Het is vieze smerigequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:28 schreef wegwerp2004 het volgende:
Samo chips is cheap en best goed te etenIk vind alles van de aldi oké. Ik vind het dan ook onzin om een fucking euro neer te leggen voor een zak chips.
60 Cent voor een zak fatsoenlijke Lays chips.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:28 schreef wegwerp2004 het volgende:
Samo chips is cheap en best goed te etenIk vind alles van de aldi oké. Ik vind het dan ook onzin om een fucking euro neer te leggen voor een zak chips.
Idd, die paprika is echt moeilijk vies.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is vieze smerigechips.
Geen discussie verder mogelijk.
Chips horen van A-merken te zijn, de rest mag je wat mij betreft bij de aldi halen
Beter hou jij je muil dicht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:49 schreef XiChico het volgende:
BeterWat een kutzin is dat ook he: Beter ga je, beter koop je
![]()
![]()
Gebakken kleffe aardappelschijfjes met een lading zout in een zak die niet goed opengaat, dat ongeveer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Beter hou jij je muil dicht.
En beter legt iemand mij hier effe uit wat SAMO chips is. Ik heb zo'n vermoeden...
Een merk dat Nol en Vannessa bij RTL Shop dan weer aanprijzen! Goed mogelijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:29 schreef Candera het volgende:
Klinkt als een of ander goedkoop derderangs elektronicamerk uit Oost-Vietnam
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:32 schreef VarsesteR het volgende:
samo chips is lekkerder dan lays
Je doet je onderschrift duidelijk eer aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:32 schreef VarsesteR het volgende:
samo chips is lekkerder dan lays
Zeg C1000 groenteboer, dat moet jij toch weten of niet? Of kom jij nooit verder dan de bananen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:35 schreef Maikuuul het volgende:
Samo chips ? nog nooit van gehoord. Die hadje zeker gepakt omdat ze maar liefst 20 cent goedkoper waren dan de Lays ?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:26 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Zeg C1000 groenteboer, dat moet jij toch weten of niet? Of kom jij nooit verder dan de bananen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |