Jaaaaa.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:28 schreef Da hopman het volgende:
Rosie - Claw boys Claw
daar moest ik als eerste aan denken, daarnaquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:02 schreef sandycoast het volgende:
the Velvet Underground - Pale Blue Eyes
Oe, mooi. Fijne gitaar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:02 schreef sandycoast het volgende:
the Velvet Underground - Pale Blue Eyes
Oe, leuk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Feist - Tout doucement
Of die klein en intogen is weet ik niet, maar het is wel mijn favoriete nummer van dit decennium.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:30 schreef Kolkus het volgende:
Spinvis - baggagedrager
Eigenlijk alleen door McCartney.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oe, leuk.
Hier nog een fijn intogen plaatje: Mary Hopkin - Goodbye.
Nummer 1-hit uit 1969 trouwens en geschreven door de heren Lennon en McCartney (Hoi Jane![]()
).
Daar word ik heel nieuwsgierig van. Heb je geen mp3-tje dat je op rapidshare kunt zetten, toevallig?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:44 schreef Jane het volgende:
Er bestaat een hele mooie demoversie van McCartney die het zingt, zichzelf begeleidend op gitaar.
Als het goed is, heb je een pm.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:15 schreef broer het volgende:
[..]
Daar word ik heel nieuwsgierig van. Heb je geen mp3-tje dat je op rapidshare kunt zetten, toevallig?
Hé grappig, dat nummer heb ik onlangs nog uit Niks-aan-de-hand jaren 70 gitaarplaatjes opgepikt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:12 schreef Jane het volgende:
Jim Croce - I'll have to say I love you in a song![]()
Die is prachtig, inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:52 schreef Arcee het volgende:
Deze kan er ook best op: Foo Fighters - Walking After You
Alleen die titel lezen doet al een beetje pijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:57 schreef Lamon het volgende:
Jacques Brel - Voir un ami pleurer is trouwens ook nog niet genoemd.
Geldt ook voor het al eerder door mij genoemde Standfast - Car Crashes, maar ik geef toch de link nog even, want ik vind 'm zooo mooi.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:16 schreef Jane het volgende:
Jammer dat de kwaliteit van het 2e fragment te wensen overlaat, maar goed...
Casser la voix kan dan ook niet achterblijven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:57 schreef Lamon het volgende:
Jacques Brel - Voir un ami pleurer is trouwens ook nog niet genoemd.
Ik kende hem nog niet, maar deze is prachtig zegquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:52 schreef Arcee het volgende:
Deze kan er ook best op: Foo Fighters - Walking After You
da's toch niet echt ingetogen, Arcee?quote:
Wel qua muziek.quote:
nog een Motorpsycho...de fishtank versie van Pills, Powders & Passionplays.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:16 schreef bolivian het volgende:
Motorpsycho - Feel,!
En natuurlijk een enorme shitload aan mooie akoestische versies van Sebadoh door Lou Barlow solo:
On Fire, Healthy Sick, Willing to Wait, Think (let tomorrow be), Spoiled, In the City In the Rain, &c.
Nog een van Sufjan; Casimir Pulaski Dayquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:47 schreef Lortnoc het volgende:
Sufjan Stevens - John Wayne Gacy jr.
Heel mooi ! Dit supermooie nummer werd onlangs nog vakkundig verkracht door Claudia de Breij (Showboot)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:48 schreef femmeChantal het volgende:
Joe Jackson - Be my number two
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |