vuil nis bakquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En die vrouwen die overal gebruikte tampons en maandverband laten slingeren
aangezien je een kerel bent vind ik het raar dat jij die dingen tegenkomt op openbare wc'squote:Op donderdag 26 januari 2006 18:36 schreef Razor21 het volgende:
Net nog Nelson Madela op de trein gezet, wat een remspoor zeg![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:33 schreef Krissepiss het volgende:
van die mannen die allemaal pis achterlaten op de wc bril, of dan kom je in een restaurant en dan kom je op zo'n mini wc-tje terecht waar je je benen nauwelijks kan plaatsen, en waar het wc op is, en waar er ook nog eens van die remsporen zijn, of er ligt nog een drol in te zwemmen ofzo
hier kan ik echt niet tegen![]()
maar die is er bijna nooitquote:
wc-papierquote:
Ik bezoek nooit damestoiletten eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En die vrouwen die overal gebruikte tampons en maandverband laten slingeren
wat is daarmee?quote:
En wat was de naam? Rhoshandiatellyneshiaunneveshenk?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen die met de stront hun naam op de muur schrijven bij de wc van de bijenkorf![]()
Nou over het algemeen zijn er bij de meeste apart dames en heren toilettenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:33 schreef Krissepiss het volgende:
van die mannen die allemaal pis achterlaten op de wc bril, of dan kom je in een restaurant en dan kom je op zo'n mini wc-tje terecht waar je je benen nauwelijks kan plaatsen, en waar het wc-papier op is, en waar er ook nog eens van die remsporen zijn, of er ligt nog een drol in te zwemmen ofzo
hier kan ik echt niet tegen![]()
Stefanquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:52 schreef nozem het volgende:
[..]
En wat was de naam? Rhoshandiatellyneshiaunneveshenk?
Ja mensen, er loopt op deze aardkloot echt iemand rond met die naam.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |