zo ken ik er nog een paar, heb je de prijzen gezien? er zijn altijd wel mensen die zoiets nog hebben liggen en er niks mee doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:04 schreef Bat het volgende:
http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?hoofdgroep_id=13&sel=323
Had je kunnen verwachten... Zo'n reactie van een moderator is overigens behoorlijk arrogant.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef TheEagle het volgende:
[..]
Dus dit soort reacties zijn niet gewenst
Wat wil je nu eigenlijk ? voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ?quote:zo ken ik er nog een paar, heb je de prijzen gezien? er zijn altijd wel mensen die zoiets nog hebben liggen en er niks mee doen. Dus sit sorot reacties zijn niet gewenst
het mág niet..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:38 schreef Ratt het volgende:
3 rollen en 3 pakken connectors doe je dus niet?
Goeie zaakquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:41 schreef Khadgar het volgende:
Radio Twenthe heeft het of kan het bestellen voor je.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef ElisaB het volgende:
Ik was d'r al bang voor. Een partikulier heeft niet zomaar een paar honderd meter over.
Anywayzzzz.... V&A is alleen voor partikuliere verkoop. En dit is derhalve niet toegestaan.
Lekker lompe reactie voor een moderatorquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef TheEagle het volgende:
[..]
zo ken ik er nog een paar, heb je de prijzen gezien? er zijn altijd wel mensen die zoiets nog hebben liggen en er niks mee doen.
Dus dit soort reacties zijn niet gewenst
Precies, het is duidelijk dat je 300 meter UTP echt niet gaat gebruiken voor je thuisnetwerkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:21 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Lekker lompe reactie voor een moderatorGeef eens het goede voorbeeld ofzo! Daarbij onderhandel je met iemand die een handeltje drijft op Fok! in het andere topic.
De regels zijn vrij duidelijk en ElisaB houdt zich daar strikt aan. Waarom jij dan niet? Niet echt eenduidig vind ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |