Volgens mij is er niemand met een hart voor Ajax die dit niet zouden willen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ach waarom niet?
Spelers als Kluivert en Bergkamp zie ik ook graag terug hoor trouwens
Je had het bijna voor elkaar. Bijna! Je was zo dichtbij! Zeven woorden te veel en je post is weer net zo onnuttig als al je andere hier...quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
en hij liet ook Diba links liggen.˛
Dus het gebruik van Diba in mijn posts maakt de posts per definitie onnuttig?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je had het bijna voor elkaar. Bijna! Je was zo dichtbij! Zeven woorden te veel en je post is weer net zo onnuttig als al je andere hier...
Ajax heeft hem als eerst in de steek gelaten, ik vind het juist heel mannelijk van Nigel dat hij principieel is gebleven, ondanks het feit dat Ajax met een verbeterd contract op de proppen kwam, te laat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef TimmyAsd het volgende:
Nigel, dacht dat dat een van de weinigen was met een Ajax hart. Valt me echt vies van hem tegen..
Brian Laudrup lachte psv ook keihard uit, maar naar Ajax wilde hij wel komen. Waarom? Vanwege de positieve mening van z'n broer en het feit dat ze van jongs af aan al een zwak voor Ajax hadden. Dat waren de enige buitenlandse toppers die naar Ajax kwamen tot dusver ( zonder Ajax verleden) , en daar zal waarschijnlijk ook geen verandering meer inkomenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:53 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Denk je dat spelers van dat kaliber in Nederland willen spelenIn de Champions League spelen is mooi, en een club als Ajax zal hij ook wel okay vinden. Maar spelers als Owen vertikken het om in Roosendaal voor een paar duizend man hun kunsten te vertonen
Toen PSV Luis Enrique ooit wilde halen lachte hij de Eindhovense delegatie uit
Ik denk dan ook dat Diba naar Arsenal, Man Utd of Barca zal gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ajax heeft hem als eerst in de steek gelaten, ik vind het juist heel mannelijk van Nigel dat hij principieel is gebleven, ondanks het feit dat Ajax met een verbeterd contract op de proppen kwam, te laat.
Maar toch, HSV is geen club voor van der Vaart of Nigel. Ik had ze minimaal bij Arsenal, Man Utd of Barca gezien, daar kunnen ze makkelijk meedraaien. Zeker een van der Vaart in vorm.˛
Bron?quote:
Net het sportjournaal op de nos, Komende zomer gaat ie.quote:
Met alle respect: ze kunnen toch beter investeren in de gemotiveerde jeugd, en het is nog goedkoper ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:40 schreef StarGazer het volgende:
Wat Gras al zei : buitenspelers halen. En daarbij lijken mij idd Van der Meijde en Gronkjaer de beste opties.
Klopt, het verbaast me niks.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net het sportjournaal op de nos, Komende zomer gaat ie.
Is Ajax ook weleens ovekomen hoor, met Vieira.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:53 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Toen PSV Luis Enrique ooit wilde halen lachte hij de Eindhovense delegatie uit
Ja dat hebben we gezien de laatste jarenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect: ze kunnen toch beter investeren in de gemotiveerde jeugd, en het is nog goedkoper ook.
Het is jammer dat Mourad Boukhari geen veldvoetbal doet anders had ik in hem de ideale linksbuiten gezien, wat een technicus!˛
Wat heb je gezien dan? De jeugd of Mourad boukhari (als ideale linksbuiten).quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gezien de laatste jaren
Zeker, die hoort dan ook niet bij Ajax op de bank te zitten volgend seizoen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Respect voor de man hoor. Ajacied in hart en nieren.
Hij doelt op Nourdin's jongere broertje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gezien de laatste jaren
Mwah, volgens mij was dat gewoon een kwestie van salaris niet kunnen betalen. Niet zozeer uitlachen. Ajax was ook ooit dichtbij een transfer van Pires. 1996 geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is Ajax ook weleens ovekomen hoor, met Vieira.
Ik heb het over de jeugd in z'n algemeenheidquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heb je gezien dan? De jeugd of Mourad boukhari (als ideale linksbuiten).˛
Hij is transfer vrij als ik het goed begreep, dus is het zijn eigen keuze waar hij heengaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:47 schreef Radegast het volgende:
Ik denk dat Galasek er goed aan doet om ook het hoofdstuk Ajax te sluiten, gun hem een mooie transfer.
Je doelt, gok ik, op Viera?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was dat gewoon een kwestie van salaris niet kunnen betalen. Niet zozeer uitlachen. Ajax was ook ooit dichtbij een transfer van Pires. 1996 geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |