quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dr Benecke says: "From a scientific standpoint, we cannot say. EVIDENCE: The metal dental bridge held by Russia's State Archive is proof that Hitler is dead, says Dr Benecke it was definitely Hitler's skull until we check for DNA.
Ik ben ze nog niet tegengekomen, alleen vergezochte theorieen over Peron en nazi's en eventueel een plaats van Hitler in Argentinie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn ook voldoende bronnen om aannemelijk te maken dat Hitler in 1959 in Argentinie is overleden
Name one. Ik heb ze nog niet gezien, ook niet in dit topic, trouwens.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aannemelijk
Er zijn ook voldoende bronnen om aannemelijk te maken dat Hitler in 1959 in Argentinie is overleden
Das jou probleemquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Name one. Ik heb ze nog niet gezien, ook niet in dit topic, trouwens.
Als je beweert dat die bronnen bestaan moet je ze hier ook kunnen presenteren. En dan graag erbij vermelden waar je die bronnen vandaan hebt.quote:
Zo werkt het dus niet. Als jij beweert dat er aannemelijke bronnen zijn voor Hitler's dood in 1959 in Argentinië, dan hoor je dat te onderbouwen. Dit soort reacties kunnen niet.quote:
Um, sorry hoor, maar dat is een hele normale zaak. Als je een serieuze discussie wilt, dien je je bronnen te onderbouwen. Dat heeft niks met zwakte te maken, maar alles met normale historische methodiek.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meerdere bronnen die ik gaf.
Dat jij ze niet gelooft zonder onderbouwing is alleen een tekening van jouw zwakte.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat jij ze niet gelooft zonder onderbouwing is alleen een tekening van jouw zwakte.
/offtopicquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik geef gewoon bronnen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, sorry hoor, maar dat is een hele normale zaak. Als je een serieuze discussie wilt, dien je je bronnen te onderbouwen. Dat heeft niks met zwakte te maken, maar alles met normale historische methodiek.
Waar heb je die bronnen dan vandaan? Wie heeft die artikelen geschreven? Waar baseren de auteurs zich op? Wat waren de reacties op die artikelen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik geef gewoon bronnen.
Jij doet ze af als onzin zonder te onderbouwen.
Wie is nu de zwakkeling?
Jij. Ik onderbouw het feit, dat jouw bronnen onzin zijn met bronnen die bewezen geen onzin zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik geef gewoon bronnen.
Jij doet ze af als onzin zonder te onderbouwen.
Wie is nu de zwakkeling?
Hierquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar?
vind je? ik vind dat het alles behalve vast staat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
DAM, het staat vast dat Hitler zeldmoord pleegde.
Dat staat bij de artikelen of in de artikelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar heb je die bronnen dan vandaan? Wie heeft die artikelen geschreven? Waar baseren de auteurs zich op? Wat waren de reacties op die artikelen?
Omdat geschiedenis nou eenmaal geen natuurwetenschap is waar je zaken echt kunt bewijzen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vind je? ik vind dat het alles behalve vast staat.
ik geloof het wel maar daar is geen bewijs voor![]()
Oftewel omdat jij het vindt is het zo en is de rest onbetrouwbaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gunsche heeft zijn lichaam van de bank genomen. Daarnaast zijn er minimaal 6 mensen die na de oorlog getuigd hebben over het einde van Hitler. Ik snap echt niet waar die drang van sommige mensen vandaan komt om de geschiedenis te herschrijven, terwijl er 99,9999999999999999% zekerheid is, wat er gebeurd is.
Zie ook: H. Trevor-Roper, Hitler's Last Days
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |