Game on!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef Kleintje het volgende:
Hilde, je moet splitcamera hebben en geen splitcam of camsplitter.
Het is vernieuwd.
Verder heb ik nog een fotoshoot voor een blad. Ik hoor er deze week alle details over.
Maar ik begijp dat ik in het nummer moet komen wat eind februari in de winkels ligt!
We merken vanzelf wel of er behoefte is. Toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:19 schreef Kleintje het volgende:
Vraag me af of er nog behoefte is aan dit topic.
Maar goed, die shoot is op de lange baan geschoven gezien ik ook al in de Passie kom.
Ze willen me niet net een maand nadat ik in de passie ben geweest.
Goed, 20 feb. is de shoot voor Passie. Dan zal het in het nummer van juni/juli komen te staan.
Verder is de vakantie naar Tunesie geboekt
dus je gaat toch zelf en laat je ouders in het koude kikkerland?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:19 schreef Kleintje het volgende:
Vraag me af of er nog behoefte is aan dit topic.
Maar goed, die shoot is op de lange baan geschoven gezien ik ook al in de Passie kom.
Ze willen me niet net een maand nadat ik in de passie ben geweest.
Goed, 20 feb. is de shoot voor Passie. Dan zal het in het nummer van juni/juli komen te staan.
Verder is de vakantie naar Tunesie geboekt
Ik wil als eerste beginnen met zeggen dat als je eraan wil beginnen, dat je jezelf in ieder geval meer open moet stellen. Je zegt dat je het super vind dat ik ervoor uitkom, maar zelf vraag je info via de mail. Ik weet niet hoe bekend je bent op Fok!, maar grote kans dat als je hier bekend bent en met foto's hier staat, dat mensen er toch wel achter komen en je herkennen. Van mij wist Yvonne het ook al. Dus er gaan toch wel verhalen rond.quote:Ik kom gelijk maar effe met de deur in huis vallen.
Ik heb op fok! gelezen dat je achter de webcam werkt.
Super dat je ervoor uit komt.
Nu wil ik zelf er ook gaan beginnen,maar ik had een vraagje,als jet het
niet erg vind.
Hoeveel uur per dag/week moet je eraan spenderen,
zodat je er ook nog wat leuks aan over houdt.? O:-)
Ik heb me al ergens aangeeld,
maar durf nog niet echt te beginnen.
Vandaar je ondertitel zeker Kleintjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:28 schreef Kleintje het volgende:
Beste geile mannen....
NOG MAAR EEN KEERTJE.....
Camgirl is mijn werk. Niet mijn hobby om alle geile meelezers van Fok! gratis te laten kijken via MSN.
Dus je staat al zeer snel in de block mode en je wordt verwijderd.
Net weer zo'n gesprek. Ik snap niet waar iemand de brutaliteit vandaan haalt:
Kleintje : Het is mijn werk en ik verdien eraan, dus als je jezelf wilt afrukken bij me dan zal je moeten betalen
Triest figuur zegt: aa voor 1 keer kijken en dan op je syt
Kleintje : Wat snap je niet aaan Nee?
Ander: aaaa plys plys
Kleintje zegt: Nogmaals, NEE! Ik schrijf toch geen russisch
Triest figuur wordt nog triester:
ok dan zeg ik tegen al die mannen die jou bekijken dat ze dat niet moeten doen
Prima jongen... vertel dat maar lekker.
Weet wel dat je ongeveer de helft van de Nederlanders af moet gaan.
Maar goed, wie weet is je netwerk wel zo groot!
Succes!!!
Wat ben je ook een schatje.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:39 schreef Kleintje het volgende:
hahaha...
ik ben toch lief tegen hem?
Hij heeft me hier op Fok gevonden en is nu boos op me zegt ie
Tja, policy he.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:54 schreef Kleintje het volgende:
Username mag ik hier niet geven, policy.
Ik ken hem zelf niet. Geen idee wie hij is.
Maar goed, meneer is opgerot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |