Ben je het dan ook met me eens dat Pim Fortuyn niet dood is? Dat kun je nooit met zekerheid bewijzen? Iemand kan met zn DNA gekloot hebben, misschien wel een spion uit de CDA-gelederen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je definitie zou aanhouden zou je ook niet mogen praten over de zelfmoord van Hitler, die is immers nooit met 100% zekerheid bewezen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben je het dan ook met me eens dat Pim Fortuyn niet dood is? Dat kun je nooit met zekerheid bewijzen? Iemand kan met zn DNA gekloot hebben, misschien wel een spion uit de CDA-gelederen.
Hoe weet je dat het zijn lichaam is? Dat weet je niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jawel. Zijn lichaam ligt gewoon ergens begraven.
Ga jij het lichaam van Hitler mee opgraven?
Van Pim wel, van Hitler nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het zijn lichaam is? Dat weet je niet.![]()
Net zoals Elvis ook nog regelmatig gezien wordt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je definitie zou aanhouden zou je ook niet mogen praten over de zelfmoord van Hitler, die is immers nooit met 100% zekerheid bewezen
In ww2 in die laatste dagen was dat juist niet mogelijk. Alles wat leek op een SS-er, Wehrmacht of Duits werd door de Russen afgeschoten en dan zal Hitler ontsnappen. Nee, die is niet herkenbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd daarvoor moet je wel oppassen. dat je niet te ver gaat doordraven met je conclusies.
aan de andere kant moet Tranceptor ook toegeven dan het in ww2 nog wel mogenlijk was geweest ..... denk ik ....gok ik...schat ik .. niet erg aannemelijk maar het moet kunnen
Hoe weet je dat van Pim dan? Volgens jou gedachtengang weten ze dat net zo min zeker? Dat kun je nooit met 100% zekerheid weten. Misschien had Ruud de Wild wel een dubbelganger voor zich, wat ze al niet kunnen tegenwoordig met plastische chirurgie zeg! DNA-test, ach de politie zat in een groot complot.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Pim wel, van Hitler niet
Laten we de zaak dan eens omdraaien. waarom is het volgens jou aannemelijk dat Hitler naar agentinië gevlucht is en daar nog tot 1959 geleefd heeft?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Graven
assuption is the mother of all fuckups!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
toch genoeg om het verdomd aannemelijk te maken.
Degene die aannam dat je een discussie kon voeren zal zich voortaan toch wel twee keer beraden voor hij weer aannames over je doet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
assumption is the mother of all fuckups!
sorry typoquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Degene die aannam dat je een discussie kon voeren zal zich voortaan toch wel twee keer beraden voor hij weer aannames over je doet.![]()
DAM, het enige wat wel zeker is is dat we allen een keer met de neus naar boven liggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |