Is die echt?quote:
Nee, dat is nou een real doll.quote:
Ik weet niet... ziet er nogal gephotoshopt uit op de een of andere manier.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, dat is nou een real doll..
Waarom zou ze niet echt zijn?
Dat bepaal jij nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!!Nou gaan jullie neuken ook!!!
Begrépen?!
Op de een of andere manier?!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet... ziet er nogal gephotoshopt uit op de een of andere manier.
O ja.. ge-zel-lig..quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh ja, ik ging zaterdag mee he?![]()
Wat weet jij daar van?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
AH Vestdijk: Arnols pleisterplek in koude dagen. Nee, dat is echt zo'n rensnelpakgauwAH. Die aan de H. is veul schattiger en gunstiger.
*knuffel*quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
nuubblbubbblbibieeeebiboolblooeoeoe![]()
![]()
G-Starquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:48 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn nicht(je) doet iets als adviseurdinges ofzo bij dat Gapstar/G-star gelul, en ik kan gratis kleertjes krijgen.
Jammergenoeg is G-star kut.
G-Star.quote:
Strak.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef BB_Koning het volgende:
Ik zag een keer een broek van g-star die ik wel leuk vond. Het was een laag strak model, een heupbroek
Dragen jullie strakke broeken of baggy of ertussenin?![]()
Ik doe af en toe locatieonderzoek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat weet jij daar van?.
Ik ookquote:
Die zijn ook stomquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
G-Star.![]()
Van die broeken waarop de kont groot dat kutmerk staat.
Zo breezah.
G-Starquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef BB_Koning het volgende:
Ik zag een keer een broek van g-star die ik wel leuk vond. Het was een laag strak model, een heupbroek
Meestal strak.. of iets losserquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef BB_Koning het volgende:
29" / 32" of 30" / 32"quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ook
Welke maat heb je? Ik heb het idee dat wij dezelfde maat hebben, dus dan kunnen we elkaars broeken dragenDat doen broers toch? Of doen zussen dat alleen
![]()
![]()
"Heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zij?"quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
G-Star, maar ook baggy of combat ofzo
Hahahahaha jah! LOL!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zij"
Als je maat 29 aan kunt, dan ben je best een klein mannetje of heb ik het mis?quote:
1,70 mquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je maat 29 aan kunt, dan ben je best een klein mannetje of heb ik het mis?![]()
Ooooowwwwquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Sunjammer het volgende:
Ik heb tegenwoordig 33/36... iets beter figuur tegenwoordig
Fijn broeken vinden, die maatquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Sunjammer het volgende:
Ik heb tegenwoordig 33/36... iets beter figuur tegenwoordig
O, dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wist de titel al
Donut Run..Donut is de nickname voor Duncan van Lily.
Wat vind je van mn avatar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |