quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef pberends het volgende:
Buup is een van de beste.
Als jullie dat niet vinden zijn jullie jaloers op z'n lekker kontje.
Top 3 Beste moderators ooit
Nou ga je te ver hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:22 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb even admins toegevoegd in de tt voor onze lemming vrienden
Geen dank he!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wij krijgen ook de meeste kliko's over ons heen, inclusief inhoud.![]()
Bedankt voor de eervolle vermelding.![]()
ff op jouw naam klikken![]()
Begin er een zo ik zo zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:58 schreef Drugshond het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een soortgelijk topic maar dan achter de schermen.
Zodat we empirisch de resultaten kunnen vergelijken.
je kan t topic ook naar achteren schoppenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:22 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb even admins toegevoegd in de tt voor onze lemming vrienden
Hou je mond over Lupaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef LENUS het volgende:
Lupa_Solitaria: gewoon een vervelend figuur
Omdat iedereen zo gehecht is aan de mening van de usersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kan t topic ook naar achteren schoppen
zitten toch bijna alleen blauwen in
Doe eens niet zo debiel jezelf verheven voelen enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat iedereen zo gehecht is aan de mening van de users![]()
Top 3 Beste moderators ooitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:05 schreef TC03 het volgende:
1. Buzzer
2. Yvonne
3. Nikky
Gersheid zelve: Butipahtoipih en Stofje.
Je hebt wel lef om als mod in een topic als dit te posten!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef NJ het volgende:
Ontopic, bitte.
De mensen die een paar posts missen snappen het wel.
Al eens gehoord van sarcasme en PI's ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo debiel jezelf verheven voelen enzo.
Nou,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Al eens gehoord van sarcasme en PI's ?
is anders geen posticon om duidelijk te maken dat je sarcastisch bent of iets in die richting.
Eigenlijk best balenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, [afbeelding] is anders geen posticon om duidelijk te maken dat je sarcastisch bent of iets in die richting.
niet alleen jijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Eigenlijk best balen
Ik ben voor deals PI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |