Ja ik heb m ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef devv05 het volgende:
Marble Ultra Blast is fun! Denk dat ik 'm wel ga kopen, nog meer mensen? Via Live is ie ook erg leuk
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef hugo_afca het volgende:
Is er een groot verschil tussen de standaard cabel en Advanced Scart Cable.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Bastard het volgende:
Zeker dom om aan te nemen dat je achievments over gaan naar een nieuwe username als je die neemt?
Is dat die knikker game? Zo ja, ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef devv05 het volgende:
Marble Ultra Blast is fun! Denk dat ik 'm wel ga kopen, nog meer mensen? Via Live is ie ook erg leuk
Ik heb er nog een te koop voor je.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:49 schreef hugo_afca het volgende:
[..]
Ja.
haha...als het de moeite waard is..ga ik ook maar eens opzoek naar die kabel. Zal lastig genoeg worden...
als je je username gewoon veranderd dan denk ik dat je alle achievements gewoon behoudt. Ik zou niet weten waarom niet... Tenzij je abbo is verlopen en je op die manier een nieuwe username neemtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Bastard het volgende:
Zeker dom om aan te nemen dat je achievments over gaan naar een nieuwe username als je die neemt?
dat waren ze van plan, maar uit dit artikel lees ik dat het niet zo is.quote:
Ow anders heb ik wel intresse, patserquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb er nog een te koop voor je..
Ik heb net een HDTV gekocht en heb die kabel nu niet meer nodig.
Nou dan ga ik het gewoon doen.. en anders is het jammer en is alles weg.. inclusief al mijn friendsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:07 schreef kepler het volgende:
[..]
als je je username gewoon veranderd dan denk ik dat je alle achievements gewoon behoudt. Ik zou niet weten waarom niet... Tenzij je abbo is verlopen en je op die manier een nieuwe username neemt
Ik verkoop um liever aan jou natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow anders heb ik wel intresse, patser
Gister hoorde ik (en anderen) iemand niet die ons wel hoorde. Verschillende keren gereboot, etc. Dus ik vroeg me af of dit kon komen doordat de batterijen in de controller bijna op waren.quote:
Je kan je username/gamertag toch niet veranderen zonder dat je een nieuwe gamertag aanmaakt op Live?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:07 schreef kepler het volgende:
[..]
als je je username gewoon veranderd dan denk ik dat je alle achievements gewoon behoudt. Ik zou niet weten waarom niet... Tenzij je abbo is verlopen en je op die manier een nieuwe username neemt
Ik heb ook interesse in je kabelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb er nog een te koop voor je..
Ik heb net een HDTV gekocht en heb die kabel nu niet meer nodig.
Is Amped 3 nog een beetje te doen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:14 schreef Wessiej het volgende:
Die Full Auto demo is tof! Zometeen dan maar even gaan bestellen (volgens mij ben ik de enige).
Wil een modje misschien mijn Gamertag in dat topic willen toevoegen:
[afbeelding]
Zit er ook aan te denken om het in maart te veranderen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan ga ik het gewoon doen.. en anders is het jammer en is alles weg.. inclusief al mijn friends
Goh zal het rustig worden zeg
Stuur M$ anders een mailtje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Bastard het volgende:
Dat is op zich voor eenmalig best te doen en dan krijg je ook niet van die mensen die elke dag een andere gamertag zouden nemenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:56 schreef Wessiej het volgende:
Je kan voor 800 Microsoft Points (10 euro) je gamertag veranderen.
Ik ga niet voor mn achievments mn username houden.. die dingen zeggen op zich toch weinig, hooguit leuk om te vergelijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om het in maart te veranderen.
Alleen heb dan met CoD2 last.
Ga niet opnieuw op veteran spelen.Moet nog wel wat missions maar ok.
En voor je savegames?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga niet voor mn achievments mn username houden.. die dingen zeggen op zich toch weinig, hooguit leuk om te vergelijken.
Goede vraag +7quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar die zijn dan wel van een ander profiel.. Gaat dat werken?
[afbeelding].
There is only one way to find out.. may the force be with mequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar die zijn dan wel van een ander profiel.. Gaat dat werken?
[afbeelding].
Zeker strakquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Holy shitstrak hoor ! Over G
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb 'm ook, heb er nu zo'n 25 gedaan. Maar ik zie je helemaal niet in de scores staanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef Heintje het volgende:
Ik heb dat knikkerspel ook gekocht.
De eerste 20 heb ik al onder par en de eerste 40 heb ik compleet.
Ik zou graag wat tijden willen vergelijken en af en toe online willen spelen. Maar iedereen die dat spel heeft staat nog niet in mijn lijst. Voeg me ff toe als je wil. Mijn gamertag is Heintje1
En Wessiej, ik wil Full Auto ook gaan kopen. Ben blij dat ik dan niet de enige ben.
Maar dan nog... na 4 jaar wil ik wel eens een andere nickname.. En om nou te wachten tot ik nog meer savegames op mn profiel heb staan... dan wil je het zeker niet meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef Ipho het volgende:
Nee, ik ging met een andere naam op live en ik was al mijn save games kwijt.
Ik had dus een profiel Ipho, en toen deed ik Join Xbox live ofzo, en toen zei die iets van er is al een Ipho op je HD (denk ik) en drukte ik maar zo Yes maar was alles kwijt :s. Het was in iedergeval vreemd... Maar je save games die op je HD staan zijn Profiel gebonden.
Top Spin is mij zo vies tegen gevallen dat ze me voor Top Spin 2 hebben weggejaagdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:17 schreef Chocobo het volgende:
Top Spin 2 ziet er op de plastic look na cool uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier meer:
http://www.xboxyde.com/news_2519_en.html
Slechte Live implementatie....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Top Spin is mij zo vies tegen gevallen dat ze me voor Top Spin 2 hebben weggejaagd
Ik denk als je met die 800 punten je naam veranderd, dat je dan alles houd. Alleen je naam wordt anders lijkt mij toch? Anders staat er wel *Maak nieuwe gamercard aan*quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan nog... na 4 jaar wil ik wel eens een andere nickname.. En om nou te wachten tot ik nog meer savegames op mn profiel heb staan... dan wil je het zeker niet meer.
Een gele onderbroekquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:17 schreef Chocobo het volgende:
Top Spin 2 ziet er op de plastic look na cool uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier meer:
http://www.xboxyde.com/news_2519_en.html
-Te makkelijke SPquote:
ik vond de SP te saai en de MP was te kut door al die fucking lame kutgastjes die of de bal PRECIES op de lat tikte, of in een onmogelijke hoek schoten bij het serveren alquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
-Te makkelijke SP
-Te gare MP
-Slechte verbinding
-Moeilijk met friends
-na 2 weken was iedereen uitgekeken
-Nooit 1 leuke game gespeeld op LIVE
Genoeg motivatie om het niet te doen![]()
Dit spreekt me wel weer aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Holy shitstrak hoor ! Over G
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij hebt nogal een hekel aan spellen waar je niet goed in ben he?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond de SP te saai en de MP was te kut door al die fucking lame kutgastjes die of de bal PRECIES op de lat tikte, of in een onmogelijke hoek schoten bij het serveren al
Nee hij heeft een goed punt.. als je het trucje doorhad hoe je lame kon slaan was het geen wedstrijd meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt nogal een hekel aan spellen waar je niet goed in ben he?
Tsja, ik ga het toch weer proberen. Ben en blijf een tennis fan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Top Spin is mij zo vies tegen gevallen dat ze me voor Top Spin 2 hebben weggejaagd
Met die balletjes op de lat (ik begrijp nu pas wat 'ie bedoelde) wel ja, maar degenen die dat konden/deden zijn echt op 1 hand te tellen van de toch al gauw 200-300 potjes die ik online heb gespeeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:35 schreef Bastard het volgende:
Nee hij heeft een goed punt.. als je het trucje doorhad hoe je lame kon slaan was het geen wedstrijd meer.
Kheb alles nog.. thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Retuobak het volgende:
Hoe zit het met saves ed.?
Je moet je sig nog updaten
Nou niemand voegt mij toe hier van fok! dus.quote:
Top Spin heeft heel erg veel naar Virtua Tennis (de orginele) gekeken en de besturing hiervan nagenoeg gekopieerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:31 schreef Morthill het volgende:
Top Spin moet gewoon absoluut een voorbeeld nemen aan Virtua Tennis op de PSP. Dat is zoals een singleplayer hoort te zijn.
toen ik top spin 1 had was mijn friendslist nog niet zo groot en niemand in me friendslist speelde het, en gewoon een online potje spelen zat er niet in, ik had ieder potje wel zo'n lamer erin zitten die voor mij het spel verpeste, de 1 pakte het latje mee, de andere sloeg em met een bepaald effect in de hoek dat ik er of niet bij kon, of zover buiten het veld liep dat ik niet meer terug kon om de bal uit de andere hoek terug te tikken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Met die balletjes op de lat (ik begrijp nu pas wat 'ie bedoelde) wel ja, maar degenen die dat konden/deden zijn echt op 1 hand te tellen van de toch al gauw 200-300 potjes die ik online heb gespeeld.
Precies wat ik ook al vond, ook de reden dat ik de game terug bracht, ik vond de gameplay nogal matigjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Top Spin heeft heel erg veel naar Virtua Tennis (de orginele) gekeken en de besturing hiervan nagenoeg gekopieerd.
Alleen hierin wel gefaald, het speelde lang niet zo intuitief. Ze wilde game verder 'beter' maken door er allemaal foefjes, verschillende shots en andere toeters en bellen in te stoppen (deel 2 beloofd een nog uitgebreidere gameplay te bieden) maar dit alles valt in het niet tegen een game die juist met zijn eenvoudige besturing een grote diepgang kon bieden en uiteindelijk velen malen intuitiever en fijner speelde.
Ik heb Top Spin dus nooit wat aan gevonden, zal dus gewoon rustig afwachten tot Virtua Tennis 3 uitkomt.![]()
Ik voeg je ff toe, want ik ga 'm zo kopen. Twi heb ik al in mn lijst dus dan kunnen we wel keer MPenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef Heintje het volgende:
Ik heb dat knikkerspel ook gekocht.
De eerste 20 heb ik al onder par en de eerste 40 heb ik compleet.
Ik zou graag wat tijden willen vergelijken en af en toe online willen spelen. Maar iedereen die dat spel heeft staat nog niet in mijn lijst. Voeg me ff toe als je wil. Mijn gamertag is Heintje1
En Wessiej, ik wil Full Auto ook gaan kopen. Ben blij dat ik dan niet de enige ben.
Ik ben het met je eens dat Top Spin goed heeft gekeken naar Virtua Tennis. Ik vind alleen dat ze het daarna nog stukken verbeterd hebben. Virtua Tennis is ook erg goed, maar al die mini-games interesseren me totaal niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Top Spin heeft heel erg veel naar Virtua Tennis (de orginele) gekeken en de besturing hiervan nagenoeg gekopieerd.
Alleen hierin wel gefaald, het speelde lang niet zo intuitief. Ze wilde game verder 'beter' maken door er allemaal foefjes, verschillende shots en andere toeters en bellen in te stoppen (deel 2 beloofd een nog uitgebreidere gameplay te bieden) maar dit alles valt in het niet tegen een game die juist met zijn eenvoudige besturing een grote diepgang kon bieden en uiteindelijk velen malen intuitiever en fijner speelde.
Ik heb Top Spin dus nooit wat aan gevonden, zal dus gewoon rustig afwachten tot Virtua Tennis 3 uitkomt.![]()
Aah, de mini games maken het spel perfect, de ideale manier om te trainen, je leert het spel spelen en je wordt er ingame ook beter van. Veel beter dan trainen door te button bashen of zo. Top Spin, agh, de game had een waardeloze world tour mode, je kon elk toernooi oneindig vaak spelen, trainen, hoezo, waarom zou je. Het was echt slecht uitgewerkt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Top Spin goed heeft gekeken naar Virtua Tennis. Ik vind alleen dat ze het daarna nog stukken verbeterd hebben. Virtua Tennis is ook erg goed, maar al die mini-games interesseren me totaal niet.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:34 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
Deze mag ook vervangen worden.
Ipv RockDarkangel.
Dan verschillen we duidelijk van meningquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Aah, de mini games maken het spel perfect, de ideale manier om te trainen, je leert het spel spelen en je wordt er ingame ook beter van. Veel beter dan trainen door te button bashen of zo. Top Spin, agh, de game had een waardeloze world tour mode, je kon elk toernooi oneindig vaak spelen, trainen, hoezo, waarom zou je. Het was echt slecht uitgewerkt.
Dat lijkt me inderdaad duidelijk ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan verschillen we duidelijk van mening. Ik speel Top Spin nog steeds geregeld, heerlijk spel!
Alleen echt tennissen is leuker
Ik kan helaas de baan niet makkelijk op stappen, ik ben gestopt met tennissen omdat ik continu geblesseerd was, dus een goede simulatie zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:18 schreef H.Flick het volgende:
Als ik echt tennis wil dan stap ik wel de baan op. Top Spin 1 was leuk, ik wil gewoon hetzelfde maar dan met mooiere graphics en nieuwere spelersEen iets uitgebreidere carreermode is wel leuk, maar ik speel hem eigenlijk toch alleen multiplayer.
Echt tennis zal het nooit worden, maar heel erg veel diepgang zit er niet in Top Spin. Het ook echt nuttig zijn van het varieren van slagen maakt het allemaal gewoon veel tactischer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:18 schreef H.Flick het volgende:
Als ik echt tennis wil dan stap ik wel de baan op. Top Spin 1 was leuk, ik wil gewoon hetzelfde maar dan met mooiere graphics en nieuwere spelersEen iets uitgebreidere carreermode is wel leuk, maar ik speel hem eigenlijk toch alleen multiplayer.
Heb 'm besteld bij Dimension Plus, op de website. Die had 'm binnen een paar dagen binnen destijds. en hij lag de dag erna op de mat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:35 schreef Kremers het volgende:
Die scart kabel is wel erg lastig te krijgen heNog steeds overal uitverkocht...
Ga straks maar even langs lokale comp zaken hier. Wou eerst misschien een HDTV kopen, maar heb liever zo'n nieuwe apple notebookDus dan toch maar PAL+RGB voorlopig
Ik krijg mijn meest recente blessure tijdens een potje rugby, maar goed, toen was ik de groei allang voorbij. Maar grappig dat je het op brengt, want ik zit inderdaad weer tekijken om weer te gaan tennissen. Kan niet echt zonderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:26 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb ook enorm lang last gehad van allerlei blessures, vooral toen ik nog volop in de groei zat. Maar de afgelopen jaren gaat alles perfect (op een afgescheurde enkelband na, maar dat kwam van het voetballen). Probeer het weer eens een keer, zou ik zeggen
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:50 schreef KhaZ het volgende:
Kheb zon premium pack, maar zit daar ook een component kabel bij?
Have Phun!! Het gaat je lukkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:50 schreef KhaZ het volgende:
Kheb zon premium pack, maar zit daar ook een component kabel bij?
Ach, in PES5 heet de UEFA Champions League ook de WEFA Masters League en dergelijken. En de stadions in Top Spin 1 zaten dikwijls in plaatsen waar ze in het echt Masters Series toernooien spelen, maar leken er toch niet echt op. Echte namen en stadions zijn natuurlijk leuk, maar dan gaat het gewoon veel teveel kosten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:41 schreef Morthill het volgende:
Probleem is weer dat het flink geld kost om al die licenties te hebben voor zoveel toernooien, en geen developer heeft officiële toernooi licenties. (Ja Roland Garros dan) Erg jammer, want dat is deels wat footies ook leuk maakt, echt daar staan op Wimbledon lijkt me erg vet.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor de geinteresseerden, Bastard heeft de kabel inmiddels al geclaimd..
Respect hoorquote:
Als jij een HDTV voor me koopt mag je mijn kabel zo hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:59 schreef Ipho het volgende:
Nog meer mensen die een kabel te veel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |