ik mail je wel evenquote:
Ja nou Surfer had het over jouw pik en een stomazakje gisteren?quote:
je hebt geen mailadres in je profielquote:
mannen eerstquote:
Dat zegt wat over surfer zn fantasien inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nou Surfer had het over jouw pik en een stomazakje gisteren?
nee hehe ! voornaam.achternaam@gmail.comquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
je hebt geen mailadres in je profiel
Nou ik zie het wel eens zitten om het te doen met een vrouwelijke zwarte piet.quote:
weet alleen je voornaam nogquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
nee hehe ! voornaam.achternaam@gmail.com
Als je ze nog weet.
Je bent net zo'n pik als ik in het leven gijs...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zegt wat over surfer zn fantasien inderdaad
Kan me er eigenlijk niks bij voorstellen.. sufer ,...en sex.. daar istie veel te lief voor. Te onwetend.
Dat zou jij moeten weten... je hebt het 1 keer gedaan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoe moet dat, sex?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Bastard het volgende:
Strol?
Ik hoop dat ik dat was jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat zou jij moeten weten... je hebt het 1 keer gedaan!
saai dusquote:
Ik vind die hangmat die Merlijn heeft wel erg the shizzle.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef Magneet het volgende:
wat gaat het godverdomme hard met die topics
gtvp
Zeker cool... ze leggen het mooi uit.. maar never nooit niet dat me dat zal lukken in een avondjequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:13 schreef Bastard het volgende:
http://www.imarc.net/blog/42/freakish_zombie_in_11_steps
Cool gedaan
lachen idd, maar of er verder nog iets van terecht komtquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik zie het wel eens zitten om het te doen met een vrouwelijke zwarte piet.
Dus zij in vol ornaat..
Geen idee waarom, maar dat lijkt mij echt lachen.
Ik hou van humor tijdens de sexquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
lachen idd, maar of er verder nog iets van terecht komt![]()
lijkt me sterk, maar wel de enige die hem hier verteldquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef Bastard het volgende:
Maar ik ben dus de enige hier met een fantasie
Ik wil Femke Halsema cock slappen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef Bastard het volgende:
Maar ik ben dus de enige hier met een fantasie
dus das jouw fantasie??quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef silver-surfer het volgende:
Een paar flinke ballen in je gezicht![]()
http://www.flurl.com/uploaded/Ball_50540.html
Huilliesquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
lijkt me sterk, maar wel de enige die hem hier verteld
Dat is zo droog om te zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef silver-surfer het volgende:
Een paar flinke ballen in je gezicht![]()
http://www.flurl.com/uploaded/Ball_50540.html
ok ok laat ik jullie eens blij maken dan..... een flinke feestavond met Angelina (Brad zou ik ook niet wegsturen trouwens)quote:
*Mental picture vormt*quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
ok ok laat ik jullie eens blij maken dan..... een flinke feestavond met Angelina (Brad zou ik ook niet wegsturen trouwens)
Ow.. okeeeeejjjjquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
ok ok laat ik jullie eens blij maken dan..... een flinke feestavond met Angelina (Brad zou ik ook niet wegsturen trouwens)
Gijsquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef Magneet het volgende:
wat gaat het godverdomme hard met die topics
gtvp
quote:familie jajejajo
Komt omdat in ons bolleke 2 vrouwenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:
Knap trouwens.. ik zou niet eens weten welke vent ik mee zou willen feesten, al zou je me een gun op mn hoofd zetten
zo dapper is dat niet hoor.... heb je haar weleens bekeken???quote:
Toch vermoed ik dat als je alle taboes even weghaalt.. vrouwen eerder geneigd zijn tot homo relaties dan mannen. Even helemaal niet wetenschappelijk onderbouwd ook nu hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Komt omdat in ons bolleke 2 vrouwenzijn en 2 mannen
Geen idee, kweet niet of er meer mannelijke dan vrouwlijke homoparen zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch vermoed ik dat als je alle taboes even weghaalt.. vrouwen eerder geneigd zijn tot homo relaties dan mannen. Even helemaal niet wetenschappelijk onderbouwd ook nu hoor.
Ok, nu is de Gijsjes ook niet een mooie afspiegeling van de maatschappij natuurljk
Ik geef toe... Als je het TT leest en dan mijn post.. dan staat dat raar ja..quote:
Jawelquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
zo dapper is dat niet hoor.... heb je haar weleens bekeken???
[afbeelding]
[afbeelding]
wow.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |