Zegt de noob die uitglijd terwijl het gewoon geregend hadquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:52 schreef MaddoxX het volgende:
sneeuw ownt, jij kan gewoon niet rijden
Tjah ik wist dat jullie op dit topic gewacht hadden, maarja eens val je. Dit terwijl ik erg goed oplette en dan gebeurd het nogquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:53 schreef Thrilled het volgende:
duurde nog lang, ik heb ook lang gehoopt op zo'n topic van Junkiesietze
Tssk, ik ging de stoep opquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zegt de noob die uitglijd terwijl het gewoon geregend hadhaha
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:57 schreef r_one het volgende:
Eindelijk: Maikuuls eerste echte hendig sjieke slip
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neej idd, maarja zo kut glad was het ook, onze ganse straat stond ook onder het ijs, ik reed best voorzichtig om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:56 schreef BrauN het volgende:
Gelukkig zat Jennifuuur niet achterop!
Wat voor wond op mijn arm ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:57 schreef Jim.Beam het volgende:
Post nog es mooie foto's zoals vorige keer.
Vooral die wond op je arm deed 't goed.
die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:57 schreef r_one het volgende:
Eindelijk: Maikuuls eerste echte hendig sjieke slip
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik veel, zag er in ieder geval zielig uit.quote:
Owjaquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:02 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Weet ik veel, zag er in ieder geval zielig uit.
Kan ook je been zijn geweest.
Toen had je je mooie Half Life avatar nog![]()
Goh, het kan ook echt niet gebeuren dat je uitglijd terwijl het hele fietspad bevroren isquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef greatgonzo het volgende:
edit:deze opmerkingen zijn erg passé en niet meer gewenst. Laatste algemeen verzoek om daar mee te kappen. Zo'n grapje is een dag leuk, maar daar gaan we niet weken op voortborduren.
grtz buzzer
En zijn we dan nu ook af van die topics van je dat anderen niet kunnen rijden? Het blijkt maar weer dat je er zelf ook geen fuck van kan... maar goed, dat wisten we eigenlijk ook wel..
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef Nawien het volgende:
Net als je een verduidelijkende tekening zoekt issie er niet. TEKENING !!![]()
Jeweet, de plek waar de bevalling plaatsvondquote:
Hij klaagt toch over dat hij gevallen isquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef yvonne het volgende:
KLB>>>ONZ
Misschien omdat Maikuuul 1 groot stuk onzin is ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hij klaagt toch over dat hij gevallen isEn over de sneeuw, en dan is het nog geen KLB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |