ze leveren minder op, maar ze kosten ook minder in de aanschaf he. Het gaat mij puur om het verschil, niet om de waarde voor mijn team ofzo. Een middenvelder van 21 kost ook meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:05 schreef ASSpirine het volgende:
Grump, is die trouwens niet een beetje te oud?
Kzou niet zo snel een mid kopen die 29 is
het is verdomme niet te gelovenquote:Diego Kroes (93222561)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Een paar k doe ik het niet voorquote:Op zondag 29 januari 2006 17:56 schreef komrad het volgende:
die is wel te verkopen voor een paar k hoor joralf
Dat heb ik het hele seizoen alquote:Op zondag 29 januari 2006 18:03 schreef komrad het volgende:
je hebt tenminste een pull met een loon >500/w
Ik heb je stats nog niet bekeken... maar ik zou sowiezo met 2 central defs spelen, hou je iig zijn aanval beter tegen. Dan 1 defwing evt. op aanvallend (of naar het midden), aanvallend wel aan de kant waar zijn zwakke verdediging zit.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:10 schreef hollander76 het volgende:
Het gaat vanavond een ouderwets potje bagger worden; ik moet tegen de eerste, een kleine 30 a 40 hatstats meer.
Verschillende problemen:Hij heeft een beter middenveld dat ik met een MOTS nog niet eens kan evenaren. Zijn verdediging is moeilijk te kloppen.
Enige voordeel is dat hij eigenlijk alleen door het centrum aanvalt zodat ik de vleugels relatief vrij heb.
Oplossingen mijner zijds:Centrumaanval, minder vleugelverdediging maar dat kan ik hebben 3-5-2 met 1 centrumverdediger...... bedenk me nu dat dat wel ns goed bagger kon uitpakken gezien zijn aanval 2 vleugels naar het midden Veel passen als bijstat geselecteerd.
Wat denken jullie, 1 verdediger ruilen tegen een wingback? Maakt mijn verdeding wel weer beter, en vleugelspel zal er niet veel van komen....
Loopt over 14 min af, dus ik zou zeggen, kijk wat die doetquote:Hans Christian Skov-Jensen (67050027)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 5 550
Loon: 3 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SVCHSHSDBEEWDC
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Gelukkigquote:Op zondag 29 januari 2006 19:29 schreef komrad het volgende:
trouwens, na mijn 523 debacle van vorige week speel ik nu 541 met 3 inners
Zijn reactiequote:26-01-2006 Zondag wacht een kraker!
Wat een beladen duel wordt dat zondag. BNI - Hoolieganzen! BNI is op voorhand duidelijk favoriet, maar de Hoolieganzen kunnen misschien stunten.
De coach Sven zei al:"If I may have one big victory in my life, then this Sunday should be the day!"
Voorspelling van coach Sven is 4-4.
quote:27-01-2006 om 16:57 Slachtpartij zondag
BNI-Hoolieganzen, de nummer 1 van de lijst tegen de nummer 8. Dit duel word verwacht een heuse slachtpartij te worden door de bezoekers. De aanvoerder van de competitie heeft duidelijk meer kwaliteit in huis en de verwachting binnen het team is helaas in het nadeel van de thuisploeg.
De coach van Hoolieganzen schijnt deze week zijn bril te zijn kwijtgeraakt en heeft rare uitspraken gedaan over deze wedstrijd.
Persvoorlichter BNI
Je moet sowiezo alles winnenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef komrad het volgende:
Maniack![]()
ik had die wedstrijd vorige week echt moeten winnen
Tuurlijk wel dan kom ik hem heel mischien tegenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
GelukkigWe willen natuurlijk niet dat onze allerbeste Komrad degradeert naar VIII
grrrrquote:Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je moet sowiezo alles winnenik heb die prutsratings in die prutsdivisie van je ff bekeken... maar het is een schande dat je het seizoen niet met 42 punten eindigt. Zelfs Sjarkie of Oldbie zijn daar al bijna toe in staat
Wat is er mis met VIII?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
GelukkigWe willen natuurlijk niet dat onze allerbeste Komrad degradeert naar VIII
wil je dat echt foetrequote:Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Tuurlijk wel dan kom ik hem heel mischien tegen
Je hebt toch defs? Kom op.. slecht (hoog) middenveldquote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef komrad het volgende:
[..]
grrrr
die lui halen wel een goede aanval, dat haal jij amper
waarom denk je dat ik iets anders ga trainen, hint ander systeemquote:Op zondag 29 januari 2006 19:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je hebt toch defs? Kom op.. slecht (hoog) middenveldDat haalde ik in mn 2e seizoen al bijna... en dat ik die aanval niet haal is een bewuste keuze geweest (vorig seizoen), omdat ik geen oude lullen in mn team had, maar 17 jarigen met goed/goed liet spelen op zondag..
ach ja... ik zeg niks over deftrainenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:39 schreef komrad het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik iets anders ga trainen, hint ander systeem
Omdat ik dan boze mensen krijgquote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef komrad het volgende:
waarom niet?
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:17 schreef komrad het volgende:
ik kom straks wel langs als mijn wedstrijd begint
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef -J-D- het volgende:
Nee, want dan spamt Joralf in zn eentje 2 topics per week vol.
Nou gelukkig maarquote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef -J-D- het volgende:
Nee, want dan spamt Joralf in zn eentje 2 topics per week vol.
quote:Emil Perelman (55934690)
20 jaar, redelijk in vorm
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 36 560
Loon: 17 112 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Terecht ontslag dus.quote:
HT is zeker niet leuk.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef komrad het volgende:
2-1 voorgestaan ook nog en een penalty onthouden
Daarbij weer 30 hatstats meer, vorige week 40
Soms is HT helemaal niet leuk
quote:Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
nu je het zegt.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef ASSpirine het volgende:
2 ervaringsstijgers
1 naar uitstekende ervaring, mijn mid en een spits naar zwak
jammer dat die ene geen goed leider heeft
2-0 gewonnen, wel leuk, volgende week pic ik uit, en dan nog es thuis winnen, hopelijk in een drukkere stadion na 2 keer winst
quote:With 0 doctor(s) it takes 92.85 update(s) for a player with an age of 32 to heal from an injury of 6 weeks to 'Healthy'.
Edit II: Gelijk maar 2 dokters aangenomen.quote:SCHEISSE MARIA!
quote:With 2 doctor(s) it takes 73.27 update(s) for a player with an age of 32 to heal from an injury of 6 weeks to 'Healthy'.
Nee niet echt das het gemiddelde van mijn verdediging.En gemiddelde van m'n tegenstanders.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef JAM het volgende:
Ah, ik heb 't al gevonden. Ik heb 74 hatstats. Is dat goed?
Wegwezen met opa!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef Daemon19 het volgende:
SCHEISSE MARIA!
Mn speler die een blessure had opgelopen heeft +6!!
Henny Zwetsloot [1 maal een kaart gekregen] [Geschatte herstel in 6 weken]
TSI = 600, 32 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Edit:
[..]
[..]
Edit II: Gelijk maar 2 dokters aangenomen.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik daar nog wat voor vangen?quote:Ramon van Zoest (93251053) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
'k Speel in de elfde divisie, nou ja, dan kan dat toch wel?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee niet echt das het gemiddelde van mijn verdediging.En gemiddelde van m'n tegenstanders.
Maar je moet ergens beginnen
tuurlijk kan datquote:Op maandag 30 januari 2006 01:00 schreef JAM het volgende:
[..]
'k Speel in de elfde divisie, nou ja, dan kan dat toch wel?
Vertel, wat is de gouden tip? Iemand interesse om even naar m'n team te kijken? FC Loosduinen.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:44 schreef Daemon19 het volgende:
@ JAM: het is niet goed. Maar als je je team gaat verbeteren dan gaat het vanzelf omhoog.
@ foetre: jij traint ook verdedigers he.. Je aanval is niet zo best..
Ik weet het mee aanval sucks ,maar boeie in mijn klasse meer als genoeg.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:44 schreef Daemon19 het volgende:
@ JAM: het is niet goed. Maar als je je team gaat verbeteren dan gaat het vanzelf omhoog.
@ foetre: jij traint ook verdedigers he.. Je aanval is niet zo best..
gouden tip bestaat ni.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Vertel, wat is de gouden tip? Iemand interesse om even naar m'n team te kijken? FC Loosduinen.
Nou ja, dat zit wel goed dan. Ik heb drie verdedigers lopen van 17, 18 en 18 jaar, geloof ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:03 schreef foetre het volgende:
[..]
gouden tip bestaat ni.
advies wel ,bekijk de links van de OP en bedenk wat je wil gaan trainen en koop op je trainings linie jonkies max 19yr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |