abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39575277
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:22 schreef Ookhoi het volgende:
met auto naar barcelona en met boot naar mallorca.. iemand ervaring?
Barcelona is veel rijden.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_39634227
Iemand z'n vliegtijden al bekend? Een week van tevoren krijgen we ze, dus zouden vandaag of morgen binnen moeten komen.. ben erg benieuwd..
pi_39688130
Oh, nou wij hebben dus echt vreselijke vliegtijden. We vertrekken pas om 8 uur 's avonds, dus als je daar aankomt is de 1e dag al voorbij, gelijk maar uitgaan dan En nog lekker zonnen op de laatste dag zit er niet in, want het vliegtuig vertrekt al om 8 uur in de ochtend .
pi_39713844
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, nou wij hebben dus echt vreselijke vliegtijden. We vertrekken pas om 8 uur 's avonds, dus als je daar aankomt is de 1e dag al voorbij, gelijk maar uitgaan dan En nog lekker zonnen op de laatste dag zit er niet in, want het vliegtuig vertrekt al om 8 uur in de ochtend .
Ga je zondag? Dan heb je denk ik dezelfde vliegtijden als vrienden van me

Ik vlieg zondag om 11.50 uur heen en woensdag om 23.55 uur terug ofzo, haha, wat een tijden he!!
pi_39717759
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 08:30 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Ga je zondag? Dan heb je denk ik dezelfde vliegtijden als vrienden van me

Ik vlieg zondag om 11.50 uur heen en woensdag om 23.55 uur terug ofzo, haha, wat een tijden he!!
Yep, zondag..
Jij hebt het dus veel beter getroffen, nouja geniet er maar van!
pi_39717832
Jep, en wie weet zien we elkaar nog
pi_39795429
Vertel, vertel
pi_39795642
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vertel, vertel
straks, ik ga nu eerst eten maken Lasagna

zo ook ff de fotos op mn pc zetten, kan ik mss nog wat laten zien hier
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:54:22 #110
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_39796100
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

straks, ik ga nu eerst eten maken Lasagna

zo ook ff de fotos op mn pc zetten, kan ik mss nog wat laten zien hier
Ik wil alles weten!
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_39799784
Om te beginnen een paar foto's:

1) Can Pastilla vanuit het vliegtuig
2) Strand overdag. Op de foto was het even rustig Let vooral op de palmbomen en het blauwe water
3) Zonsondergang

4) Strand snachts, richting Can Pastilla

5) Strand snachts, richting El Arenal

[ Bericht 2% gewijzigd door LoggedIn op 13-07-2006 20:57:57 ]
pi_39799801
Nu het verhaal Ik heb enorme problemen met mn pc, waaronder een half functionerend toetsenbord, dus er kunnen hier en daar wat letters missen.

Dat ik een hotel in Can Pastilla genomen had, had zowel voordelen als nadelen. Voordelen: Heel dicht bij het vliegveld, en er zitten daar relatief veel spaanse mensen. Nadelen: Er komen eigenlijk alleen gezinnen en duitse stelletjes, 's nachts is het er dan ook zo dood als een pier. De tentjes zijn wel tot 12-2uur open, maar tis allemaal om tafeltjes zitten, niet echt uitgaan.

Om uit te gaan moet je naar El Arenal gaan. Let wel op tijdens het uitgaan tho: Arenal is extreem gesplitst. Op het gedeelte aan de Can Pastilla kant zitten alleen maar duitsers. En dan ook echt alleen maar: Spanjaarden zijn daar zeldzamer dan marokkanen op de Veluwe. Mijn hotelmeisje had het zogenaamde Megaplace en het Riu Palace sterk aanbevolen, maar de enorme getalen duitsers (en vooral het gebrek aan andere mensen) zorgden er voor mij voor dat er maar weinig aan was daar. Een kwartiertje - half uurtje lopen verderop vindt je het 'Nederlandse' gedeelte van Arenal. Iedereen spreekt daar Nederlands, maar toch is de culturele diversiteit wat groter als in het duitse gedeelte. Er zitten een aantal discotheken waar je leuk uit kunt gaan. Beetje vervelend zijn de mensen die voor werkelijk elke club staan om je naar binnen te praten op een vreselijk opdringerige manier, maar als je eenmaal binnen bent (na betalen van entree, dit moet eigenlijk bijna overal wel) is het Uiteraard kan je ook naar Palma gaan, maar dat is er bij mij niet meer van gekomen. Wat mn hotelmeisje erover vertelde: Daar is het internationaal uitgaan met veel spanjaarden en spaanse muziek, en geen opdringerige promoteams.

Verder heb ik eigenlijk bijzonder weinig gedaan Vantevoren had ik wat dingen gevonden van duiken, een waterpretpark in dit topic, en ik had me voorgenomen een keer een jetski te huren, maar dat is er allemaal niet meer van gekomen.. Het strand was voor mij genoeg om me een week lang overdag bezig te houden. Voor een 10tje heb je een waterbed en een parasol -> fun Leuk detail is dat het strand daar het omgekeerde is van hier: In plaats van dikke, vadsige ouwe vrouwen zijn het de knappe meisjes in de 20 die daar doorgaans topless zonnen Verder is het water mooi en schoon (zie foto), en er zitten geen kwallen in ( ) maar soms zie je wel kleine visjes

Wat kan ik verder nog vertellen? Al met al was het gewoon een gave week, en zou ik zo weer terug willen Spaanse meisjes zijn ook En oh ja, mocht je met de bus gaan, hou je dan goed vast aan zon paal.. Die scheve golf-sjonnies hier rijden rustig en verantwoordelijk vergeleken met die buschauffeurs daar Hou er ook rekening mee dat de taxi-chauffeurs geen woord engels spreken.. Dat leverde bij mij nogal wat problemen op toen ik mn passport op het hotel had laten liggen en ik geen geld bij me had om de taxi terug heen en weer te betalen
pi_39799870
Ik ben er een aantal jaar geleden eens geweest, in Cala d'Or. Moet zeggen dat ik dit het mooiste eiland vindt waar ik tot nu toe geweest ben. Ik zal er zeker nog eens terug komen.

Die mooie smalle baaitjes!

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_39800142
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef mrcool het volgende:
Ik ben er een aantal jaar geleden eens geweest, in Cala d'Or. Moet zeggen dat ik dit het mooiste eiland vindt waar ik tot nu toe geweest ben. Ik zal er zeker nog eens terug komen.

Die mooie smalle baaitjes!

[afbeelding]
ik zou idd zeker nog een keer terug willen maar dan zou ik 2 weken gaan ofzow, en er een wat actievere vakantie van maken en een auto huren enzow om wat meer van het eiland te zien
pi_39800617
Jammer dat er bijna overal entree is Toch geen hoge prijzen hoop ik? Wat voor muziek draaien ze er, vooral commerciele trance/r&b neem ik aan of skihut achtige tenten?
pi_39800801
Ja wat zijn de leuke tenten daar in El Arenal en hoe duur is de entree?
En belangrijk, hoe duur is het bier?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_39801510
En de wijn?
pi_39801718
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
En de wijn?
En de cocktails?
pi_39801823
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jammer dat er bijna overal entree is Toch geen hoge prijzen hoop ik? Wat voor muziek draaien ze er, vooral commerciele trance/r&b neem ik aan of skihut achtige tenten?
geen skihut.. gewoon beetje top40 zooi; entree is niet duur, meestal 5 euro.. We waren ook een keer met een groep van een paar 100 Nederlanders, dan wandel je zo overal naar binnen Voor de liefhebbers heb je in het duitse gedeelte nog 3 grote discotheken zitten (riu palace, paradise beach en de riu palace soul suite) waar je voor 20 euro een stempel krijgt waarmee je heel de avond onbeperkt die 3 discotheken in kan en gratis kan drinken.

Verder is drinken wel duur.. Ik ging meestal naar Veronica, daar hadden ze zon kut muntjes systeem. 5 muntjes voor 10 euro, dat komt neer op ¤2 voor een biertje en ¤4 voor wat sterkers In principe zitten al die discotheken op hetzelfde rijtje langs de boulevard (alleen veronica is even de hoek om een zijstraat in), dus je kan makkelijk kijken wat voor en hoeveel mensen waar naar binnen gaan voor je naar binnen gaat
pi_39802000
Hmm, 5 euro vind ik nog best veel.. ik had gehoopt dat het meer zoals in Kreta was, overal gratis entree en overal happy hours met 2 cocktails voor 6 euro enzo.. Maarja, het zal ondanks dat wel leuk worden
pi_39802071
In welk hotel/appartement zat je eigenlijk?
pi_39802353
nope.. dat zit er niet in

ik zat in hotel Sun Club Playa in Can Pastilla.. Niemand daar kent het, de taxichauffeurs ook niet Het hotel wat er achter ligt wel Het was iig een hotel aan het strand (zie fotos)
pi_39802403
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:58 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

We waren ook een keer met een groep van een paar 100 Nederlanders, dan wandel je zo overal naar binnen
Kroegentocht ofzo?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_39803153
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:18 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

ja
vet, waar kun je dat regelen en op welke dag is dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')