Voor 150 euro meer vlieg je business class met BA of KLM...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:12 schreef Blik het volgende:
Maar ik lees ook
[..]
en
[..]
en
[..]
Ik vind overigens dat je helemaal gelijk hebt over het enorme kuddegedrag voor een leuk plaatsje, vind het ook afschuwelijk. Met de jankende baby's heb je gewoon pech gehad, toen ik met ryanair vloog zaten er gaan baby's in het vliegtuig. Maar de negatieve dingen die je noemt vind ik niet dermate noemenswaardig voor een kort vluchtje van 1 uur en 15 minuten om te zeggen dat je nooit meer met Easyjet zal gaan vliegen. Helemaal niet als je naar de prijsverschillen kijkt.
Alleen omdat je nu in hoogseizoen bent betaal je meer, dus dat zal ook gelden voor KLM en BA. Ik heb gekeken voor een willekeurige datum in September bij Easyjet, BA en KLM.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Voor 150 euro meer vlieg je business class met BA of KLM...
Bevallen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef Professional het volgende:
American Airlines
London Heathrow - New York JFK
vond AA zelf ook prima (london - chicago)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:07 schreef Professional het volgende:
Ik vond het geen slechte ervaring.
Personal entertainment voor iedereen, uitgebreide keuze voor films en series. Ik kreeg een uitgebreide maaltijd, daarna een ijsje en daarna nog eens een stuk pizza. Stewardessen waren ook nog aardig, dus ik kan echt geen slecht woord zeggen over AA.
Ik heb intussen al 10+ vluchten gedaan met AA, en echt wild ben ik niet van de maatschappij. Ik vloog oa MIA-LHR in de 777-200. Als ik me goed herinner is er een 2-5-2-configuratie. Mooi toestel, maar de beenruimte vond ik dan weer krap aanvoelen ondanks de 32". Ook het eten is al bij al gewoontjes en op veel alcohol moet je niet rekenen (ik haat het vb als je plastieken bestek krijgt). In de 767's en de 757's moet je trouwens niet rekenen op persoonlijk entertainment. De keuze van de films is ook zo Amerikaans vind ik, verwacht je dus aan veel softe films.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd, vlieg met AA vanaf van London naar MIami
Wat voor een leek roekeloos lijkt, is eigenlijk heel beredeneerd.quote:De flight-crew had erge haast om op de bestemming te komen (soms iets te 'roekeloze' bochten van > 45 graden)
Onbetwist Air Laos. De airline die iedereen je altijd afraadt, tenzij je echt heel erge haast hebt. Is wel zowat de enige manier om vanuit Laos in een ander land te komen met een vliegtuig. Heb je er nog wat van gemerkt??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:29 schreef Travelmonkey het volgende:
Ben van Airline kwijt, maar van Luang Prabang naar Hanoi..scheen niet de meest optimale maatschappij te zijn
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:55 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik vloog oa MIA-LHR in de 777-200.
hoe komt het dat je first class vloog?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
die heb ik first-class gevlogen met AA (777-200 flagship)
onvergetelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:18 schreef Blik het volgende:
[..]
hoe komt het dat je first class vloog?
registered companion, wat moet ik daar precies onder verstaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ben 1 jaar lang "registered companion" geweest van AA.
konden dus ipb (indien plaats beschikbaar) vliegen voor alleen de tax-prijs...dat ticket heeft mij 195 usd gekost!!!![]()
moest wel in pak omdat je geen betalende klant bent!
heb toen ook aardig wat reisjes gemaakt!!!!!!!!!!!![]()
[ afbeelding ]
1 jaar lang de privileges hebben als medewerkers van AA!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:45 schreef Proximo het volgende:
[..]
registered companion, wat moet ik daar precies onder verstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |