quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:20 schreef luminary het volgende:
verkapt ik-wil-graag-laten-zien-hoe-ik-die-n00bs-van-de-mediamarkt-own topc
Post dan niet...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef mcDavid het volgende:
op welke manier bedoel je "ownen"
en TS begint
m.a.w. slotje
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:24 schreef Stofje het volgende:
Ik laat deze even open. TS start namelijk wel vaker topics om vervolgens te klagen in FB 'dat ik het topic gewoon de kans moet geven'. Dit is weer zo'n meesterwerk.
Vét, ouwe. Saank. Zekerzzz relaxed. Vertel meer, homie. Jouw skillzzz zijn zekerzzz de moeite waard. Wreed. Vet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Post dan niet...
Mijn verhaal is niet zo boeiend...
Alleen dat ik altijd Netwerk messages ga sturen en Plaatjes op alle op netwerkaangesloten pc's laat zien.
![]()
En het liefst op 10 printers tegelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:23 schreef Biogarde het volgende:
Ik print altijd Word documentjes uit op bluetoothprinters![]()
Meestal zo'n 100 pagina's![]()
Ah, met andere woorden je geeft het op en laat deze prutser gewoon zijn gang gaan omdat hij anders gaat klagen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:24 schreef Stofje het volgende:
Ik laat deze even open. TS start namelijk wel vaker topics om vervolgens te klagen in FB 'dat ik het topic gewoon de kans moet geven'. Dit is weer zo'n meesterwerk.
alle balletjes uit de muizen jatten... met een grote magneet langs de ftfs lopen en over de hdd's halenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:25 schreef Gripper het volgende:
Superkrachtlijm op het scrolwieltje van de muis smeren natuurlijk
Soms Stofje... vraag ik me echt af waarom je in godsnaam ONZ mod bent geworden...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vét, ouwe. Saank. Zekerzzz relaxed. Vertel meer, homie. Jouw skillzzz zijn zekerzzz de moeite waard. Wreed. Vet.
Nee, ik geef op deze manier aan hoe bagger het topic is. Dat zie je aan de reacties. Ik ben het type mod dat de users graag de spiegel voorhoudt, om ze iets te laten leren. Een echte leider dus. "Kijk, usertje, hoe bagger het is? Zul je het nooit meer doen? Nee hè. Heel goed. Aai over de bol en als je het toch nog eens doet, dan ben ik veel machtiger dan jij".quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, met andere woorden je geeft het op en laat deze prutser gewoon zijn gang gaan omdat hij anders gaat klagen?
Beetje jammer weer.
het is dus de keuze tussen een baggertopic hier of een baggertopic in FB?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:24 schreef Stofje het volgende:
Noob.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:29 schreef dikkedorus het volgende:
@ts
HAHHAHAHAA 0000wnED! JIJ BENT ECHT VEEET GAAAF MEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |