nee, dan zat ik niet hierquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:49 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat kan ja (ik dacht net op TV toen je dat zei)
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen op de meet zien jullie mijn stoppelbaard
ik ga het ook doen en douche. adios...quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
heb geen zin om me te scheren
Foto? vertel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die ene als in, die jij stuurde? Weinig, bij mijn weten uhmmm.. 3, maar das inclusief jij en ik. Hoezo?
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, als ik er was was het perfect natuurlijk.
Ik doe het morgenmiddag ff voordat ik richting ziekenhuis ga..quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb net nog gedaan; dan hoef ik morgen niet
Die is ook wel grappig, alleen over t algemeen vind ik dat soort stukjes van hun wat minder.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zeg niks als Casparovv dat niet wil

14.gifquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[/img]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif[/img]
Dus k-rin, jij en ik ofzo?
Mwah, Giz heeft een foto van een vriendin van me, omdat hij zo nieuwsgierig was. En jullie mogen 'm niet zien![]()
Jou kennende stuur je hem wel evenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zeg niks als Casparovv dat niet wil
Och ja zijkant shoot enzo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Slappe ham
Ik heb kin en snor nu de rest is nog te min
Uhuquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dus k-rin, jij en ik ofzo?
Mwah, Giz heeft een foto van een vriendin van me, omdat hij zo nieuwsgierig was. En jullie mogen 'm niet zien![]()
hype is een hele show, geen stukjequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die is ook wel grappig, alleen over t algemeen vind ik dat soort stukjes van hun wat minder.
Ja of nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef hallo_mensen het volgende:
en als ik terug ben moet deze vol zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |