abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34494073
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

. Als Chivu volgend seizoen in ons tenue speelt ga ik persoonlijk een bedankje brengen aan Van Geel.

Ik zou Seedorf en Davids overigens érg graag terug zien.
Denk je dat Seedorf terug wil naar Nederland? Hier in Nederland is hij de pispaal en daar in Italie word hij wel goed behandeld.
pi_34494146
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:40 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Evengoed als dat jij kan weten dat Boateng alleen naar Feyenoord wil
Net of Boateng als Rotterdammer en Feyenoorder naar Ajax Amsterdam zou willen Boating gaat afbouwen, Chivu is nog jong en er zijn nog genoeg goede clubs die hem willen. Je moet wel realistisch zijn. Chivu komt niet voor zijn 30ste naar Amsterdam.
pi_34494154
Zou wel mooi zijn

Seizoen 2006/2007.....Team van 1995/1996 tien jaar later
pi_34494165
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Denk je dat Seedorf terug wil naar Nederland? Hier in Nederland is hij de pispaal en daar in Italie word hij wel goed behandeld.
Mja da's ook zo'n beetje het probleem. Toch erg jammer. Ik heb 'm nooit beoordeeld op z'n gemiste penalty's.
pi_34494175
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef Tobbes het volgende:
Zou wel mooi zijn

Seizoen 2006/2007.....Team van 1995/1996 tien jaar later
Gaat Blindt ook weer mee spelen
pi_34494213
Ik zou volgend seizoen graag Hofland en Oude Kamphuis bij Ajax zien.
pi_34494225
Eigenlijk, Eigenlijk zou Ajax alleen nog maar toppers moeten kopen. Dan maak je een statement en je koopt geen bagger. Dus alleen (top) spelers van topclubs. Dan kan iedereen wel gaan roepen: Die willen nooit naar Nederland..Maar uiteindelijk is iedereen te koop..Ballack ook.
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:44:49 #83
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34494242
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

De kamer van Ron Vlaar hing (of hangt?) ook vol met Ajax-posters, dus zegt niets.
Het is een feit.
A.M.A.B
pi_34494253
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gaat Blindt ook weer mee spelen
Ach waarom niet?

Spelers als Kluivert en Bergkamp zie ik ook graag terug hoor trouwens
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:47:15 #85
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34494349
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:44 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Het is een feit.
Wat? De posters van Ron Vlaar of de clubliefde van George Boateng?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34494377
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:44 schreef Tobbes het volgende:
Eigenlijk, Eigenlijk zou Ajax alleen nog maar toppers moeten kopen. Dan maak je een statement en je koopt geen bagger. Dus alleen (top) spelers van topclubs. Dan kan iedereen wel gaan roepen: Die willen nooit naar Nederland..Maar uiteindelijk is iedereen te koop..Ballack ook.
Dat zou altijd het mooiste zijn, alleen kun je het beter bij dromen houden. Ik neem niet aan dat je zit te wachten op een kennisje van Abramovic.
That's all folks!
pi_34494440
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:44 schreef Radegast het volgende:
Oude Kamphuis oke, maar Hofland . Heeft die al iets laten zien in Duitsland?

Is Karel Poborsky niet iets?
pi_34494457
quote:
Hofland

Alsjeblieft niet zeg, sowieso liever geen spelers met een feye/psv verleden maar hem al helemaal niet....
AFC Ajax
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:49:19 #89
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34494460
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat? De posters van Ron Vlaar of de clubliefde van George Boateng?
Beide...

ajax moet overigens geen team bouwen van alleen maar toppers, brengt alleen maar ellende.
A.M.A.B
pi_34494487
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat zou altijd het mooiste zijn, alleen kun je het beter bij dromen houden. Ik neem niet aan dat je zit te wachten op een kennisje van Abramovic.
In feite is dat niet nodig. Als je voor 18 miljoen Rosenberg en Huntelaar kan halen, had je ook van de zomer voor 15 miljoen Owen kunnen halen. Had je 3 miljoen over gehad voor zijn salaris. Zo'n speler betaald zichzelf op de lange termijn echt wel uit. (Denk aan merchandise e.d.).
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:50:06 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34494494
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:48 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oude Kamphuis oke, maar Hofland . Heeft die al iets laten zien in Duitsland?

Is Karel Poborsky niet iets?
Zeker wel, maar als je uit Italië vertrekt op je dertigste om weer in eigen land te gaan voetballen, verwacht ik niet dat hij nu naar Ajax wilt. Maar wellicht kunnen Tomás Galásek en Zdenek Grygera hem overhalen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34494573
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zeker wel, maar als je uit Italië vertrekt op je dertigste om weer in eigen land te gaan voetballen, verwacht ik niet dat hij nu naar Ajax wilt. Maar wellicht kunnen Tomás Galásek en Zdenek Grygera hem overhalen?
Poborsky had toch al wat heibel met de staff van Sparta Praag?
pi_34494640
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:49 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Beide...

ajax moet overigens geen team bouwen van alleen maar toppers, brengt alleen maar ellende.
Dat denk ik ook...
En een goede hand met toppers aantrekken hebben we ook niet echt. Marcio Santos is daar nog steeds een goed voorbeeld van...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34494643
quote:
We hebben betere verdedigers. Wat moet je met hun? Ze staan enkel de ontwikkeling in de weg van spelers als Schilder, Heitinga en Urby.
Zelfde geld voor Boateng. Wat moet je ermee? We hebben minstens vier betere voetballers voor zijn positie.

Buitenspelers zijn nodig. Andy van der Meyde en Jesper Grřnkjćr aantrekken. Mag wat kosten, maar dan heb je tenminste een aanzienlijke verbetering van je elftal.
pi_34494657
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:49 schreef Tobbes het volgende:

[..]

In feite is dat niet nodig. Als je voor 18 miljoen Rosenberg en Huntelaar kan halen, had je ook van de zomer voor 15 miljoen Owen kunnen halen. Had je 3 miljoen over gehad voor zijn salaris. Zo'n speler betaald zichzelf op de lange termijn echt wel uit. (Denk aan merchandise e.d.).
Denk je dat spelers van dat kaliber in Nederland willen spelen In de Champions League spelen is mooi, en een club als Ajax zal hij ook wel okay vinden. Maar spelers als Owen vertikken het om in Roosendaal voor een paar duizend man hun kunsten te vertonen

Toen PSV Luis Enrique ooit wilde halen lachte hij de Eindhovense delegatie uit
pi_34494726
quote:

[..]

Je bent en blijft maar een Nederlandse club, dat wil zeggen dat je ook naar Heracles Almelo/RBC Roosendaal oid uit moet. Dat is even andere koek dan een promovendus in Engeland.
In Southern Sun
pi_34494821
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je bent en blijft maar een Nederlandse club, dat wil zeggen dat je ook naar Heracles Almelo/RBC Roosendaal oid uit moet. Dat is even andere koek dan een promovendus in Engeland.
Tuurlijk is dat een hindernis. Maar aan de andere kant; veel spelers die in Europees verband in de Arena komen zijn enorm onder de indruk van het stadion en de ambiance rond de club. Wat ik me afvraag of Ajax de afgelopen jaren al eens een serieuze, echte serieuze, poging heeft gedaan om een echte topper te halen.
pi_34494883
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:53 schreef gras het volgende:

[..]

We hebben betere verdedigers. Wat moet je met hun? Ze staan enkel de ontwikkeling in de weg van spelers als Schilder, Heitinga en Urby.
Zelfde geld voor Boateng. Wat moet je ermee? We hebben minstens vier betere voetballers voor zijn positie.

Buitenspelers zijn nodig. Andy van der Meyde en Jesper Grřnkjćr aantrekken. Mag wat kosten, maar dan heb je tenminste een aanzienlijke verbetering van je elftal.
Buitenspelers zijn inderdaad hard nodig. Maar een ervaren middenvelder zou ook nog wel mogen van mij.
pi_34494900
Ja, Davids. En die verkoos Tottenham boven Ajax om onder meer die reden.
In Southern Sun
pi_34494904
quote:

[..]

Net of Owen naar Nederland wil komen. Wees nou eens realistisch man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')