ADAMA!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb je dat gezeik niet van een "het volk". Wat voor toegevoegde waarde heeft de rest van de vloot nou voor Galactica? Recht van de sterkste hoor: gewoon luisteren naar de Galactica en verder je kop houden. Odama is wat democratischer wat dat betreft
daarvan denkt adama dat het een mythe isquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
6 miljard op aarde men. Wat heb je dan nog aan die 50.000 zeikerds waarvan ook nog eens 1500 crimineel is. Hupsakee een FTL jump een ster in
20:30 is het, dus...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
als ik er aan denk, ga ik kijken!
ik probeer het! maar dat dacht ik de vorige 2 weken ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: kijken!You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:48 schreef boneyard het volgende:
ja kan ook gewoon wachten tot het weer terug komt.
Torrentsites?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:58 schreef Pumatje het volgende:
download je ze gewoon.. hoe en waar?
en daarnaast, is het weer gewoon kut, want dat breezah programma's meer gewaardeerd worden dan series met inhoud, njah.. zegt wat over ons.
Nee dat ranzige non-programma verdient het om op tv te komen. Nekschot voor de deelnemer en de makers.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:19 schreef Pumatje het volgende:
battlestar galactica komt neit meer terug, er waren te weinig kijkcijfers.. temptation island heeft de plek ingenomen van donderdag...
dat zeg ik toch ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee dat ranzige non-programma verdient het om op tv te komen. Nekschot voor de deelnemer en de makers.
Stond dat het in het najaar weer verder zou gaan. Dus dat duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:01 schreef Pumatje het volgende:
MAAAAAAAAAR IK ZAG TIJDENS DE AFLEVERING VAN VANDAAG IETS OVER BG DAT HET TERUG ZOU KOMEN? OF IETS IN DIE RICHTING!
IEMAND INFO ?
Zal best, maar ik neem aan dat daar toen de DVD-box nog niet in de handel was.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:02 schreef boneyard het volgende:
in amerika zat er ook een flinke pauze tussen aflevering 10 en 11 hoor. dit is echt niet zo bijzonder.
Dat snap ik, maar het ljkt me wel iets om als omroep enigszins rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
dvd-boxen en tv-uitzendingen staan volledig los van elkaar. zo'n zender koopt de rechten om een serie te mogen uitzenden, maar de dvd-distributie is in heel andere handen.
sci Fi channel, welk kanaal is datquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.scifi-tv.nl/Battlestar/home.asp
Sci Fi Channel gaat het uitzenden!
Vanaf 30 mei elke woensdagavond 2 afleveringen vanaf het begin.
Ze beginnen 30 mei met het miniseizoen en week erna 33 en Water
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |