correct, maar ik deed het net dus zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of anders, dat kan natuurlijk ook
ken je die nou nog niet van buitenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zou trouwens even de juiste OP erin zetten
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Lounge
dat zag ik, vandaar dat ik iets anders voorsteldequote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
correct, maar ik deed het net dus zo
ik lees 'm sowieso nooitquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ken je die nou nog niet van buiten
ik neem het mee in mijn overweging voor de volgende keer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zag ik, vandaar dat ik iets anders voorstelde
da's mooi, misschien bevalt het je welquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik neem het mee in mijn overweging voor de volgende keer.
ik zeur niet hoor, maakte alleen de opmerking.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou dan, dan moet je er ook niet over zeuren
wie weetquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's mooi, misschien bevalt het je wel
potato, aardappelquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zeur niet hoor, maakte alleen de opmerking.![]()
hehe.. was weer eens wat anders dan alleen Engels.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jaja, ga maar de wijsneus uithangen
geduld oefenen, da's de enige optiequote:Op donderdag 26 januari 2006 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nu weet ik het echter nog niet.
alleen Engels? Het was ook Nederlands hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. was weer eens wat anders dan alleen Engels.
precies, dan moet het vast lukken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geduld oefenen, da's de enige optie
Engels en Nederlands dan.. maar ik gooide er nog even ruig een 3e taal bijquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen Engels? Het was ook Nederlands hoor
oeh, ruigquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Engels en Nederlands dan.. maar ik gooide er nog even ruig een 3e taal bij
door wie ben je afgewerkt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet iets als je afgewerkt bent
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:03 schreef Bengeltje het volgende:Ik moet voor die test een tekening beschrijven via de telefoon.
En die aan de andere kant, moet het dan natekenen. Net even uitgeprobeerd
bij de jongens, Dat wordt dus niets
Wie weet, die weten wel dat, als je zegt we gaan een rechthoek tekenen,quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjj B
misschien lukt het beter bij een volwassene?
je kan ook hier je omschrijving neerzetten, en dan gaan wij met zn allen tekenenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie weet, die weten wel dat, als je zegt we gaan een rechthoek tekenen,
dat die vier lijnen heeft en geen twee.![]()
De oudste deed het redelijk.
Prima,quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan ook hier je omschrijving neerzetten, en dan gaan wij met zn allen tekenen
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Boerenkool met spekjes en rookworst is okay met dit winterse weer
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima,![]()
Het is een tekening op een A4tje. Er zijn vier vormen, een driehoek,( punt naar boven)
Een rechthoek ( langste gedeelte naar beneden) , een cirkel
en een klein balkje. (dus lang en smal. lange gedeelte is horizontaal)
Ze raken geen van alle de randen van het blaadje.
1)We beginnen met de driehoek, die zit linksboven. punt omhoog, onderste lijn is ongeveer 5 cm.
2)Daarna doen we de rechhoek, die raakt de onderkant van de driehoek. Is twee keer zo groot.
linker bovenhoek, begint ongeveer in het midden van de onderkant van de driehoek.
En gaat naar rechts de breedte is ongeveer 10 cm, de lengte 13
3)Dan de cirkel, deze zit op de linker onderhoek van het rechthoek. Het middelpunt van de cirkel.
zit op de linkerlijn van het rechthoek, Het cirkeltje steekt ongeveer 2 cm onder het rechthoek uit.
4)Als laatste het balkje, deze is ongeveer 5 cm breed en 1 cm dik. Ga van de rechterkant
van het recht hoek naar beneden.
Deze komt 1 cm onder het rechthoek ( dus niet er tegen aan. ) Dan teken je het balkje.
van rechts naar links, ( richting cirkel )
Als iemand die makkelijker kan uitleggen, zeg het me.![]()
Eens kijken wat jullie ervan bakken.
was ie goed?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Qu haal je de tekening weg, eens kijken of de anderen het ook zo doen.![]()
wij zijn goedquote:
Een tekening maken, alleen met die beschrijving, normaal dus gegeven via een telefoon.quote:
Alleen jammer dat je geen mailadres hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een tekening maken, alleen met die beschrijving, normaal dus gegeven via een telefoon.Hier thuis ging dat dus flink mis.
Probeer jij ook? Je mag de tekening naar me mailen, Even paint open gooien en kriebelen.
Staat er nu.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je geen mailadres hebt.
Staat waar?quote:
ik ben al bezig geweestquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wb en maak even die tekening voor me pleassssssssss.![]()
![]()
mailen aub![]()
Dankje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben al bezig geweest
mail is onderweg
Het kan duidelijkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.
Was duidelijk of moest je nalezen, het moet eigenlijk via foon he.![]()
De straal? Cirkel is best oke,quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef D.Rose het volgende:
ben benieuwd wat je er van vindt
Enige wat ik mistte was de straal van de cirkel.
Ik zal je de tekening eens mailen, kan jij me dan beschrijven hoe jij het zou zeggen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het kan duidelijker
Maar laten we ff afwachten hoe je de tekening vindt
Je hebt mailquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zal je de tekening eens mailen, kan jij me dan beschrijven hoe jij het zou zeggen?
dat het langste gedeelte verticaal was stond er niet bijquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De straal? Cirkel is best oke,
Bij het rechthoek stond " breedte is ongeveer 10 cm, de lengte 13 "
dus het langste gedeelte gaat dan verticaal.
Class heeft een erg groot cirkeltje en het balkje naar rechts getekend
ipv rechts naar links , richting cirkel.
Pff tis dus echt niet duidelijk.
doe maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zal je de tekening eens mailen, kan jij me dan beschrijven hoe jij het zou zeggen?
dat klopt, dat moest je ook zelf uitivindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat het langste gedeelte verticaal was stond er niet bij
ik zal er eens naar kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik dacht dat dat duidelijk zou zijn zo, met breedte en lengte.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat het langste gedeelte verticaal was stond er niet bij
nee, lengte kan zowel omhoog/omlaag, als links/rechts zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik dacht dat dat duidelijk zou zijn zo, met breedte en lengte.![]()
Niet dus.
Maar breedte is toch al van links naar rechts, hoe kan de lengtequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, lengte kan zowel omhoog/omlaag, als links/rechts zijn
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Je hebt mail
[edit] je bent sneller dan ik
Dit is erg precies.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef D.Rose het volgende:
driehoek
onderste balk is horizontaal en 8cm
hoogte (driehoek is symetrisch) 6cm
rechthoek
deze ligt onder tegen de driehoek aan
begint op ong drievijfde deel van onderkant driehoek
horizontaal 12cm, verticaal 17cm
cirkel
middelpunt ligt op linkerlijn rechthoek
straal is 9cm en cirkel steekt 1,5 cm onder rechthoek uit
balkje
balkje is 1cm hoog en 5 cm breed
ligt 1,5 cm onder de rechthoek
rechterzijde rechthoek en rechterzijde balk liggen gelijk aan elkaar
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:08 schreef D.Rose het volgende:
ik moet zeggen dat ik ook verkeerd had gelezen
je moet me niet quoten, er stond nog een foutje inquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is erg precies.
Is dit zoveel duidelijker?
Weet niet of de exate cm, zo belangrijk zijn,
iets duidelijker, jij vertelde niet hoe groot driehek en cirkel warenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is erg precies.
Is dit zoveel duidelijker?
Weet niet of de exate cm, zo belangrijk zijn,
Ik moet je niet meer quoten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je moet me niet quoten, er stond nog een foutje in
en het is niet precies, maar ietsje meer precies
nee, niet slecht, maar dat beweerde ook niemandquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik moet je niet meer quoten?![]()
Mja, mijne is dus zo slecht nog niet.
Is dat zo belangrijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iets duidelijker, jij vertelde niet hoe groot driehek en cirkel waren
Maar ik zei toch dat de rechthoek 2 keer zo groot was dan het driehoek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat lijkt me wel, toch?
Waarom zouden de balk en de rechthoek wel belangrijk zijn?
ik vond em goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik zei toch dat de rechthoek 2 keer zo groot was dan het driehoek.
en de maten ongeveer, oke bij de cirkel ben ik dat vergeten.
maar de rechthoek is meer dan 4x zo grootquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik zei toch dat de rechthoek 2 keer zo groot was dan het driehoek.
en de maten ongeveer, oke bij de cirkel ben ik dat vergeten.
Dan moet je niet iemand treffen zoals ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef D.Rose het volgende:
driehoek
onderste balk is horizontaal en 8cm
hoogte (driehoek is symetrisch) 6cm
rechthoek
deze ligt onder tegen de driehoek aan
begint op ong drievijfde deel van onderkant driehoek
horizontaal 12cm, verticaal 17cm
cirkel
middelpunt ligt op linkerlijn rechthoek
straal is 4,5cm en cirkel steekt 1,5 cm onder rechthoek uit
balkje
balkje is 1cm hoog en 5 cm breed
ligt 1,5 cm onder de rechthoek
rechterzijde rechthoek en rechterzijde balk liggen gelijk aan elkaar
En bij de mijne ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je niet iemand treffen zoals ik. Cm. en straal kan ik nog wel wat mee, maar 3/5
. Ik zou meteen mijn potlood doormidden breken vrees ik
.
vrouwen en ruimtelijk inzichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je niet iemand treffen zoals ik. Cm. en straal kan ik nog wel wat mee, maar 3/5
.
ok, maar als ik dat dus, zoals de opdracht was, aan de telefoon zou uitleggen, dan zou je aangeven dat je dat niet wist en zou ik het dus in cm uitleggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, maar als ik dat dus, zoals de opdracht was, aan de telefoon zou uitleggen, dan zou je aangeven dat je dat niet wist en zou ik het dus in cm uitleggen
Da's niet iets specifieks voor vrouwen hoor... 3/5 klinkt als rekenen (en daar vallen breuken onderquote:
nietwaar, vrouwen zijn kutquote:
vraag me alleen af wat voor bedrijf zo'n beschrijvingen laat uitleggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is maar 1 van de 4 dingen.![]()
[..]
Dankje, ik krijg er nu wat vertrouwen in.
Daar heb ik opzich niet zo'n moeite mee, maar ga er wel vanuit dat niet iedereen dat zo makkelijk vindt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet iets specifieks voor vrouwen hoor... 3/5 klinkt als rekenen (en daar vallen breuken onder), en daar ben ik dus heel slecht in
. Ik zou heel hard en lang moeten nadenken wat nou 3/5 is
.
[20:03] * Sjowhan is now known as Sjowhan|koffie_journquote:
Niet waar, vrouwen hebben een kut (hoewel ik deze term niet prefereerquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
vraag me alleen af wat voor bedrijf zo'n beschrijvingen laat uitleggen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
En dat het erom gaat dat ik iemand via de telefoon een soortgelijke tekening kan laten maken,
dus duidelijk kan uitleggen, .
plassertje?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet waar, vrouwen hebben een kut (hoewel ik deze term niet prefereer).
was niet alleen tegen MutZquote:
wat zijn de andere 3?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is maar 1 van de 4 dingen.![]()
Het gaat zich om het uitleggen neem ik aan,quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vraag me alleen af wat voor bedrijf zo'n beschrijvingen laat uitleggen
quote:
zijn nietquote:
Eerst waarom ik daar wil werken.quote:
GMTAquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:34 schreef es70 het volgende:
@ qu:
Het woord dyscalculie komt uit het Grieks en betekent letterlijk:
niet goed kunnen berekenen.
Dyscalculie is een rekenstoornis die dikwijls samengaat met nog
een aantal andere beperkingen, zoals ruimtelijk inzicht,
klokkijken, slechter geheugen, spellingsproblemen, gebrek aan inzicht.
Er zijn aanwijzingen dat het een aangeboren erfelijke stoornis is,
met een neurologische achtergrond.
Toch dat ruimtelijk inzicht.
Gauw losmaken dan.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:35 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi
zo'n solo-fok is lang niet zo gezellig hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb jij een eigen fok!
Ik moet delen met zoveel andere users.
Hey mutz.quote:
Ik zit vol met goede ideeën.quote:
Zeker niet als die vasthangt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo'n solo-fok is lang niet zo gezellig hoor
dat verklaart veelquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb jij een eigen fok!
Ik moet delen met zoveel andere users.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ander onderwerp.
Hoessie met jou?
en slingers danquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alles dat hangt is ongezellig
Eerst losmaken, dan goed vastmaken.quote:
Hoeft niet perse.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alles dat hangt is ongezellig
da's alles?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eerst losmaken, dan goed vastmaken.![]()
ok, maar over 'te lang' hadden we het nog niet gehadquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als ze te lang hangen zeker ongezellig
Was het maar alleen een dag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Slechte dag gehad?
Hier alles wel goed, heb nogal last van stijve bovenarmen. Komt door de prikken van gister. Heb ik wel vaker als ik prikken haal. Met meningokokken werd ik er zelfs een beetje duf van.
Werk gaat ook lekker, de teamleider groet al niet eens meer 's ochtends.
Geen half uur, gewoon dat ik 't ingeschonken hebquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
[20:03] * Sjowhan is now known as Sjowhan|koffie_journ
[20:30] * Sjowhan|koffie_journ is now known as Sjowhan|koffie
jij met je koffie
je zit al een half uur aan de koffie
Makkelijk he.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's alles?
Joh, dat ik dat niet wist
in eerste instantie hangt niets te langquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, maar over 'te lang' hadden we het nog niet gehad
redelijk, heb het veel te druk en dat begin ik nu wel te merken... (bijv boven je boeken in slaap vallen + m'n rug)quote:
Morgen en maandag nog. Beetje jammer want het is dus gewoon 1 persoon die niet meer groet ofzo. Zal wel komen omdat ik geheel terecht heb geklaagd over bepaalde zaken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was het maar alleen een dag.Ander onderwerp weet je nog?
Prikken zijn nooit fijn,Hoelang moet je daar nog werken?
tenzij er iets hangt dat niet hoort te hangenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
in eerste instantie hangt niets te lang
trustequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga plat,
Trusten allemaal voor strakjes,![]()
D.![]()
slaap lekker Bquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga plat,
D.![]()
En natuurlijk even een fototje posten van het eindresultaat voor al je vrienden en vriendinnen op fok.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, gaat lukken
morgen nog ff wat verven en dan is ie wel af
Slaap lekker Bé.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga plat,
D.![]()
ik heb gedurende de bouw telkens foto's gemaaktquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En natuurlijk even een fototje posten van het eindresultaat voor al je vrienden en vriendinnen op fok.![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga plat,
D.![]()
Ik heb geen foto's gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb gedurende de bouw telkens foto's gemaakt
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb er ooit een paar geplaatst
En hiermeequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:07 schreef classpc het volgende:
Zo, ik heb ff wat met koelpasta lopen spelen.
Was de tandpasta op?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:07 schreef classpc het volgende:
Zo, ik heb ff wat met koelpasta lopen spelen.
Lycosquote:
quote:
Ik zat er op te wachten.quote:
Tuurlijk, ik zag diequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten.Hoe is het?
Ik ben ff douchen.
daar zou ik ook geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag een schemawijziging doorgekregen voor mijn vlucht van Seoul naar Amsterdam op 21 juli. Ik zou eerst vertrekken om 14.25 en aankomen om 18.55. Dat is nu vervroegd naar 11.40 vertrekken en 16.05 aankomen. Geen moeite mee op zich.
Sohosted.quote:
Ben alleen 3 uur korter in Seoul, moet me om 08.40 melden op Incheon en dat betekent dus minimaal 6 uur opstaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
daar zou ik ook geen moeite mee hebben
lijkt me juist beter zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag een schemawijziging doorgekregen voor mijn vlucht van Seoul naar Amsterdam op 21 juli. Ik zou eerst vertrekken om 14.25 en aankomen om 18.55. Dat is nu vervroegd naar 11.40 vertrekken en 16.05 aankomen. Geen moeite mee op zich.
Die is behoorlijk goedkoop.quote:
Tja goedkoop hosting he.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:23 schreef classpc het volgende:
M'n site is inmiddels weer up.
Die gasten van Sohosted kunnen bij die korte downtimes niet vinden waar het aan ligt
ziet er goed uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:32 schreef D.Rose het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/Afbeelding076.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/Afbeelding080.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/Afbeelding082.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/Afbeelding089.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/Afbeelding167.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/Afbeelding395.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/Afbeelding401.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/Afbeelding403.jpg
Waar wordt jouw site gehost?quote:
Altijd online, 1 a 2X mee gemaakt dat die er even uitlag maar dat was zo weer opgelost. Ik zit zelf bij vevida.nlquote:
Goedzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een trace komt uit op http://www.vevida.net
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:44 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat nou goedkope abonnementen
Da's nog veel goedkoper
Hij zegt niks meer op msn.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:47 schreef classpc het volgende:
En ik maar denken dat FOK! down was
Wat blijkt: Modemrouter van de tafel geflikkerd
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:47 schreef classpc het volgende:
En ik maar denken dat FOK! down was
Wat blijkt: Modemrouter van de tafel geflikkerd
Nee joh, ik ben er wel hoor. Lief dat je me nu al mist.quote:
Post eens?quote:
Onee. Als die lekker groot zijn moet je ze eerst maar resizenquote:
Het bureau is groot....quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Onee. Als die lekker groot zijn moet je ze eerst maar resizen
Succesquote:
Ik zag ook een halfkaal hoofd.quote:
ik ben degene met de cameraquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zag ook een halfkaal hoofd.![]()
Tss, zo doe ik 't altijd, zie je ook gelijk of 't een goede hosting is, of ze alles over openpeering gooienquote:
Dus wat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, gelukkig, denk ik, ofzo, dus...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tss, zo doe ik 't altijd, zie je ook gelijk of 't een goede hosting is, of ze alles over openpeering gooien
Ah ok dus einde gesprek over dat onderwerp.quote:
Ik vind dat hele programma een aanfluiting. Net als Summerbase. Dat geld kunnen ze ook wel aan het goede doel doneren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef classpc het volgende:
Zonet onder het zappen kwam ik TMF Winterbase tegen.
Maar wat me opviel is dat het team "De Meiden" nogal erg lage stemmen heeft. Persoonlijk ben ik blij dat ik daar het vriendje niet van ben. Want ik zou het er niet op kunnen. Alleen die stem al.
ik had geen downtimequote:
Waarschijnlijk zou ze je ook niet 'over haar heen' willen, dat scheelt alquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef classpc het volgende:
Zonet onder het zappen kwam ik TMF Winterbase tegen.
Maar wat me opviel is dat het team "De Meiden" nogal erg lage stemmen heeft. Persoonlijk ben ik blij dat ik daar het vriendje niet van ben. Want ik zou het er niet op kunnen. Alleen die stem al.
Mja... als je geen Mental Theo On The Road meer hebt, waarbij Mental Theo naar een vakantie-oord of een ski-oord gaat om te "beesten", moet je toch iets anders verzinnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind dat hele programma een aanfluiting. Net als Summerbase. Dat geld kunnen ze ook wel aan het goede doel doneren.Net als BNN's Cash Cab, das helemaal dom, gooi dan het geld meteen in het haardvuur.
Server 4quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had geen downtime
welke server heb jij? ik nr 15
goed ideequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ok dus einde gesprek over dat onderwerp.![]()
![]()
doe mij ook eensquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tss, zo doe ik 't altijd, zie je ook gelijk of 't een goede hosting is, of ze alles over openpeering gooien
What's next?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goed idee
Ik was er ook wel over klaar
Mja, dat scheelt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ze je ook niet 'over haar heen' willen, dat scheelt al.
Idd. Dat hele TMF moeten ze afschaffen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Mja... als je geen Mental Theo On The Road meer hebt, waarbij Mental Theo naar een vakantie-oord of een ski-oord gaat om te "beesten", moet je toch iets anders verzinnen.
Je moet toch wat om de breezerjeugt aan de beeldbuis vastgeplakt te houden.
Sinds het van MTV is zuigt het nogal.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd. Dat hele TMF moeten ze afschaffen.
The Box kan ik hier niet eens krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef classpc het volgende:
[..]
Sinds het van MTV is zuigt het nogal.
Daarvoor was het kwalitatief vele malen beter.
Het zelfde verhaal met The Box sinds MTV daar ook een deel van in handen heeft.
Nah doe maar, ik heb er toch nog maar 4 op vanavond.quote:
Nouja, als je je voorstelt dat TMF vroeger beter was dan de MTV nu, dan snap je wel dat MTV de boel goed verneukt heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
The Box kan ik hier niet eens krijgen.Ook geen behoefte aan.
MTV is wel vet op zich.
Mjah maar ik vind de programma's van MTV nu wel beter.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Nouja, als je je voorstelt dat TMF vroeger beter was dan de MTV nu, dan snap je wel dat MTV de boel goed verneukt heeft.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nah doe maar, ik heb er toch nog maar 4 op vanavond.![]()
Ze waren in de aanbieding.quote:
Das helemaal lekker.quote:
Da's ook best lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das helemaal lekker.Die van mij was van de Plus.
![]()
Vier van die dingen voor 99 cent.quote:
da's best goedkoop, dan kun je je een miskoop veroorlovenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vier van die dingen voor 99 cent.![]()
Ze waren zeer lekker.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's best goedkoop, dan kun je je een miskoop veroorloven
waar kijk je naar dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:45 schreef classpc het volgende:
Ik ga er vandoor.
Ik zie toch bijna niks meer.
Tis net de Belastingdienst.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's dan een meevaller, die niet tegenvalt
neequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had de taart al neergezet, had je dat niet gezien ?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, hij is nog steeds lekker hoor
*bordje toeschuift
Brilletje nodig?quote:
Heb ik er 100 en ga ik slapen.quote:
ahquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb ik er 100 en ga ik slapen.![]()
wat een strevenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb ik er 100 en ga ik slapen.![]()
Gaat dat vandaag nog lukken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
wat een streven
Ik zit hier nog lekker een verslag af te maken
Tis bedtijd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mike en Thomas
nu op NL3
als je van muziek en cabaret houdt zeker kijken
je kunt oude afleveringen op internet terugkijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tis bedtijd.Vertel me er morgen maar over.
hij is afquote:
* qu63 licht weer aandoetquote:
was jij niet weg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |