Denk eens aan zoute haring met slagroomquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja hoor, dat heb ik weerBuikgriep! Geen kans om te slapen, want je weet maar nooit of je ineens naar de plee moet rennen om te kotsen of een waterig goedje uit te aars te laten lopen
En van slapen kan het sowieso niet komen, want m'n maag doet zeer
FUCKING KUT BUIKGRIEP! STERF!
Mag jij raden hoe die bruine stroom op gang gekomen isquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
whehehe, durf jij nu een scheet te laten?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:35 schreef mistraldk het volgende:
mee too! ben al 2 dagen uit mijn reet aan t zeiken. zo ontzettend vervelend...tot nu toe elke keer wel nét op tijd geweest maar heb ook een belachelijk schrale aars...
Te aars? Volgens mij zitten de t en j niet dicht bij elkaar...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja hoor, dat heb ik weerBuikgriep! Geen kans om te slapen, want je weet maar nooit of je ineens naar de plee moet rennen om te kotsen of een waterig goedje uit te aars te laten lopen
En van slapen kan het sowieso niet komen, want m'n maag doet zeer
FUCKING KUT BUIKGRIEP! STERF!
GADVERDAMME ! Wat is dat voor vreten (als je het vreten mag noemen)quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef dikkedorus het volgende:
Je mag nu zeker niet te veel aan vet eten enzo denken he...
[afbeelding]
Ah, je bent weer wat maaginhoud kwijt, zie ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
GADVERDAMME ! Wat is dat voor vreten (als je het vreten mag noemen)![]()
![]()
![]()
![]()
ik keek niet goed, maar dat leek op een tubgirl!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef dikkedorus het volgende:
Je mag nu zeker niet te veel aan vet eten enzo denken he...
[afbeelding]
Nee ik heb een maagbandquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:46 schreef BSE-kippetje het volgende:
[..]
Ah, je bent weer wat maaginhoud kwijt, zie ik.
=
![]()
kurk er in, luier om en slapen gaan...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag jij raden hoe die bruine stroom op gang gekomen is
Klootvioolquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |