Mijn laatste festival was met Simply Red. Torhout. Ergens in de jaren tachtig, toen ik nog jong en mooi was.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Berkery het volgende:
Mijn eerste concert was met Simply Red in het voorprogramma![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef pyl het volgende:
Mijn laatste festival was met Simply Red. Torhout. Ergens in de jaren tachtig, toen ik nog jong en mooi was.![]()
Een ongelooflijk misselijke tuthola, als je het mij vraagt, pyl.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:52 schreef pyl het volgende:
Wat een misselijke vrouw, Tokay!![]()
Maar ze kan zeker wel mooi zingen? Of was het schrijven?
In Nederland? In dat geval waag ik meteen een gokje: Ina Boudier Bakker?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:54 schreef Tokay het volgende:
Een ongelooflijk misselijke tuthola, als je het mij vraagt, pyl.
Maar ze schreef, en ze werd daar nog beroemd door ook.
Neen, zij kwam wel degelijk uit Nederland.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef pyl het volgende:
In Nederland? In dat geval waag ik meteen een gokje: Ina Boudier Bakker?
Of was dit misselijke sujet van elders?
Nee, mevrouw 'zoo houd ik mijn bestek juist vast' is het niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:03 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm...... schreef ze wel romans? Zo ja, waarover, als ik vragen mag?
Of is het die tuthola van Amy Groskamp-ten Have?
Clitlit avant-la-lettre, zeg maar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:09 schreef Tokay het volgende:
Inderdaad, het tutje schreef romans. Waarover? Och, over jongedames-perikelen....
MMS-meiden verslonden haar boeken.
Dat lijkt mij een uitstekende benaming!quote:
Toe maar. Zet ik ondertussen even een kopje thee.quote:Hmmmm.....eens even denken.
Helaas...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:58 schreef pyl het volgende:
Hmmmm....ik heb er, toen de frustratie opliep, even wat op nageslagen (in de boekenkast welteverstaan), maar veel verder dan Top Naeff en Carry van Bruggen kom ik niet ....![]()
Joop ter Heul....quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef pyl het volgende:
Da's echt een misselijke tante, zoveel staat nu wel vast.![]()
En wat een belachelijke jurk ook, met die pipobollen.
Toch niet Lydia Rood? (vanwege communistisch)quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:02 schreef Tokay het volgende:
Ze heeft een ietwat communistische achternaam...![]()
Wel heel mooi gevonden, dart!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef dartfanaat het volgende:
Toch niet Lydia Rood? (vanwege communistisch)
heb waarschijnlijk iets heel doms gezegd, maar goed...zie het dan maar als een tvp
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:27 schreef Tokay het volgende:
Mijn mevrouw was al gestopt met roken, lang voordat de vader van Lydia Rood na gedane arbeid een welverdiende sigaret opstak.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |