En inmiddels zijn daarbij gekomen:quote:Op zondag 29 januari 2006 15:10 schreef Fannetje het volgende:
KLM (Amsterdam-Istanbul en vv)
Air Anatolia (Amsterdam-Istanbul en vv, Amsterdam-Antalya en vv)
Dutchbird (Amsterdam-Antalya en vv)
Lufthansa (Amsterdam-Munchen, Munchen-Ankara en vv, Amsterdam-Mexico city en vv)
Fly Air (Maastricht-Antalya en vv)
Hier komt over 2 maanden bij:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:52 schreef Blik het volgende:
Niet heel veel ondanks dat ik al best veel gevlogen heb
KLM
Northwest Airlines
Lufthansa
Ryanair
Mahan Air (die staat nu op de zwarte lijst)
Egypt Air
Air Asia
Singapore Airlines
SkyEurope
en nog een charter naar Kreta, maar ik weet niet welke maatschappij het uitvoerde
Easyjetquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Thetallguy het volgende:
KLM
KLM Cityhopper
KLMuk
Air Holland
Copenhagen Airtaxi
United Airlines
Azzurra Air
in juni Singapore Airlines
Gelukkig kun je die altijd fijn besteden NOTquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:37 schreef Buzz129 het volgende:
KLM AMS - ach waarheen niet? Het blijft tenslotte onze Nationale Trots! ---------------------------------------------------------------------------------------------
Transavia AMS-London
Netherlines RTM-Birmingham
Air UK AMS-Glasgow
British Airways AMS-LHR
British Midlands AMS-Birmingham
British Caledonian RTM-LGW
Air Lingus AMS-Dublin-Glasgow
Air France AMS-CDG
Air Regional AMS-CLF-NTS
Brit Air CDG-NTS
Air Malta BRU-Malta
Alitalia AMS-Linate-Malpensa
Eurowings AMS-Nurnberg-Munchen
Sabena TelAviv-BRU
El-Al AMS-TelAviv
Singapore Airlines AMS-SIN-BKK
Malaysian Airways AMS-KUL-BKK
1 to Go BKK-Chiang Mai
Thai Air Asia BKK-PhomPenh
Nok Air BKK-Udon Thani
Thai Airways BKK-Vientiane
PB Air BKK-MHS
Laos Air LuangPrabang-Chiang Mai
Malev AMS-BUD
TAP AMS-Porto
TAM CDG-GRU
Varig GRU-RIO
Copa Air Panama-Miami
North West Airlines AMS-ORD-DEN
United Airlines DTR-AMS
Delta Airlines CDG-EWR
VLM RTM-LCY
Ryanair BRU-Dublin, Eindhoven-Bergamo
SAS AMS-STO
FinAir AMS-HEL-BKK
Austrian AMS-Wenen
En dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een paar..........
En dit jaar reeds 48 enkele reizen en 98000 FB Level Miles![]()
Al een e-mail gehad van communispace?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:37 schreef Buzz129 het volgende:
KLM AMS - ach waarheen niet? Het blijft tenslotte onze Nationale Trots!
..knip..
En dit jaar reeds 48 enkele reizen en 98000 FB Level Miles![]()
+ Arkeflyquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:09 schreef starla het volgende:
KLM
Sky Europe
Malev
Martinair
Wizzair
JAT
United Airlines
American Airlines
Royal Jordanian
Totdat je weer eens een keer een aanbieding tegenkomt en voor een appel en ei op vakantie kan, terwijl je bij andere maatschappijen 150 euro p.p. kwijt zou zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:29 schreef DABAMaster het volgende:
En daar is bijgekomen: Easyjet. Nou, nooit, maar dan ook nooit weer!
zelfs dan nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Totdat je weer eens een keer een aanbieding tegenkomt en voor een appel en ei op vakantie kan, terwijl je bij andere maatschappijen 150 euro p.p. kwijt zou zijn
Uit onderstaande post blijkt niet dat je het zo slecht vondquote:
Dan lees jij wat anders dan ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Uit onderstaande post blijkt niet dat je het zo slecht vond
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #6
Ik vind het niet zo positief klinken?quote:Het is erg duidelijk een goedkope airline (veel jankende baby's), onbeschofte passagiers ea. De flight-crew had erge haast om op de bestemming te komen (soms iets te 'roekeloze' bochten van > 45 graden)
quote:Erg onpraktisch dat er geen vaste stoelen zijn en het wachten voor boarden is erg 'openbaar vervoer'-achtig
enquote:Comfort?
De stoelen zitten prima, goed verstelbaar en meer beenruimte dan bijv. Transavia
enquote:Vriendelijk personeel?
Geen bijzonderheden, ze deden hun werk goed.
Ik vind overigens dat je helemaal gelijk hebt over het enorme kuddegedrag voor een leuk plaatsje, vind het ook afschuwelijk. Met de jankende baby's heb je gewoon pech gehad, toen ik met ryanair vloog zaten er gaan baby's in het vliegtuig. Maar de negatieve dingen die je noemt vind ik niet dermate noemenswaardig voor een kort vluchtje van 1 uur en 15 minuten om te zeggen dat je nooit meer met Easyjet zal gaan vliegen. Helemaal niet als je naar de prijsverschillen kijkt.quote:Entertainment?
Een zeer informatief in-flight magazine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |