tnxquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Welkom Kristianne!
Leuke foto.
Jawelquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef B_BOY het volgende:
mariah carrey tog niet he?
Ja dat heb ik er ook altijd op staan. Even een rustige Hard Dance Mania CD opzetten. Beetje oude nummers wat gemoderniseerd. Goede binnenkomer zo op de avondquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
Damn, er staat kerstmuziek in mijn Winamp playlist kom ik net achter.
Foto!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:55 schreef snopprinses het volgende:
ik heb een nieuwe uber mooi schattig truitje
Niet zo ongeduldig jij hequote:
Ik heb ook wel geduld, ik gaf alleen aan dat wij graag een foto wouden zien, voordat ze het vergatquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef RemcoW85 het volgende:
Geduld is een schone zaak Twisted.
je kunt ook gewoon zelf wat kloten, leer je ook veel vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef B_BOY het volgende:
ach over een tutorial of driehonderd kank wel enigszins fotosoepen.
Ik ga vanavond met twee vrienden misschien wat water spuiten op de parkeerplaats. Kunnen de jongeren zich van het weekend vermaken enzo. Ik lijk verdomme wel een liefdadigheidsinstellingquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vraagje, als het vannacht koud genoeg wordt zou je dan morgen kunnen schaatsen?
Maikuuul met ze brommerkequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:25 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met twee vrienden misschien wat water spuiten op de parkeerplaats. Kunnen de jongeren zich van het weekend vermaken enzo. Ik lijk verdomme wel een liefdadigheidsinstelling.
zeg doe es nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:30 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
jammer van de overbelichting snopje![]()
niet op mij proberenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je zegt net zelf dat ik gewoon wat moet proberen:P
Schieten ook goed ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Volgende keer eerst kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |