Totaal zijn het er 18 die info bij me hebben ingewonnen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:11 schreef KonnieKipke het volgende:
Een hoop als in op 2 handen te tellen denk ik..
Make you point.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:30 schreef KonnieKipke het volgende:
echt een business die handel van jou
There is no point to be made.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Make you point.
Dit zou gewoon extra zijn, verder doe ik mijn ding
tja de 1 word blij van een salarisverhoging, de ander hier van.....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:03 schreef Kleintje het volgende:
Dit is echt mijn jaar.
Werd gisteren gebeld door het bedrijf waarvoor ik de sexlijn doe.
Die hadden in februari een wedstrijd en hier heb ik een prijs gewonnen.
Mijn visitekaartje om de klant naar mij te lokken wat het leukst, origineelst en verfrissendst.
Dus... een geldprijs erbij.
Gaat goed dus...
Je kan dit als een soort bonus zien denk ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:16 schreef Breukink het volgende:
[..]
tja de 1 word blij van een salarisverhoging, de ander hier van.....![]()
Ach ja, ik heb er geen moeite voor gedaan, is het visitekaartje wat ik bijna altijd had.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kan dit als een soort bonus zien denk ik
Ik heb je weggehaalde stukje gelezen, maar is dat wel een verstandige beslissing?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:37 schreef francoise het volgende:
Ook niet iedereen probeert een ander onderuit te halen in een topic waar het de bedoeling is dat men vrijuit over deze dingen kan praten!
Ik zie het helemaal niet zo denigrerend namelijk, het is een vorm van dienstverlening. Goed, dit forum is wellicht te overbevolkt met pubertjes om er een open gesprek over te kunnen voeren. Misschien over een jaar of 30, als jij zelf in een midlifecrisis zit en te buikig en ingekakt bent om in de kroeg een leuke jonge meid te verleiden...
Wat mij betreft nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:02 schreef Kleintje het volgende:
Ik geloof niet dat ik het echt volg... is dat heel erg???
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:34 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die hele grote sexshop in Haarlem heet????
Wil er straks nog even langsgaan maar weet niet waar ie zit en hoe ie heet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |