Ik word hier absoluut niet gelukkig van.quote:Stap voor stap wordt Nederland van de moslims
Is dit jou inhoudelijke bijdrage aan dit forum?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:50 schreef L-IS het volgende:
Ja, dan ga ik wel naar Marokko heen.. zijn toch geen moslims meer te vinden.
Ja, zie je tochquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:52 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Is dit jou inhoudelijke bijdrage aan dit forum?
Bedankt meneerquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:54 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Dan doe je je avatar eer aan knul.
Van dit soort reacties word ik inderdaad een beetje misselijkquote:absolut19-07-2005, 11:14
Het geld komt natuurlijk uit het Middenoosten, van een aantal salafistische oliesjeiks die 'hun' vorm van de islam zoveel mogelijk over de wereld willen verspreiden.
Je denkt toch niet echt dat de Marokkanen er zoveel geld aan uit willen geven, dat gaat al niet eens naar de sport- of muziekles van de kinderen (ga maar de straat op). Die besteden hun geld liever aan de bouw van een huis in Nador of Al Hoceima om maar de indruk te kunnen geven dat ze het gemaakt hebben.
Wat vind je daar precies erg aan dan, het is wel de waarheid.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:01 schreef Muizig het volgende:
[..]
Van dit soort reacties word ik inderdaad een beetje misselijk
Dit soort uitlatingen kunnen echt niet.
Onzin uitlatingen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:24 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat vind men hier nou van dit soort uitlatingen?
Ik hoop dat het er niet meer zullen zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:48 schreef OpenDeur het volgende:
Ik lees wel enkele misselijke reacties, maar dat doe ik ook mocht ik eens belanden op Stromfront. Het is maar de vraag in welke mate die denkbeelden bijstand vinden. Als meer dan 1 op de 10 jongeren zich daarin kan vinden dan kan je je wel zorgen maken, maar volgens mij is het gewoon een klein groepje mafketels die tegen elkaar opbieden qua stoerheid.
Straks heb je nog een sjeik aan de macht ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef TC03 het volgende:
Nederland wordt sterk islamitisch over 50 jaar, maar ik denk niet dat ooit de hoofdreligie zal zijn in Nederland. Op zich heb ik er geen problemen mee, goed ingeburgerde moslims die de taal goed spreken en ook nog eens goed opgeleid zijn, zijn gewoon vriendelijke mensen.![]()
![]()
Elke mafketel is een mafketel te veel, maar ik heb het idee dat de reacties op die website niet echt representatief zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:59 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik hoop dat het er niet meer zullen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |