mijnerzijds.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef Quara het volgende:
[..]
Net zo triest idd
Sommigen gooien ook een topic opslot omdat ze het niet volgens hun denken vinden verlopen, wahahahaaaaahaha triest
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
Om de admins voortdurend in te prenten welke hoogstaande normen zij in acht dienen te nemen stel ik voor om art. 1 lid 1 Wetboek van strafrecht (het nulla poena beginsel) in de topictitel te zetten:
Geen feit is strafbaar dan uit kracht van een daaraan voorafgegane wettelijke strafbepaling.
Daar sluit ik mij volledig bij aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
Geen feit is strafbaar dan uit kracht van een daaraan voorafgegane wettelijke strafbepaling.
Al ging je ertegenin, een wet past zich echt niet voor jou aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:35 schreef Quara het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij volledig bij aan
Voor mij wel hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Al ging je ertegenin, een wet past zich echt niet voor jou aan.
Het is een kangeroe!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
NAAR EN NIET NA, DOMME KOE! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die newbies kennen je gewoon niet Swets.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben gewoon niet genoemd!
Ik ben redelijk incognito tegenwoordigquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Die newbies kennen je gewoon niet Swets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |