abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:03:57 #51
27648 Weakling
available in strong mint
pi_5734250
Orbital - The Altogether ... vond het eerst een enorm tegenvallende plaat ... maar hoe meer ik ernaar ging luisteren hoe leuker ik 'm ging vinden ... zelfs Illuminate, het nummer waar echt iedereen op af lijkt te geven, vind ik erg goed ... Funny Break nog altijd het beste ...

Ik snap wel waarom voor veel mensen het album tegenviel ... we verwachten allemaal meer van hetzelfde ... we verwachten nog een album zoals In Sides of zo ... kan het wel waarderen dat de Hartnoll broertjes het aangedurft hebben om eens een paar andere wegen te bewandelen ...

Heeft iemand hier trouwens ook de DVD al eens bekeken? Zitten erg lollige stukkies in, vooral de zogenaamde tv-reclames zijn zeer humoristisch! Chi-wa-wa!!!!

Oh ja: my alltime favo Orbital track: Lush 3.1 ... shit ... heb jaren terug nog eens die track zitten nabouwen op mijn barrel PCtje ... pre MP3 tijdperk ... Orbital = OK

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_7463495
Belfast
Input out
The Box
  zaterdag 21 december 2002 @ 16:03:10 #53
27648 Weakling
available in strong mint
pi_7466163
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 12:03 schreef Rulin het volgende:
Belfast
Input out
The Box
Input Out? Really? Is niet meer dan 2x dezelfde sample die door een lichte versnelling van de ene t.o.v. de andere langzaam verschuift ... niet echt een nummer ... vinnik dan he ... maar goed ... whatever gets you off ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_7468478
Satan

geweldig nummer

*meldt
pi_7469752
Orbital... ik vind het best raar dat ze zoveel ''fans" hebben. Het is eigenlijk heel nerdy techno. Ik vind The Altogether hun slechtste album. Helaas. Als je beste nummer van een album een cover is, die je bovendien al jaren live doet... matig...

Heb ze destijds op Lowlands gezien. Had m'n eigen lampjes bril op..
Wel lachen...

Kennis van me maakt muziek die een beetje in hun straatje zit. Erg komisch. Hij kende nauwelijks techno, laat staan Orbital. Maakte een nummer en gaat naar de platenzaak, zo van... "dit heb ik gemaakt, wat vind ik leuk?" Kwamen ze gelijk met Orbital.

Check z'n nummer Cyanide van Cyanide op http://www.deflect.org

pi_7469775
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 19:54 schreef ric0 het volgende:
Check z'n nummer Cyanide van Cyanide op http://www.deflect.org
*download*
(al wat Shandy koud staan? )
pi_7469816
Orbital - Illumiante (medicine Mix)
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_7469908
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 19:55 schreef haaahaha het volgende:
*download*
Niet slecht!!!!
Ik bespeur ook wat Aphex Twin invloeden?
pi_7470198
Juistem... aphex twin... en hij luistert veel Autechre...
Maar z'n laatste werk dateert van even terug... jammer...

BTW: de Shandy al koud staan voor de visite

pi_7470211
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 20:24 schreef ric0 het volgende:

Autechre ken ik niet, maar ik slinger Zakaa wel effe aan
Die andere nummertjes van hem klinken ook zeker niet slecht!!

Much fun met de visite!!

zaterdag 21 december 2002 @ 20:31:51 #61
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7470263
Zakaa zei je
852002IWASTHERE
pi_7470463
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 20:31 schreef F1908 het volgende:
Zakaa zei je
Ik? Echt niet!
pi_7471681
Tering, ik download een paar nummertjes van Autechre, zitten er meteen mixxen bij van Aphex Twin samen met Photek
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_7479413
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:17 schreef haaahaha het volgende:
Tering, ik download een paar nummertjes van Autechre, zitten er meteen mixxen bij van Aphex Twin samen met Photek
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

op kazaa kan alles ;-)
  maandag 23 december 2002 @ 21:56:37 #65
25947 flaphead
twisted shit.
pi_7507260
Orbital is goed, maar de laatste tijd wordt het ietsje minder.
ik heb alle 6 albums van ze, de laatste is niet echt supergoed.
favoriete album is In Sides.
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_7565824
Hoi ric0,

Dank voor de promotie! hehheh...
Al een tijdlang niks echt áf gemaakt, idd... ('k haat 't woord 'druk', dus zeg maar: te lui). Ik ben de laatste tijd wel weer wat bezig trouwens, hopelijk staat er érgens in de komende paar weken weer es wat nieuws op! ('k heb wel een heel aantal beginnetjes en fragmenten op m'n hd rondslingeren, die de zelf-censuur niet hebben gehaald, da's ook 'n punt).

quote:
Op zaterdag 21 december 2002 20:24 schreef ric0 het volgende:

pi_7565852
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 17:50 schreef Cyanide het volgende:
Hoi ric0,

Dank voor de promotie! hehheh...
Al een tijdlang niks echt áf gemaakt, idd... ('k haat 't woord 'druk', dus zeg maar: te lui). Ik ben de laatste tijd wel weer wat bezig trouwens, hopelijk staat er érgens in de komende paar weken weer es wat nieuws op! ('k heb wel een heel aantal beginnetjes en fragmenten op m'n hd rondslingeren, die de zelf-censuur niet hebben gehaald, da's ook 'n punt).

Lekkere nummertjes die je gemaakt hebt
M'n complimenten!!!
pi_7568041
Dank
Nog ff on topic trouwens: Het valt me op dat niemand Style noemt... Na 'The Girl...' - en okay, eigenlijk heel In Sides - is dat toch wel mijn grootste zwakke-knietjes Orbital track hoor... (hoewel ik 't eerst echt hélemaal niks vond).
quote:
Lekkere nummertjes die je gemaakt hebt
M'n complimenten!!!

pi_7568907
The Altogether vind ik ook erg matigjes... Zit geen geheel in ofzo. Het is allemaal te 'licht'. Hun betere werk is juist zwaarmoediger, serieus (ala In Sides).

Ik ga Altogether zo es ffies weer opzetten, kijken wat ik er nu van bak.

Cydonia, van The Orb, was ongeveer 't zelfde... 't mist gewoon iets...

Beste werk is idd Lush3-1 en 3-2... wat een VETTE tracks... en Halcyon+On+On
Die laatste is overigens een remix van 'halcyon' wat op een EP staat. Paul Hartnoll kwam dronken thuis van een feest ofzo en heeft toen Halcyon+On+On inelkaar gezet Maar waar ik dat ook weer heb gelezen...

Op Lowlands 99 heb ik ze gelukkig gezien en wat was dat VET ZEG

[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 27-12-2002 21:04]

pi_7570586
Ken in totaal 3 nummers van ze
- Desert Storm
- Halcyon and on and on and on
- Satan

Zijn best relaxte nummers!!
Desert storm is lekker hypnotisch en halcyon heerlijk rustgevend en satan heeft leuke samples

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  Nerd met benen vrijdag 27 december 2002 @ 22:36:39 #71
18073 miss_bleu
pi_7570667
Best nummer wat ik nog steeds van The Altogether draai is doctor?
Moet je zeggen dat die cd toch niet snel gaat vervelen als je hem opzet
pi_8106365
Zitten er nog optredens van hun in Nederland aan te komen?
Ik zit net weer Semi Detached te draaien, wat een kicken plaat!!
pi_13717526
*geeft dit topic een enorme rotschop*

Ik ben al tijden op zoek naar de 2-CD uitgave van The Altogether en de maxi cd-single van The Box, maar tevergeefs, ik kan ze nergens vinden
Iemand tips ofzo?! winkel?! internet?!

pi_13717867
Orbital erg fijn!
P.E.T.R.O.L. !
En de manier waarop 'the box' 3 en 4 op 'In Sides' in elkaar overlopen, mooi.

Volgens mij moet de Fok! gemeenschap dol zijn op de film PI. Met muziek van Orbital en Autechre, en veel (niet zo onderbouwde...) wiskunde. En op de Satan-versie met Kirk, wat een kool riffje. SAAAAATAN

" there is nothing to not be amazed at "
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:57:21 #75
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13718305
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:34 schreef GhostMan84 het volgende:
*geeft dit topic een enorme rotschop*

Ik ben al tijden op zoek naar de 2-CD uitgave van The Altogether en de maxi cd-single van The Box, maar tevergeefs, ik kan ze nergens vinden
Iemand tips ofzo?! winkel?! internet?!

De 2-CD versie van The Altogether heb ik wel al een paar maandjes in mijn kast staan

Voor zover ik weet is die alleen in de USA uitgebracht, dus als je die wilt kopen kan ik je alleen maar verwijzen naar USA CD winkels (op internet)

[Dit bericht is gewijzigd door Weakling op 07-10-2003 16:57]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')