okquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:45 schreef Monocultuur het volgende:
Ik had een discussie op m'n werk. Nu wil ik even 3 vragen stellen
Het zal me een worst wezen.quote:1) Als je pas een vriendin hebt, en ze gaat naar de w.c. en je hoort ze plassen,
hoor je dit dan eigenlijk liever niet (afkeer ervan) of maakt het totaal niet uit.
Ik geef altijd een cijfer.quote:2) Als ze een behoorlijke boer laat.
Heb je dan zoiets, gatverdamme das ook niet vrouwelijk, of maakt het niet uit.
Jolie is zowiezo een lelijke hoer.quote:3) Stel je voor dat je Angelina Jolie ziet schijten, heb je dan zoiets van
ach het is menselijk. of wordt het beeld wat je van haar had minder charmant.
Ik was serieus.quote:Ben benieuwd naar jullie reakties. a.u.b. een beetje serieus graag, want ik
jullie eerlijke reakties meenemen in de volgende discussie![]()
Mag ik me hierbij aansluiten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ok
[..]
Het zal me een worst wezen.
[..]
Ik geef altijd een cijfer.![]()
[..]
Jolie is zowiezo een lelijke hoer.
[..]
Ik was serieus.
ja dat vind ik zeer afstotend. ik vind het ranzig als mannen dit doen in gezelschap, maar als vrouwen het doen is het zo ordinair en kotsgoor. dat zijn gewoon geen echte vrouwen, maar boerentrollen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:45 schreef Monocultuur het volgende:
2) Als ze een behoorlijke boer laat.
Heb je dan zoiets, gatverdamme das ook niet vrouwelijk, of maakt het niet uit.
Nee joh, leef je uit!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:04 schreef Megumi het volgende:
Hehe houd me vingers maar even van het keyboard.
Kotsen is nooit charmant. Poepen in feite ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef Pony-Lover het volgende:
Een vrouw horen kotsen (door drank) vind ik wel een behoorlijke afknapper, dan kan ik haar moeilijk meer leuk en schattig vinden. Kotsen is voor mannen natuurlijk ook niet het meest charmante.
Jah dat vinden we stoer om te doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:23 schreef Schubbekut het volgende:
En mannen die kotsen/boeren/pissen of schijten zijn wel charmant , of charmanter dan vrouwen die dat doen ?
Klopt. Ik doe mijn behoeftequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Maa ja mooie vrouwen poepen niet... gelukkig....
ja idd want 's avomds steek je je lul weer in dat gat en hoop je ieder keer weer dat het schoon isquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:25 schreef Camplo het volgende:
1) Vrouw horen plassen, maakt me echt niks uit. Is doodnormaal dus jah.
2) Boer laten, jah als het zo'n opspelende boer is maakt dat echt niks uit. Een echte ik-drink-me-cola-leeg-en-laat-een-dikke-boer boer is not done.
3) Ehm, dat hoort erbij, maar daar weet ik liever niet al te veel van. Helaas hoort het erbij
Dat maakt het nog niet charmanter.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jah dat vinden we stoer om te doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |