Ik snap wel waarom voor veel mensen het album tegenviel ... we verwachten allemaal meer van hetzelfde ... we verwachten nog een album zoals In Sides of zo ... kan het wel waarderen dat de Hartnoll broertjes het aangedurft hebben om eens een paar andere wegen te bewandelen ...
Heeft iemand hier trouwens ook de DVD al eens bekeken? Zitten erg lollige stukkies in, vooral de zogenaamde tv-reclames zijn zeer humoristisch! Chi-wa-wa!!!!
Oh ja: my alltime favo Orbital track: Lush 3.1 ... shit ... heb jaren terug nog eens die track zitten nabouwen op mijn barrel PCtje ... pre MP3 tijdperk ... Orbital = OK
quote:Input Out? Really? Is niet meer dan 2x dezelfde sample die door een lichte versnelling van de ene t.o.v. de andere langzaam verschuift ... niet echt een nummer ... vinnik dan he ... maar goed ... whatever gets you off ...
Op zaterdag 21 december 2002 12:03 schreef Rulin het volgende:
Belfast
Input out![]()
The Box![]()
![]()
Heb ze destijds op Lowlands gezien. Had m'n eigen lampjes bril op..
Wel lachen...
Kennis van me maakt muziek die een beetje in hun straatje zit. Erg komisch. Hij kende nauwelijks techno, laat staan Orbital. Maakte een nummer en gaat naar de platenzaak, zo van... "dit heb ik gemaakt, wat vind ik leuk?" Kwamen ze gelijk met Orbital.
Check z'n nummer Cyanide van Cyanide op http://www.deflect.org
quote:*download*
Op zaterdag 21 december 2002 19:54 schreef ric0 het volgende:
Check z'n nummer Cyanide van Cyanide op http://www.deflect.org
quote:Niet slecht!!!!
Op zaterdag 21 december 2002 19:55 schreef haaahaha het volgende:
*download*
BTW: de Shandy al koud staan voor de visite
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 20:24 schreef ric0 het volgende:
Juistem... aphex twin... en hij luistert veel Autechre...
Maar z'n laatste werk dateert van even terug... jammer...BTW: de Shandy al koud staan voor de visite
Much fun met de visite!!
quote:op kazaa kan alles ;-)
Op zaterdag 21 december 2002 22:17 schreef haaahaha het volgende:
Tering, ik download een paar nummertjes van Autechre, zitten er meteen mixxen bij van Aphex Twin samen met Photek
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dank voor de promotie! hehheh...
Al een tijdlang niks echt áf gemaakt, idd... ('k haat 't woord 'druk', dus zeg maar: te lui). Ik ben de laatste tijd wel weer wat bezig trouwens, hopelijk staat er érgens in de komende paar weken weer es wat nieuws op! ('k heb wel een heel aantal beginnetjes en fragmenten op m'n hd rondslingeren, die de zelf-censuur niet hebben gehaald, da's ook 'n punt).
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 20:24 schreef ric0 het volgende:
Juistem... aphex twin... en hij luistert veel Autechre...
Maar z'n laatste werk dateert van even terug... jammer...BTW: de Shandy al koud staan voor de visite
quote:Lekkere nummertjes die je gemaakt hebt
Op vrijdag 27 december 2002 17:50 schreef Cyanide het volgende:
Hoi ric0,Dank voor de promotie!
hehheh...
Al een tijdlang niks echt áf gemaakt, idd... ('k haat 't woord 'druk', dus zeg maar: te lui). Ik ben de laatste tijd wel weer wat bezig trouwens, hopelijk staat er érgens in de komende paar weken weer es wat nieuws op! ('k heb wel een heel aantal beginnetjes en fragmenten op m'n hd rondslingeren, die de zelf-censuur niet hebben gehaald, da's ook 'n punt).
quote:
Lekkere nummertjes die je gemaakt hebt
M'n complimenten!!!
Ik ga Altogether zo es ffies weer opzetten, kijken wat ik er nu van bak.
Cydonia, van The Orb, was ongeveer 't zelfde... 't mist gewoon iets...
Beste werk is idd Lush3-1 en 3-2... wat een VETTE tracks... en Halcyon+On+On
Die laatste is overigens een remix van 'halcyon' wat op een EP staat. Paul Hartnoll kwam dronken thuis van een feest ofzo en heeft toen Halcyon+On+On inelkaar gezet Maar waar ik dat ook weer heb gelezen...
Op Lowlands 99 heb ik ze gelukkig gezien en wat was dat VET ZEG
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 27-12-2002 21:04]
Zijn best relaxte nummers!!
Desert storm is lekker hypnotisch en halcyon heerlijk rustgevend en satan heeft leuke samples
Ik ben al tijden op zoek naar de 2-CD uitgave van The Altogether en de maxi cd-single van The Box, maar tevergeefs, ik kan ze nergens vinden
Iemand tips ofzo?! winkel?! internet?!
Volgens mij moet de Fok! gemeenschap dol zijn op de film PI. Met muziek van Orbital en Autechre, en veel (niet zo onderbouwde...) wiskunde. En op de Satan-versie met Kirk, wat een kool riffje. SAAAAATAN
quote:De 2-CD versie van The Altogether heb ik wel al een paar maandjes in mijn kast staan
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:34 schreef GhostMan84 het volgende:
*geeft dit topic een enorme rotschop*Ik ben al tijden op zoek naar de 2-CD uitgave van The Altogether en de maxi cd-single van The Box, maar tevergeefs, ik kan ze nergens vinden
Iemand tips ofzo?! winkel?! internet?!
Voor zover ik weet is die alleen in de USA uitgebracht, dus als je die wilt kopen kan ik je alleen maar verwijzen naar USA CD winkels (op internet)
[Dit bericht is gewijzigd door Weakling op 07-10-2003 16:57]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |