abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34868233
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je definitie zou aanhouden zou je ook niet mogen praten over de zelfmoord van Hitler, die is immers nooit met 100% zekerheid bewezen
Ben je het dan ook met me eens dat Pim Fortuyn niet dood is? Dat kun je nooit met zekerheid bewijzen? Iemand kan met zn DNA gekloot hebben, misschien wel een spion uit de CDA-gelederen.
pi_34868304
Jawel. Zijn lichaam ligt gewoon ergens begraven.

Ga jij het lichaam van Hitler mee opgraven?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:27:33 #153
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34868348
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ben je het dan ook met me eens dat Pim Fortuyn niet dood is? Dat kun je nooit met zekerheid bewijzen? Iemand kan met zn DNA gekloot hebben, misschien wel een spion uit de CDA-gelederen.
idd daarvoor moet je wel oppassen. dat je niet te ver gaat doordraven met je conclusies.
aan de andere kant moet Tranceptor ook toegeven dan het in ww2 nog wel mogenlijk was geweest ..... denk ik ....gok ik...schat ik .. niet erg aannemelijk maar het moet kunnen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34868397
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jawel. Zijn lichaam ligt gewoon ergens begraven.

Ga jij het lichaam van Hitler mee opgraven?
Hoe weet je dat het zijn lichaam is? Dat weet je niet.
pi_34868438
Verder waren er minimaal 2 partijen die er baat bij hadden te kunnen claimen dat ze Hitler gevonden hadden.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34868458
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het zijn lichaam is? Dat weet je niet.
Van Pim wel, van Hitler niet
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:30:11 #157
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34868459
quote:
Als je definitie zou aanhouden zou je ook niet mogen praten over de zelfmoord van Hitler, die is immers nooit met 100% zekerheid bewezen
Net zoals Elvis ook nog regelmatig gezien wordt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_34868532
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd daarvoor moet je wel oppassen. dat je niet te ver gaat doordraven met je conclusies.
aan de andere kant moet Tranceptor ook toegeven dan het in ww2 nog wel mogenlijk was geweest ..... denk ik ....gok ik...schat ik .. niet erg aannemelijk maar het moet kunnen
In ww2 in die laatste dagen was dat juist niet mogelijk. Alles wat leek op een SS-er, Wehrmacht of Duits werd door de Russen afgeschoten en dan zal Hitler ontsnappen. Nee, die is niet herkenbaar natuurlijk. Bovendien hebben we een lijk wat gezien is door meer dan 20 getuigen, verbrandt door een getuige die het zijn leven lang hetzelfde heeft verteld en waar nu een gebit van over is, dat door geleerden aan hem wordt toegeschreven. Al met al, naast al het andere bewijs wat ik niet eens ga noemen, toch genoeg om het verdomd aannemelijk te maken.

Dit riekt naar een gedachtenpatroon waarin Holocaust ontkent wordt. Leg dan maar eens die 5,5 miljoen ontbrekende mensen uit. Probeer eerst Hitler maar eens.
pi_34868599
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Pim wel, van Hitler niet
Hoe weet je dat van Pim dan? Volgens jou gedachtengang weten ze dat net zo min zeker? Dat kun je nooit met 100% zekerheid weten. Misschien had Ruud de Wild wel een dubbelganger voor zich, wat ze al niet kunnen tegenwoordig met plastische chirurgie zeg! DNA-test, ach de politie zat in een groot complot.
pi_34868676
Graven
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:37:00 #161
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34868714
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Graven
Laten we de zaak dan eens omdraaien. waarom is het volgens jou aannemelijk dat Hitler naar agentinië gevlucht is en daar nog tot 1959 geleefd heeft?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_34868772
Niet aannemelijk, is iets wat verschillende bronnen zeggen en wat niet bewezen kan worden dat het niet zo is

Verder kunnen we beter ontopic gaan volgens de definities van de mods
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:42:02 #163
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34868917
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:32 schreef Tranceptor het volgende:

[..]
toch genoeg om het verdomd aannemelijk te maken.
assuption is the mother of all fuckups!
stay frosty
pi_34868973
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

assumption is the mother of all fuckups!
Degene die aannam dat je een discussie kon voeren zal zich voortaan toch wel twee keer beraden voor hij weer aannames over je doet.
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:45:00 #165
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34869026
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:43 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Degene die aannam dat je een discussie kon voeren zal zich voortaan toch wel twee keer beraden voor hij weer aannames over je doet.
sorry typo
stay frosty
pi_34869174
Ik denk dat Hitler zo'n gemene man was omdat hij rookte. Ik wil hier graag het volgende bewijsstuk voor aanvoeren:

http://medicolegal.tripod.com/hitlersmoker.htm

We moeten het kwaad 'ausrotten' en roken strafbaar stellen. alleen blowen moet kunnen
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:03:02 #167
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_34869683
quote:
DAM, het enige wat wel zeker is is dat we allen een keer met de neus naar boven liggen
De zelfmoord van AH mag voor 99% bewezen zijn. Alle onderzoeken die zijn gedaan zullen dat kunnen weerschrijven.
Ok, er is duidelijkheid omtrend de zelfmoord van Hitler, dat was dan echter de manier waarop hij dat heeft gepleegd in zijn Bunker.

Kom je nog met bronnen btw? Anders trek ik ff (kan tijdelijk zijn) de stekker uit dit topic.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:16:45 #168
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_34870122
De stekker gaat er even uit.
@ DAM, mocht je met concrete bronnen kunnen komen, dan mag je het ons laten weten. Dan kan jou topic weer open.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')