quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dr Benecke says: "From a scientific standpoint, we cannot say. EVIDENCE: The metal dental bridge held by Russia's State Archive is proof that Hitler is dead, says Dr Benecke it was definitely Hitler's skull until we check for DNA.
Ik ben ze nog niet tegengekomen, alleen vergezochte theorieen over Peron en nazi's en eventueel een plaats van Hitler in Argentinie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn ook voldoende bronnen om aannemelijk te maken dat Hitler in 1959 in Argentinie is overleden
Name one. Ik heb ze nog niet gezien, ook niet in dit topic, trouwens.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aannemelijk
Er zijn ook voldoende bronnen om aannemelijk te maken dat Hitler in 1959 in Argentinie is overleden
Das jou probleemquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Name one. Ik heb ze nog niet gezien, ook niet in dit topic, trouwens.
Als je beweert dat die bronnen bestaan moet je ze hier ook kunnen presenteren. En dan graag erbij vermelden waar je die bronnen vandaan hebt.quote:
Zo werkt het dus niet. Als jij beweert dat er aannemelijke bronnen zijn voor Hitler's dood in 1959 in Argentinië, dan hoor je dat te onderbouwen. Dit soort reacties kunnen niet.quote:
Um, sorry hoor, maar dat is een hele normale zaak. Als je een serieuze discussie wilt, dien je je bronnen te onderbouwen. Dat heeft niks met zwakte te maken, maar alles met normale historische methodiek.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meerdere bronnen die ik gaf.
Dat jij ze niet gelooft zonder onderbouwing is alleen een tekening van jouw zwakte.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat jij ze niet gelooft zonder onderbouwing is alleen een tekening van jouw zwakte.
/offtopicquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik geef gewoon bronnen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, sorry hoor, maar dat is een hele normale zaak. Als je een serieuze discussie wilt, dien je je bronnen te onderbouwen. Dat heeft niks met zwakte te maken, maar alles met normale historische methodiek.
Waar heb je die bronnen dan vandaan? Wie heeft die artikelen geschreven? Waar baseren de auteurs zich op? Wat waren de reacties op die artikelen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik geef gewoon bronnen.
Jij doet ze af als onzin zonder te onderbouwen.
Wie is nu de zwakkeling?
Jij. Ik onderbouw het feit, dat jouw bronnen onzin zijn met bronnen die bewezen geen onzin zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik geef gewoon bronnen.
Jij doet ze af als onzin zonder te onderbouwen.
Wie is nu de zwakkeling?
Hierquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar?
vind je? ik vind dat het alles behalve vast staat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
DAM, het staat vast dat Hitler zeldmoord pleegde.
Dat staat bij de artikelen of in de artikelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar heb je die bronnen dan vandaan? Wie heeft die artikelen geschreven? Waar baseren de auteurs zich op? Wat waren de reacties op die artikelen?
Omdat geschiedenis nou eenmaal geen natuurwetenschap is waar je zaken echt kunt bewijzen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vind je? ik vind dat het alles behalve vast staat.
ik geloof het wel maar daar is geen bewijs voor![]()
Oftewel omdat jij het vindt is het zo en is de rest onbetrouwbaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gunsche heeft zijn lichaam van de bank genomen. Daarnaast zijn er minimaal 6 mensen die na de oorlog getuigd hebben over het einde van Hitler. Ik snap echt niet waar die drang van sommige mensen vandaan komt om de geschiedenis te herschrijven, terwijl er 99,9999999999999999% zekerheid is, wat er gebeurd is.
Zie ook: H. Trevor-Roper, Hitler's Last Days
Zucht. Ja hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Oftewel omdat jij het vindt is het zo en is de rest onbetrouwbaar
DNA test door verschillende onafhankelijke partijen is 100% zeker. Maar dat zal er niet komen zonder medewerking van de Russenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat geschiedenis nou eenmaal geen natuurwetenschap is waar je zaken echt kunt bewijzen.
dus je geeft het zelf toe dat het niet 100% zeker is! is niet erg. ik geloof wel dat hij zelfmoord heeft gepleegd in berlijn maar ik vind ook niet dat je mag zeggen dat het een feit is!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat geschiedenis nou eenmaal geen natuurwetenschap is waar je zaken echt kunt bewijzen.
Ik heb het niet over die DNA-test, maar over andere bronnen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
DNA test door verschillende onafhankelijke partijen is 100% zeker. Maar dat zal er niet komen zonder medewerking van de Russen
100% zeker is het niet. Net zo min als het 100% zeker is dat Lodewijk XVI onthoofd is. Beide zaken zijn echter wel zeer aannemelijk en kunnen door de talrijke bronnen hieromtrent voor waar aangenomen worden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus je geeft het zelf toe dat het niet 100% zeker is! is niet erg. ik geloof wel dat hij zelfmoord heeft gepleegd in berlijn maar ik vind ook niet dat je mag zeggen dat het een feit is!
Want...? 34 ooggetuigen zijn niet genoeg bewijs? Delen van een schedel ook niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus je geeft het zelf toe dat het niet 100% zeker is! is niet erg. ik geloof wel dat hij zelfmoord heeft gepleegd in berlijn maar ik vind ook niet dat je mag zeggen dat het een feit is!
Nee, Scully, ik voel dat ze hier zijn. Ze komen ons halen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want...? 34 ooggetuigen zijn niet genoeg bewijs? Delen van een schedel ook niet?
zonder duidelijk dna bewijs niet nee.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want...? 34 ooggetuigen zijn niet genoeg bewijs? Delen van een schedel ook niet?
nee... je zegt stel.. je hiermee impliceer je al dat er helemaal geen koe isquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
Ok DAM, vraagje voor jou:
Stel, er loopt een koe in de wei ergens waar niemand hem ziet, niemand hem hoort, niemand hem voelt, is die koe er dan?
Nu niet gaan zitten piepen over een blauw kleurtje. Dat staat een beetje sneu.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zolang er geen 100% waterdichtbewijs is kan je zowel het een als het andere niet uitsluiten. Behalve als je een blauw naampje hebt op Fok, dan wel
Het is meer de overvloed aan bewijs aan de andere kant en het ontbreken van enige wetenschappelijke onderbouwing voor een vlucht naar Argentinie. Er is geen enkel werk dat met succes kan laten zien dat Hitler gevlucht is naar Argentinie en daar heeft gewoond, alleen wat broddelwerk van journalisten die zeggen iets gehoord te hebben van mensen van de geheime dienst. Het is vrij simpel met de literatuur die aanwezig is te laten zien dat minstens de helft van de beweringen die DAM aanhaalt, gewoon op niets gebaseerd zijn en geen feiten betreft. Dit soort mensen zijn voor de geschiedwetenschap eigenlijk alleen maar vermoeiend.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nogmaals ik geloof het wel. maar vind het niet eerlijk dat jullie andere afbranden op gebrek aan bewijs
Ik vroeg het jou ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee... je zegt stel.. je hiermee impliceer je al dat er helemaal geen koe is
weet ook niet waar je met deze vraag naar toe wil gaan
dat is idd bullshitquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu niet gaan zitten piepen over een blauw kleurtje. Dat staat een beetje sneu.
dan moet je de vraag mailen en niet op een forum plaaten KOE!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan moet je de vraag mailen en niet op een forum plaaten KOE!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
Ok DAM, vraagje voor jou:
quote:
Dat er verschillende u-booten zijn vertrokken met hoogplaatste nazi's en ook aangekomen zijn in Argentinie in elk geval niet. Dat Peron nazi's met open armen ontving ook niet. Dat er verscheidende Nazi's onderdak gevonden hebben in Argentinie of Zuid Amerika ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is meer de overvloed aan bewijs aan de andere kant en het ontbreken van enige wetenschappelijke onderbouwing voor een vlucht naar Argentinie. Er is geen enkel werk dat met succes kan laten zien dat Hitler gevlucht is naar Argentinie en daar heeft gewoond, alleen wat broddelwerk van journalisten die zeggen iets gehoord te hebben van mensen van de geheime dienst. Het is vrij simpel met de literatuur die aanwezig is te laten zien dat minstens de helft van de beweringen die DAM aanhaalt, gewoon op niets gebaseerd zijn en geen feiten betreft. Dit soort mensen zijn voor de geschiedwetenschap eigenlijk alleen maar vermoeiend.![]()
Ze hebben geen enkele kennis van zaken en blaten maar wat over complottheorieen die gewoonweg niet kloppen. Zelfs al laat je zien hoe het zit volgens meerdere bronnen, dan nog blijven ze in hun waandenkbeelden geloven. Dit zijn van die mensen die op een enge manier altijd maar weer in hun eigen straatje denken. De bewijslast ligt niet aan de kant van degenen die zeggen dat Hitler in zijn bunker zelfmoord heeft gepleegd, die ligt aan de andere kant.![]()
Zegt retorische vraag jou iets? Dat zegt je waarschijnlijk net zo weinig als 'niet voor jou bedoeld'.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zegt het woord forum jou iets?
voor prive vraagjes enzo hebben ze mail en msn uitgevonden. (vraag maar aan de modjes)
gelukkig zijn het 2 verschillende dingen huiliequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zegt retorische vraag jou iets? Dat zegt je waarschijnlijk net zo weinig als 'niet voor jou bedoeld'.![]()
Is er hier iemand die dat ontkent? Alleen met Hitler loop je in val omdat het zeer goed aanneembaar valt te maken dat hij in die bunker is gestorven. Je ontduikt je eigen these hier. Niemand ontkent de komst van nazi's naar Zuid-Amerika en de welwillendheid van Peron. Maar in alle artikelen die je hebt laten zien wordt weinig bewezen en veel gespeculeerd op basis van een paar bekende feiten. Het doet een beetje denken aan de situatie in de eerste uren na de dood van Pim Fortuyn in die zin, iedereen roept maar wat zonder enige kennis van zaken. Er werd ook gesproken over demonisering en eventueel moslimdader etc. Dit subforum heeft een discussie op basis van feiten, de rest kan prima in TRU terecht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat er verschillende u-booten zijn vertrokken met hoogplaatste nazi's en ook aangekomen zijn in Argentinie in elk geval niet. Dat Peron nazi's met open armen ook niet. Dat er verscheidende Nazi's onderdak gevonden hebben in Argentinie of Zuid Amerika ook niet
Ben je het dan ook met me eens dat Pim Fortuyn niet dood is? Dat kun je nooit met zekerheid bewijzen? Iemand kan met zn DNA gekloot hebben, misschien wel een spion uit de CDA-gelederen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je definitie zou aanhouden zou je ook niet mogen praten over de zelfmoord van Hitler, die is immers nooit met 100% zekerheid bewezen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben je het dan ook met me eens dat Pim Fortuyn niet dood is? Dat kun je nooit met zekerheid bewijzen? Iemand kan met zn DNA gekloot hebben, misschien wel een spion uit de CDA-gelederen.
Hoe weet je dat het zijn lichaam is? Dat weet je niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jawel. Zijn lichaam ligt gewoon ergens begraven.
Ga jij het lichaam van Hitler mee opgraven?
Van Pim wel, van Hitler nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het zijn lichaam is? Dat weet je niet.![]()
Net zoals Elvis ook nog regelmatig gezien wordt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je definitie zou aanhouden zou je ook niet mogen praten over de zelfmoord van Hitler, die is immers nooit met 100% zekerheid bewezen
In ww2 in die laatste dagen was dat juist niet mogelijk. Alles wat leek op een SS-er, Wehrmacht of Duits werd door de Russen afgeschoten en dan zal Hitler ontsnappen. Nee, die is niet herkenbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd daarvoor moet je wel oppassen. dat je niet te ver gaat doordraven met je conclusies.
aan de andere kant moet Tranceptor ook toegeven dan het in ww2 nog wel mogenlijk was geweest ..... denk ik ....gok ik...schat ik .. niet erg aannemelijk maar het moet kunnen
Hoe weet je dat van Pim dan? Volgens jou gedachtengang weten ze dat net zo min zeker? Dat kun je nooit met 100% zekerheid weten. Misschien had Ruud de Wild wel een dubbelganger voor zich, wat ze al niet kunnen tegenwoordig met plastische chirurgie zeg! DNA-test, ach de politie zat in een groot complot.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Pim wel, van Hitler niet
Laten we de zaak dan eens omdraaien. waarom is het volgens jou aannemelijk dat Hitler naar agentinië gevlucht is en daar nog tot 1959 geleefd heeft?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Graven
assuption is the mother of all fuckups!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
toch genoeg om het verdomd aannemelijk te maken.
Degene die aannam dat je een discussie kon voeren zal zich voortaan toch wel twee keer beraden voor hij weer aannames over je doet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
assumption is the mother of all fuckups!
sorry typoquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Degene die aannam dat je een discussie kon voeren zal zich voortaan toch wel twee keer beraden voor hij weer aannames over je doet.![]()
DAM, het enige wat wel zeker is is dat we allen een keer met de neus naar boven liggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |