op z'n kin? je kunt em in z'n noten slaan maar jij slaat em op Z"N KIN?!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:23 schreef PLAE@ het volgende:
Na een tik op z'n kin
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ja tuurlijk.
Ik denk dat je niet verder kwam dan een moeilijk kijkje in -ongeveer- de richting waar het geluid vandaan kwam.
Nou ik vind het om te janken dat je altijd je kop moet houden. Komop zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:26 schreef Blood_Money het volgende:
Je leest steeds vaker over mensen die om niks overhoop worden gestoken of erger. Stel dat die gozer bewapend was? Jij bent misschien stoer genoeg. Anderen niet. Ben jij er ook zo een die gaat tegenstribbelen als je onder schot beroofd wordt?
Dat ook weer niet. Ik vind zelf ook dat we beter met z'n allen kunnen reageren. Maar die rambo-instelling van jou kan je nog parten gaan spelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nou ik vind het om te janken dat je altijd je kop moet houden. Komop zeg.
Ben jij ook zo iemand die bang is voor iedereen die in zo'n jeballa rondloopt?
wat hij zegt dus...quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ja tuurlijk.
Ik denk dat je niet verder kwam dan een moeilijk kijkje in -ongeveer- de richting waar het geluid vandaan kwam.
In elk geval had ik die tik onder de kin bestraf met een paar tikken op je bolle ogen. Je kan het ook normaal vragen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nou ik vind het om te janken dat je altijd je kop moet houden. Komop zeg.
Ben jij ook zo iemand die bang is voor iedereen die in zo'n jeballa rondloopt?
Bij een hardcore gastquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
In elk geval had ik die tik onder de kin bestraf met een paar tikken op je bolle ogen. Je kan het ook normaal vragen.
jij welquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
In elk geval had ik die tik onder de kin bestraf met een paar tikken op je bolle ogen. Je kan het ook normaal vragen.
Zonder rambo instelling hadden wij helemaal niets klaar gespeeld in deze wereld.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:32 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Ik vind zelf ook dat we beter met z'n allen kunnen reageren. Maar die rambo-instelling van jou kan je nog parten gaan spelen
dus je hebt hem aangesproken, en bent toen snel de coupe uitgerend?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:23 schreef PLAE@ het volgende:
.. hoop ik dat de muziek zachter is gegaan.
Ik heb het in ieder geval niet meer meegemaakt. Bij zo'n slap volkje wil ik niet in de coupe zitten![]()
![]()
Wou ik net zeggen. En lui die naar dat soort geestverziekende troep luisteren zijn meestal nogal agressief aangelegd, dus je hebt mazzel gehad, áls dit waar is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:26 schreef Blood_Money het volgende:
Je leest steeds vaker over mensen die om niks overhoop worden gestoken of erger. Stel dat die gozer bewapend was? Jij bent misschien stoer genoeg. Anderen niet. Ben jij er ook zo een die gaat tegenstribbelen als je onder schot beroofd wordt?
je ouwehoert..............................toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:22 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
dus je hebt hem aangesproken, en bent toen snel de coupe uitgerend?HELT !!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Go Plae@Go Plae@
Go Plae@
Go Plae@
gooooooooooooooooooooooo Plae@
Optyfen met al die staats mongolen die naar gabber luisteren en iedereen verplicht mee moet luisteren!
![]()
geeft niet. Ik had m'n punt gemaakt daar gaat het om. Als je op die manier 's morgens muziek gaat zitten luisteren in de trein heb je sowieso al een steekje los.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:37 schreef magic_dreamer het volgende:
Als je mij een tik op de kin had gegeven had ik mijn muziek echt niet zachter gezegd.....
Tijd terug was er iemand het kanaal ingeflikkerd, automobilist stopt en red die persoon en komt er dan achter dat zijn auto weg is....quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:50 schreef Rydell het volgende:
Het punt is, Nederlanders laten elkaar over het algemeen in de kou staan, en da's erg jammer. Maarjah, wat verwacht je anders, met die mentaliteit van tegenwoordig. Als je tegenwoordig met pech langs de weg staat, dan sta je lekker! Mensen willen niet stoppen, of ze zijn te bang dat ze stoppen voor één of andere psycho maniac.Vorig jaar stond ik met een lekke band in Nootdorp, met wielsleutel, reservewiel, maar geen krik! Vet balen dus, maar er stopte niemand. Na een uurtje wachten stopte er wel een dikke Mercedes, een witte, met strepen en zwaailampjes en zo.
Twee agenten gingen speciaal een krik voor me halen, en verwisselde mijn wiel. Misschien omdat ze mijn zusje wel leuk vonden, of omdat ze zwaar medelijden hadden, maar het is toch wel erg dat het volk wat over het algemeen niet mijn beste vriend is, ons weer op weg hielpen! Zo kan het dus ook.
natuurlijk, ik wou eigenlijk dat plaatje posten, dat Pa Tokkie "HELT" op de muur schildert, maar die kon ik helaas niet meer vinden..quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
je ouwehoert..............................toch?
Heb je het topic wel gelezen? Het gaat om een boer die hardcore luistert, dus waarschijnlijk een blanke.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:52 schreef LaZZ het volgende:
Optiefen met die kutallochtonen die muziek uit de hood luisteren en waar iedereen verplicht naar moet luisteren.
Ja waar dan? Dat uitbuitend volk is overal te vinden! Niet vanaf te komen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef riley het volgende:
Als je blank niet mooi vindt kun je misschien beter ergens buiten Europa gaan wonen.
Waarom hapt er nou niemand!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Ja waar dan? Dat uitbuitend volk is overal te vinden! Niet vanaf te komen!
Gelukkig ben je niet alleen op het vlak van Moslims zo'n simpele zielquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Bij een hardcore gast![]()
Normaal vragen![]()
Begrijpend lezen is niet echt jouw sterkste punt hequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:52 schreef LaZZ het volgende:
Optiefen met die kutallochtonen die muziek uit de hood luisteren en waar iedereen verplicht naar moet luisteren.
OMGOMGOMGOMG,quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:22 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
dus je hebt hem aangesproken, en bent toen snel de coupe uitgerend?HELT !!
haha nog echt ook TS, kroop in een hoekje bij het horen van Hardcore muziek, en begon te fantaseren over het mooie KLB topic dat hij straks kon gaan postenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
op z'n kin? je kunt em in z'n noten slaan maar jij slaat em op Z"N KIN?!
mietje
Als ik dat toevallig was en niet doorhad dat m'n muziek wat te hard stond en je tikt me tegen mn kin heb je toch echt wel zware problemen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Hij zat in een hoek en omdat ik geirriteerd was werd het z'n kin ipv schouder. Zo bijzonder is t toch niet![]()
tuurlijk jij welquote:Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als ik dat toevallig was en niet doorhad dat m'n muziek wat te hard stond en je tikt me tegen mn kin heb je toch echt wel zware problemen.
Hmm,quote:Op maandag 30 januari 2006 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Hij zat in een hoek en omdat ik geirriteerd was werd het z'n kin ipv schouder. Zo bijzonder is t toch niet![]()
Dit was overigens niet een beetje je muziek wat hard maar echt extreemmaar goed er komen vooral negatieve reacteis van stakkers die het zelf niet durven of zelf zo asociaal zijn.
Het is trouwens niet zo dat ik zelf niet van die muziek hou.
Nee, het is normaal dat iemand je een tik geeft zonder je eerst wat te vragenquote:
Dan nog, je moet met je poten van andere mensen afblijven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef PLAE@ het volgende:
tikje. ik timmerde m niet op z'n bek. Hij schrok en dat was ook de bedoeling.
geef dat tikje eens een cijfer op eenschaal van 1 tot 10???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef PLAE@ het volgende:
tikje. ik timmerde m niet op z'n bek. Hij schrok en dat was ook de bedoeling.
He, ik vroeg je wat!quote:
Ja man, swa.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als ik dat toevallig was en niet doorhad dat m'n muziek wat te hard stond en je tikt me tegen mn kin heb je toch echt wel zware problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |