Wat vonden jullie de beste cover(s) van het jaar??
[Dit bericht is gewijzigd door Jassie op 24-11-2001 21:25]
Qua top40 vind ik denk ik Geri Halliwel de beste cover, hoewel zal na moeten kijken wat er nog meer is geweest.
Qua albumtracks:
Birgit - Just what I needed
quote:Jaah, en hun Barbie Girl cover is ook al zo goed!!!!
Op zaterdag 24 november 2001 20:48 schreef thecrook het volgende:
Eigenlijk het hele "Blow In The Wind" album van Me First And The Gimme Gimmes....afgelopen zomer tijdens de vakantie helemaal grijs gedraaid.....kunnen die knakkers van AAF nog wel iets van leren hoor![]()
![]()
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 19:52 schreef Marble het volgende:
Atomic Kitten - Eternal Flame
dat is dus de slechtste cover imo
quote:eens met eerstgenoemde
Op zaterdag 24 november 2001 19:17 schreef Jassie het volgende:
Ik vind Alien Ant Farm - Smooth Criminal en Muse met Feeling Goodde beste covers van het jaar.
Wat vonden jullie de beste cover(s) van het jaar??
quote:Nou, er moest toch iemand het mooi vinden, anders was het geen hit
Op zaterdag 24 november 2001 21:51 schreef juss het volgende:[..]
dat is dus de slechtste cover imo
Veel van de covers ken ik ook niet en als ik ze ken, dan zijn ze verkracht door R&B artiesten.
Die van Alien Ant Farm is wel aardig. En van wie heeft Muse Feeling Good gecoverd? Ik ken het nummer niet echt, maar het klinkt ook wel goed..
D.Rose
quote:Nina Simone volgens mij...
Op zondag 25 november 2001 02:22 schreef Dr_Crouton het volgende:Die van Alien Ant Farm is wel aardig. En van wie heeft Muse Feeling Good gecoverd? Ik ken het nummer niet echt, maar het klinkt ook wel goed..
En op de tweede plek T-Spoon met "Rivers of Babylon"
hoezo objectief?
quote:JAA!! Werelds!! En vergeet ook niet: Undeclinable - Is She Really Going Out With Him.....
Op zaterdag 24 november 2001 20:48 schreef thecrook het volgende:
Eigenlijk het hele "Blow In The Wind" album van Me First And The Gimme Gimmes....afgelopen zomer tijdens de vakantie helemaal grijs gedraaid.....kunnen die knakkers van AAF nog wel iets van leren hoor![]()
![]()
En afgelopen zaterdag speelde Racoon live ook een grappige versie van 'Video Killed The Radiostar' van The Buggles(?)!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |