ik mail je wel evenquote:
Ja nou Surfer had het over jouw pik en een stomazakje gisteren?quote:
je hebt geen mailadres in je profielquote:
mannen eerstquote:
Dat zegt wat over surfer zn fantasien inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nou Surfer had het over jouw pik en een stomazakje gisteren?
nee hehe ! voornaam.achternaam@gmail.comquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
je hebt geen mailadres in je profiel
Nou ik zie het wel eens zitten om het te doen met een vrouwelijke zwarte piet.quote:
weet alleen je voornaam nogquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
nee hehe ! voornaam.achternaam@gmail.com
Als je ze nog weet.
Je bent net zo'n pik als ik in het leven gijs...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zegt wat over surfer zn fantasien inderdaad
Kan me er eigenlijk niks bij voorstellen.. sufer ,...en sex.. daar istie veel te lief voor. Te onwetend.
Dat zou jij moeten weten... je hebt het 1 keer gedaan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoe moet dat, sex?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Bastard het volgende:
Strol?
Ik hoop dat ik dat was jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat zou jij moeten weten... je hebt het 1 keer gedaan!
saai dusquote:
Ik vind die hangmat die Merlijn heeft wel erg the shizzle.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef Magneet het volgende:
wat gaat het godverdomme hard met die topics
gtvp
Zeker cool... ze leggen het mooi uit.. maar never nooit niet dat me dat zal lukken in een avondjequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:13 schreef Bastard het volgende:
http://www.imarc.net/blog/42/freakish_zombie_in_11_steps
Cool gedaan
lachen idd, maar of er verder nog iets van terecht komtquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik zie het wel eens zitten om het te doen met een vrouwelijke zwarte piet.
Dus zij in vol ornaat..
Geen idee waarom, maar dat lijkt mij echt lachen.
Ik hou van humor tijdens de sexquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
lachen idd, maar of er verder nog iets van terecht komt![]()
lijkt me sterk, maar wel de enige die hem hier verteldquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef Bastard het volgende:
Maar ik ben dus de enige hier met een fantasie
Ik wil Femke Halsema cock slappen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef Bastard het volgende:
Maar ik ben dus de enige hier met een fantasie
dus das jouw fantasie??quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef silver-surfer het volgende:
Een paar flinke ballen in je gezicht![]()
http://www.flurl.com/uploaded/Ball_50540.html
Huilliesquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
lijkt me sterk, maar wel de enige die hem hier verteld
Dat is zo droog om te zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef silver-surfer het volgende:
Een paar flinke ballen in je gezicht![]()
http://www.flurl.com/uploaded/Ball_50540.html
ok ok laat ik jullie eens blij maken dan..... een flinke feestavond met Angelina (Brad zou ik ook niet wegsturen trouwens)quote:
*Mental picture vormt*quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
ok ok laat ik jullie eens blij maken dan..... een flinke feestavond met Angelina (Brad zou ik ook niet wegsturen trouwens)
Ow.. okeeeeejjjjquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
ok ok laat ik jullie eens blij maken dan..... een flinke feestavond met Angelina (Brad zou ik ook niet wegsturen trouwens)
Gijsquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef Magneet het volgende:
wat gaat het godverdomme hard met die topics
gtvp
quote:familie jajejajo
Komt omdat in ons bolleke 2 vrouwenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:
Knap trouwens.. ik zou niet eens weten welke vent ik mee zou willen feesten, al zou je me een gun op mn hoofd zetten
zo dapper is dat niet hoor.... heb je haar weleens bekeken???quote:
Toch vermoed ik dat als je alle taboes even weghaalt.. vrouwen eerder geneigd zijn tot homo relaties dan mannen. Even helemaal niet wetenschappelijk onderbouwd ook nu hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Komt omdat in ons bolleke 2 vrouwenzijn en 2 mannen
Geen idee, kweet niet of er meer mannelijke dan vrouwlijke homoparen zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch vermoed ik dat als je alle taboes even weghaalt.. vrouwen eerder geneigd zijn tot homo relaties dan mannen. Even helemaal niet wetenschappelijk onderbouwd ook nu hoor.
Ok, nu is de Gijsjes ook niet een mooie afspiegeling van de maatschappij natuurljk
Ik geef toe... Als je het TT leest en dan mijn post.. dan staat dat raar ja..quote:
Jawelquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
zo dapper is dat niet hoor.... heb je haar weleens bekeken???
[afbeelding]
[afbeelding]
wow.....
Gewoon feesten.. oh ja hoor.. Johnny Depp, George Clooney, Al Pacino, Robert de Niroquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:
Knap trouwens.. ik zou niet eens weten welke vent ik mee zou willen feesten, al zou je me een gun op mn hoofd zetten
JIj bent een Jopenman?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik geef toe... Als je het TT leest en dan mijn post.. dan staat dat raar ja..
Maar als het dan flinke ballen moeten zijn.. laat het danborsten/memmen/tieten/ballen
zijn
*save picture as*quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
zo dapper is dat niet hoor.... heb je haar weleens bekeken???
[afbeelding]
[afbeelding]
wow.....
waarom maar 1x??quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel
Maar daar doe ik het maar 1x mee
sex feest orgie spelletjes dus.. niet met feestmuts. Alhoewel het ivm de mannenliefde wel een leuk eufemisme is: de polonaise dansenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gewoon feesten.. oh ja hoor.. Johnny Depp, George Clooney, Al Pacino, Robert de Niro
Geen enkel probleem!!
Dat zou een beste straf zijn zegquote:Een 20-jarige Schiedammer heeft vanochtend vroeg zijn arm en een deel van zijn been verloren bij een explosie in Ridderkerk. Hij wilde rond twee uur ’iets’ oppakken van de straat, waarna dit voorwerp ontplofte. De politie gaat er vanuit dat het explosief van de man zelf was. Het slachtoffer was in gezelschap van een 21-jarige Rotterdammer. Die is aangehouden. De Schiedammer ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Het incident vond plaats in de St. Jorisstraat in het centrum van Ridderkerk. Daar hoorden getuigen iets voor 02.00 uur een ‘ongelofelijke’ knal. Buurtbewoner A. Stout was binnen enkele minuten ter plaatse. ,,De man lag kreunend en gillend op zijn zij in de straat,’’ zegt de Ridderkerker, die tegenover de plek woont waar het voorval plaatsvond. ,,Naast zijn lichaam lag een bizarre hoeveelheid bloed en rood-wit vlees.’’ Stout zag de onderarm en een deel van het been van het slachtoffer naast hem liggen. ,,Het onderste deel van de arm en de hand waren weggeslagen. Hoeveel hij van zijn been kwijt was, was niet te zien. Hi j gilde en mompelde voortdurend ‘stom, stom, stom’.’’
De Ridderkerker belde direct het alarmnummer en probeerde het slachtoffer bij kennis te houden. De zwaar gewonde Schiedammer lag pal tegenover de ING Bank. Geruchten dat de man met het explosief een pinautomaat wilde opblazen wil de politie niet bevestigen. Afgelopen weekeinde werd in Schiedam bij het Bachplein een pinautomaat opgeblazen. De verdachten wisten ondanks een achtervolging door de politie te ontkomen.
De politie is vanmorgen een sporen-, en getuigenonderzoek gestart. De brandweer heeft de straat schoon gespoten.
Ik heb er van de week over nagedacht, moeilijke keuze hoor.. maar de billen winnen bij mijquote:
Ohquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
sex feest orgie spelletjes dus.. niet met feestmuts. Alhoewel het ivm de mannenliefde wel een leuk eufemisme is: de polonaise dansen
Omdat ik haar niet all that vind eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
waarom maar 1x??
Ik vind trouwens de gedachte van 2 mannen ook helemaal niets hoor.. ew echt.![]()
Waarom moet je meteen zn kont in, alleen pijpen is ook goed tochquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh..nou ik vind Al wel goed acteren.. maar om nou meteen zijn kont in te gaan..
![]()
Hoewel??
Ja... daar zeg je wat..quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom moet je meteen zn kont in, alleen pijpen is ook goed toch
Mijn fanatsie wordt genegeerdquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil Femke Halsema cock slappen.![]()
Daar reageert ze zo op gijs: http://www.linkselente.nl/nog-maar-een-keer-hoe-vrij-is-het-woordquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil Femke Halsema cock slappen.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daar reageert ze zo op gijs: http://www.linkselente.nl/nog-maar-een-keer-hoe-vrij-is-het-woord
Kwam ik tegen op Jagglequote:
Nee..quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kwam ik tegen op Jaggle
En bel me nou terug gijs... had Nageboorte net aan de lijn.. heeft zeker niets gezegd he
Wat kan ze toch heerlijk zuur reagerenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef silver-surfer het volgende:
Daar reageert ze zo op gijs: http://www.linkselente.nl/nog-maar-een-keer-hoe-vrij-is-het-woord
ok, jij bent van het Aniston kamp danquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik haar niet all that vind eigenlijkLeuk voor een keertje.
Ze lijkt me ook echt een bitch eigenlijk
Bekend gezicht, ben zo slecht in namen, maar die bovenste in 1 woord JA!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
ok, jij bent van het Aniston kamp dan
Mijn tweede keus misschien leuker?
Charlize Theron
[afbeelding]
[afbeelding]
of Jessica Biel
[afbeelding]
etc etc![]()
parlevliet mailbox is verwijderd van de oude server gijsquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:37 schreef Bastard het volgende:
可以为您开发类似的软件系统提供非常
May develop the similar software system for you to provide extremelyquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:37 schreef Bastard het volgende:
可以为您开发类似的软件系统提供非常
Ja... daar heb je een reply opquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
parlevliet mailbox is verwijderd van de oude server gijs
De nieuwe kan gebruikt worden!!
Wat een respectquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
May develop the similar software system for you to provide extremelytoch altijd leuk die babelfish vertalingen
Mooi huis heb je trouwensquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
May develop the similar software system for you to provide extremelytoch altijd leuk die babelfish vertalingen
Geen idee hij laad hem niet.. maar via de link op google volgende site gevonden http://short2000.com/short/babeof.html wat een prachtige fotos!!! Wat een vrouwquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding] vind je ook wel leuk gok ik
staan er foto's van mijn huis op dan??? wist ik echt nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi huis heb je trouwens... zat ff in je fotoboek te lurken
ja he, babe jaar 2003quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hij laad hem niet.. maar via de link op google volgende site gevonden http://short2000.com/short/babeof.html wat een prachtige fotos!!! Wat een vrouw
Naar huis, Daan is ziek hoorde ik..quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja he, babe jaar 2003![]()
Waar is die spriet trouwens?![]()
awww arm daantje. Onze Robynn hier ook. Die blijkt allergisch voor kouquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naar huis, Daan is ziek hoorde ik..
Toch nog geluktquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil bloggen... Maar blogger is down, al de hele dag
Verkapt lees mijn blog post en ik had er zin in....quote:
Heerlijk he. Vooral de reactie van Strol doet me goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verkapt lees mijn blog post en ik had er zin in....
Totdat ik die klotehandheld post zag
Ja maar daar had je gelijk in... ik poep ook op appels !quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk he. Vooral de reactie van Strol doet me goed
Ach, ergens begrijp ik het wel. Het moet allemaal anders. Nintendo doet het ook anders met de DS en de Revo, alleen vind ik het op PC en muziekgebied toch net ff anders en niet boeiend wat ze doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar daar had je gelijk in... ik poep ook op appels !
Werd tijd Gijs.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
*Final Fantasy IV Advance op to do list zet*
Onthou even dat ik je hard uitlach als je weer eens problemen met je PC hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar daar had je gelijk in... ik poep ook op appels !
yupquote:
Laat de pliesie er maar niet achter komen dan!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
yupzit hier alleen beetje illegaal te fokken maar dat boeit niet.
dan moet ik uitkijken dar er niet toevallig zo'n blauwe binnen komt gelopenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laat de pliesie er maar niet achter komen dan!
Ik heb nooit problemen met mijn pc Gijsquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Onthou even dat ik je hard uitlach als je weer eens problemen met je PC hebt.
Moooi... goed lichaam hoorquote:
+10 geweldige papaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:04 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren vervelend telefoontje gekregen. Daan was niet lekker zei de creche. Ik haat die telefoontjes. Arme jongen bleef huilen. Waarschijnlijk komt er een kiesje door. Zijn wangetjes zijn roze en hij heeft wat verhoging. Pik riep echt keihard PAPAAAAAA toen ik hem 's middags ophaalde...... kreeg wel een traantje... hij was zo blij.
Lekker naar huis gegaan. Ijsje gegeten, zetpilletje erin en hij was weer de oude. Heerlijk kunnen ravotten met hem. Godver wat is die jongen sterk soms.
Het zijn van die momenten waarin je niet weet hoe snel je op de creche moet zijn.
Goedemorgen Gijsjes
Begin maar met lachen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:01 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb nooit problemen met mijn pc GijsHeb volledige controle over mijn shit !
Geef je je op als vrijwilliger?quote:
quote:
Reboot handmatig kan niet? (Reboot iPod: Hold down the menu and play buttons.)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Begin maar met lachen.
M'n iPod is vastgelopen.
En aangezien er geen aan/uit knop is kan ik hem niet opnieuw opstarten. Dus dat wordt wachten tot de batterij leeg is. Display staat namelijk wel aan.
Buttons doen het dus niet meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Reboot handmatig kan niet? (Reboot iPod: Hold down the menu and play buttons.)
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Reboot handmatig kan niet? (Reboot iPod: Hold down the menu and play buttons.)
Ik ga het nog meemaken.. ze breekt nu al af en toe mn hart door sommige huiltjes. Sommige huiltjes zijn serieus..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:04 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren vervelend telefoontje gekregen. Daan was niet lekker zei de creche. Ik haat die telefoontjes. Arme jongen bleef huilen. Waarschijnlijk komt er een kiesje door. Zijn wangetjes zijn roze en hij heeft wat verhoging. Pik riep echt keihard PAPAAAAAA toen ik hem 's middags ophaalde...... kreeg wel een traantje... hij was zo blij.
Lekker naar huis gegaan. Ijsje gegeten, zetpilletje erin en hij was weer de oude. Heerlijk kunnen ravotten met hem. Godver wat is die jongen sterk soms.
Het zijn van die momenten waarin je niet weet hoe snel je op de creche moet zijn.
Goedemorgen Gijsjes
*Natrapt*quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Begin maar met lachen.
M'n iPod is vastgelopen.
En aangezien er geen aan/uit knop is kan ik hem niet opnieuw opstarten. Dus dat wordt wachten tot de batterij leeg is. Display staat namelijk wel aan.
Vriend van me had ook zoiets... dacht dat die stuk was en heeft toen een nieuwe gehaald. Andere vriend kwam toen bij hem langs.... deed wat button combi's en hij deed het weerquote:
Dat zingen op hoge toon van ons is ook niet gezond hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geef je je op als vrijwilliger?
Ja ik moest nog aan je denken.... dacht zo van: "Kijk,.. dit zijjn de mindere creche momenten" Je pikkie heeft je nodig en je bent er niet etc. etc. Maar ik had al een voorgevoel toen ik hem wegbracht.... iets zat me niet lekker.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga het nog meemaken.. ze breekt nu al af en toe mn hart door sommige huiltjes. Sommige huiltjes zijn serieus..
Graag Gijs ________________________O___________________________quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Strol ik heb de FF7 OST wel voor je hoor.... moet ik hem voor je branden en meenemen 11 februari?
Elke aflvering is toch hetzelfde op het eindresultaat na?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:21 schreef Magneet het volgende:
ik heb nog wel een paar afleveringen van American Chopper voor een bepaalde neger, moet ik alleen ff weten tot welke hij ze heeft
zittene en paar hele gave bikes tussen hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Elke aflvering is toch hetzelfde op het eindresultaat na?![]()
Arme pik...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik moest nog aan je denken.... dacht zo van: "Kijk,.. dit zijjn de mindere creche momenten" Je pikkie heeft je nodig en je bent er niet etc. etc. Maar ik had al een voorgevoel toen ik hem wegbracht.... iets zat me niet lekker.
Nog meer ost's?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Graag Gijs ________________________O___________________________
Tis best ziek ja... als je er over na denktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zingen op hoge toon van ons is ook niet gezond hoor.
..Aanmaken..
Aanmaken oooooook
oooooookkk
Dat dacht ik ook toen ik op hingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tis best ziek ja... als je er over na denkt
Geen idee?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zingen op hoge toon van ons is ook niet gezond hoor.
..Aanmaken..
Aanmaken oooooook
oooooookkk
Lijkt me heerlijk Gijsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:24 schreef Chocobo het volgende:
Nog meer ost's?Heb er nogal wat ! Kan een dvd voor je maken !
Dat kloptquote:
Oude java gamesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Speel je nog echte games op die 360 of alleen van die oude Java-games?
Hoeveel heb je ook alweer betaald voor die 360?quote:
Wat maakt dat nou uit.. tis een geweldige machine die zn geld waard is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ook alweer betaald voor die 360?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:33 schreef Bastard het volgende:
Ach wat lul ik ook.. je bent gewoon jaloers
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit.. tis een geweldige machine die zn geld waard is.
Dat er gewoon weinig echt leuke releasegames uit zijn nog..
Ach wat lul ik ook.. je bent gewoon jaloers
quote:VIDEOGAMESPLUS.CA
------------------------------------------------------
Order Number: xxxxxx
Date Ordered: Friday 27 January, 2006
Products
------------------------------------------------------
1 x Final Fantasy IV (4) - GBA () = 31.94EUR
quote:
GBA versiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Heb dat spel nooit uitgespeeld.... probeerde hem na VI en VII te doen. Was te grote stap terug. De DS is zeker opgepoests?
Gijs.... SotC.... briljant in zijn simpelheid... kan het niet verklarenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GBA versieDus helemaal gelijk aan de SNES-versie. Zeker op de GB micro zal dat denk ik geweldig uitzien. Volgend jaar verschijnt wel een opgepoetste versie van FFVI op de DS.
Ik vond hem echt geweldig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Gijs.... SotC.... briljant in zijn simpelheid... kan het niet verklarenWat een gevoel.
Heb je review al gelezen.... gisteren zat ik bij de eerste vliegende Colossus, maar wil niet teveel zeggen want Surfer gaat hem misschien gamenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem echt geweldig.Lees anders mijn review op fok.games.
Bij welke reus ben je nu?![]()
Surferquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Chocobo het volgende:
Heb je review al gelezen.... gisteren zat ik bij de eerste vliegende Colossus, maar wil niet teveel zeggen want Surfer gaat hem misschien gamen
Neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je hierna ICO een nieuwe kans geven Gijs?![]()
Ja ik zag het.. heb tegen hem gezegd dat het wel is aangekomen... (ook al waren dit beide niet de msgID die ik van hem had gekregen)quote:
Nee maar daar vond ik niks opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik zag het.. heb tegen hem gezegd dat het wel is aangekomen... (ook al waren dit beide niet de msgID die ik van hem had gekregen)
Zal jou de 11e een 2e kans geven !quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Boeien Gijs..
Ik heb de melding al gesloten ook.
Lekkerquote:
wanneer komt dat spel in NL uit?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... SotC.... briljant in zijn simpelheid... kan het niet verklarenWat een gevoel.
Nee maar ik herken het spel van de nesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat klopt
Heb je trouwens al die marble ultra gespeeld op de 360?
Heb maar meteen gekocht ook
Ik mag eerstquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal jou de 11e een 2e kans geven !![]()
Euh marble madness.. dat is het spel waar ik het over hebquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee maar ik herken het spel van de nesGaaf spel toen. Marble Madness heette dat
Klant is koning..... IT support is Keizerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef Bastard het volgende:
KUT KLANTEN ALLEMAAL HOEREN STEEEEERRRRRRFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
[afbeelding]
[afbeelding]
eenschquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef Bastard het volgende:
KUT KLANTEN ALLEMAAL HOEREN STEEEEERRRRRRFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
[afbeelding]
[afbeelding]
Jouw klanten zijn ook erg iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
Zeikerds zijn het
Ik heb nog geen geld, ik heb geen baan, blablabla...
Ja dat gelul om niks inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
Zeikerds zijn het
Ik heb nog geen geld, ik heb geen baan, blablabla...
Ja,... of,........: Ja mijn communicatie partner zegt dat ze mijn orders niet hebben ontvangen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat gelul om niks inderdaad
huh mn orders kan ik niet verwerken, staan hier 10 man stil.. moeten ze vanmiddag wat doen hoe moet ik ze vertellen dat ze vanavond moet overwerken... please.
Ik denk dan ook.. kan wel laten tracen, maar als je niks hebt gehad kun je voor 99.99% zeggen dat het niet is verstuurd. Stuur nog maar een keer..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... of,........: Ja mijn communicatie partner zegt dat ze mijn orders niet hebben ontvangen...
STUUR HEM DAN NOG EENS EZEL
Nee,... er moet getraced worden en waarom???...who cares
Gijs.. leven en laten leven zou ik denken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:22 schreef Chocobo het volgende:
En nu we toch triest bezig zijn... die Nuon mailed me ook niet he.....Zij vermijdt ALTIJD dit soort dingen !
..........Dat wakquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:22 schreef Chocobo het volgende:
Dit leven soms....... zo hardDie ouders........ die hel..... dat zwarte gat..................
Jongen (8) overlijdt na ongeluk op ijs
Kunnen we ze niet halverwege van de boot aftiefen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:30 schreef Bastard het volgende:
Aanhoudingen incidenten Diamantbuurt
OP een eiland zetten ook
Nooit gedacht, maar goed idee vanuit D66![]()
ik heb der 1 keer gezien op een meet en dat was omdat die bij haar thuis wasquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:22 schreef Chocobo het volgende:
En nu we toch triest bezig zijn... die Nuon mailed me ook niet he.....Zij vermijdt ALTIJD dit soort dingen !
En de toegevoegde waarde hievan voor de overige Gijsjes is.....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb der 1 keer gezien op een meet en dat was omdat die bij haar thuis was
niks nada noting njet nul zero nieksquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
En de toegevoegde waarde hievan voor de overige Gijsjes is.....
Notingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
niks nada noting njet nul zero nieks
Ze weet meer als onsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:22 schreef Chocobo het volgende:
Omdat ik op de eerste pagina vroeg of je mij op mijn fokmailadres wilde mailen, dus ik wacht op jouw mailtjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:22 schreef Chocobo het volgende:
Hij leest er weer es overheenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Omdat ik op de eerste pagina vroeg of je mij op mijn fokmailadres wilde mailen, dus ik wacht op jouw mailtje
Neuh, morgen. Ik ga vanavond kaarten bij de burenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Bastard het volgende:
Je hebt zeker weer een feestje vanavond stinkbrit?
Oh dus live zit er niet in (lees weer niet in)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Neuh, morgen. Ik ga vanavond kaarten bij de buren( lees zuipen)
Klinkt geil.... ga je dit weekend mailen !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Omdat ik op de eerste pagina vroeg of je mij op mijn fokmailadres wilde mailen, dus ik wacht op jouw mailtje
Live is oud !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dus live zit er niet in (lees weer niet in)
Maak je geen zorgen.... er zijn maar een paar mierenneukers in dit topicquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
komt van Urbanus hé dan hoeft het spellingtechnisch niet oké te zijn
gijs....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:56 schreef Magneet het volgende:
Brown moet je de rest van american chopper nog hebben? moet je ff zeggen welke de nieuwste is die jij hebt ( op google zoeken op American chopper episodes dan krijg je een lijst)
He lekker... nog 55 minuten..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef mr_Brown het volgende:
MOOOOOOOOOOOOOOOOGUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
: D
nog 8 uur en dan heb ik weeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neh moet nog wat dingen regelen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He lekker... nog 55 minuten..
Nog een film kijken vanavond?
Jawel hoor maar na 24.00 uur danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dus live zit er niet in (lees weer niet in)
quote:
-5 slechte grapquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:15 schreef Magneet het volgende:
heeft er iemand een foto van Surfer? Merlijn heeft de hik en ik wil hem proberen te laten schrikken
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:15 schreef Magneet het volgende:
heeft er iemand een foto van Surfer? Merlijn heeft de hik en ik wil hem proberen te laten schrikken
Gijs................. wel heel simpelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:15 schreef Magneet het volgende:
waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs................. wel heel simpel
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, foto van Brown wil ik hem nog niet aandoen
ook jijquote:
RDPquote:
Briljant hoorquote:
Kom racen dan gek johquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Soort drugs dan?
Anderhalve liter wijn op hier.
_B_
Schaaaaaaaaaaaaaaaaaattttquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:33 schreef QueenR het volgende:
MOGGGGUUUUHHHHH!!!!!
of moet ik niet schreeuwen en hebben de heren allemaal een kater
Fijne dag vandaag
Gewoon schijt aan hebben hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:33 schreef QueenR het volgende:
MOGGGGUUUUHHHHH!!!!!
of moet ik niet schreeuwen en hebben de heren allemaal een kater
Fijne dag vandaag
Van 1 biertje lijkt me dat ook sterkquote:
Dan ga je er dus vanuit dat Cho al een vent is om te beginnen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:17 schreef Quinny het volgende:
Gewoon schijt aan hebben hoor![]()
s'avonds een vent, s'morgens ook een vent![]()
Wacht ik help je even
[afbeelding]
Wel als je al die vrouwelijke trekjes weghaaltquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan ga je er dus vanuit dat Cho al een vent is om te beginnen?![]()
Blijft er dan nog iets over behalve baardgroei?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:23 schreef Quinny het volgende:
Wel als je al die vrouwelijke trekjes weghaalt
Hij moet nog wel wat leren ja maar hij heeft me een PIK Gijs....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan ga je er dus vanuit dat Cho al een vent is om te beginnen?![]()
Net de tandarts zeker, je voelt er niks van.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:32 schreef Quinny het volgende:
Hij moet nog wel wat leren ja maar hij heeft me een PIK Gijs....Niet te geloven.... !
65% aangepastquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net de tandarts zeker, je voelt er niks van.
* QueenR blijft Quinny humor fanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben hoor![]()
s'avonds een vent, s'morgens ook een vent![]()
Wacht ik help je even
[afbeelding]
quote:
Niet zo overdrijven Quin, ik heb een kleine pikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij moet nog wel wat leren ja maar hij heeft me een PIK Gijs....Niet te geloven.... !
Gijs dat hoofd is op ALLES te shoppen...... voorpret +9quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat hoooooofddd is zoooo briljant![]()
Je vermaakt je wel met 2 accounts hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven Quin, ik heb een kleine pik
Maar deze pillen geven me weer hoop![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Final Fantasy XI gaat gewoon 12 euro per maand kosten om te mogen spelen![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Wij hebben m ook.. geen idee wat het doet.. maar leek me handig voor al die belastingshit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, dat DigiD is wel handig volgens mij. Ook je belastingaangifte van vorig jaar kan met DigiD vanaf 15 feb. Ik heb dat dus maar ff aangevraagd.
+ Xbox Live abo. En dat voor PS2 graphics.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
+ Xbox Live abo. En dat voor PS2 graphics.Square.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:12 schreef Bastard het volgende:
Mn dochter word al een grote meid, ze houdt zelf haar flesje vast![]()
plopt ze het flesje ook al open?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:12 schreef Bastard het volgende:
Mn dochter word al een grote meid, ze houdt zelf haar flesje vast![]()
Ja is ff een momentje he Gijsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:17 schreef Magneet het volgende:
[..]deed Merlijn twee weken geleden ook maar dat was omdat hij toevallig zijn handjes daar hield en ik er de fles tussen duwde
KUT....helemaal vergeten op te nemen!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 01:19 schreef Chocobo het volgende:
Tering zeg........ net een docu gezien over wat er nu precies met die Israelische sporters gebeurt was in Munchen................ vreselijk.....
wist wel wat maar zag nu pas hoe onwetend ze tegenover terroristen stonden.
Erg goede docu... misschien wordt die herhaaltquote:Op zondag 29 januari 2006 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
KUT....helemaal vergeten op te nemen!!!!!!!!!!!
heaumeauquote:Op zondag 29 januari 2006 10:27 schreef -Struikrover- het volgende:
nog 2 weken en dan kan ik jullie weer in de billetjes knijpen
Wie hebben zich eigenlijk allemaal gemeld om te komen??quote:Op zondag 29 januari 2006 10:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Stinkgijsjes
nog 2 weken en dan kan ik jullie weer in de billetjes knijpen
Ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
Wie hebben zich eigenlijk allemaal gemeld om te komen??
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |