het nadeel van dit programma is dat ik op teksten onder me mail niet altijd zit te wachten ..quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef valkhyr het volgende:
http://www.spamfighter.com/Product_Info.asp
quote:In SPAMfighter Standard, a short text ad is displayed in your e-mail client, and an "I'm protected by SPAMfighter" message is appended to your outgoing e-mails
werkt goed maar heb alleen geen zin inde reclame eronderquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:35 schreef navvy het volgende:
Ik heb het net gedownload (tip in de Panorma gelezen). Heeft er verder iemand ervaringen met dit programma?
Das duidelijk!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:02 schreef jagermaster het volgende:
[..]
werkt goed maar heb alleen geen zin inde reclame eronder
Mijn standaard afsluiter van een verzonden mailtje. Niet echt leuk neequote:Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter
24184 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd.
Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!
En dat valt niet uit te schakelen?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mijn standaard afsluiter van een verzonden mailtje. Niet echt leuk nee.
Thx voor de info!quote:Op zondag 19 februari 2006 01:24 schreef _Floddertje_ het volgende:
SpamPal
Het instellen is even een klus, maar het werkt echt heel goed, ik gebruik het al vrij lang. Het werkt zo dat alle e-mail die je binnenhaalt eerst door de filter van SpamPal wordt gehaald; SpamPal gooit bij alle verdachte e-mails het woord **SPAM** in het onderwerpsveld erbij en je moet in je e-mailprogramma een filter of regel instellen dat alle e-mails met het woord **SPAM** in het onderwerpsveld automatisch naar bijv. je map Verwijderde Items verplaatst worden. Het werkt echt heel goed. Je kunt al je bekenden op een whitelist zetten, zodat die sowieso altijd worden doorgelaten. Ik ben er heel tevreden over.
dat klinkt wel beter.. ga ik ook maar installeren en kijken hoe het bevalt..quote:Op zondag 19 februari 2006 01:39 schreef _Floddertje_ het volgende:
Graag gedaan. En even voor de duidelijkheid, SpamPal is dus ook gratis en er worden géén standaardzinnetjes onder je e-mails gezet ofzo.
Het resultaat van de afgelopen twee weken:
[afbeelding]
En... kun je ons soms al meer vertellen?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:36 schreef jagermaster het volgende:
[..]
dat klinkt wel beter.. ga ik ook maar installeren en kijken hoe het bevalt..
werkt redelijk goed.. je moet alleen niet je mail al meteen laten droppen met een regel. Ben al 1 valse melding tegengekomen.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En... kun je ons soms al meer vertellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |