ja dat durf ik niet aan, dan hebben ze nog meer lulverhalen waarom ze niet op mn mail antwoorden...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef buzzer het volgende:
vaak kom je een heel eind met info@domein
1 |
Ja ok... in het geval van een html-mail formulier, want dan gaat de boel niet naar een php sever.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef _Denker het volgende:
Niet als de input van het formulier naar een andere pagina wordt doorgestuurd.
[ code verwijderd ]
Welk formulier bedoel jij dan? En het kan ook naar een asp-pagina gaan, hoeft niet per se php te zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:44 schreef Ro_bin het volgende:
Ja ok... in het geval van een html-mail formulier, want dan gaat de boel niet naar een php sever.
Vaak wordt er simpelweg een maito formulier gebruikt, waarvoor alleen wat html code nodig is. Na het invullen van gegevens worden die doorgestuurd naar een mailadres.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:50 schreef _Denker het volgende:
[..]
Welk formulier bedoel jij dan? En het kan ook naar een asp-pagina gaan, hoeft niet per se php te zijn.
dat is wel een optie ja, want een beetje opmaak in zo'n hokje waar net 3 regels inpassen is niet te doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef Herkauwer het volgende:
Je kan ook gewoon in word typen en het kopieren in de box en vaak kan je ook een vinkje aanzetten dat het mailtje ook naar jou wordt verstuurd
Maar die optie heb jij blijkbaar niet?
Voor kleine bedrijven wel, want dan zit dezelfde flippo vaak die mail te lezen die ook het probleem moet oplossen. Voor grotere organisaties komt info@domain meestal terecht bij de sysadmin die de mail gewoon wegflikkert.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef buzzer het volgende:
vaak kom je een heel eind met info@domein
met problemen en klachten wel ja. Als ik gewoon iets wil weten ga ik geen helpdesk bellen....quote:
preciesquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:15 schreef B_BOY het volgende:
die dingen vullen nooit in want die werken toch niet.
Op een mailform gaat gewoon de braat-o-lizer er overheen net zo makkelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef _Denker het volgende:
Emailadressen zijn spamgevoelig. De kans op spam als je een mailform gebruikt, is minder groot.
braatolizer eroverheen als je een mailbomb wilt sturenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef _Denker het volgende:
Emailadressen zijn spamgevoelig. De kans op spam als je een mailform gebruikt, is minder groot.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:39 schreef Tijn het volgende:
Gebruik dan het mailformulier op de website om te vragen wat hun e-mailadres is
gastquote:Gewoon opslaan in een word document. Copy paste, ik heb ook een hekel aan die kleine hokjes.
tevens kan je ook via dat formulier vragen of je hun e-mail adres mag natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |