quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
MSN
Meiden leren kennen via MSN
Mensen die zoiets doen en gebruiken![]()
Mensen die contacten via msn onderhouden![]()
![]()
Mensen die gaan bellen als iets op msn niet klopt![]()
![]()
Dat is helemaal niet geinig.quote:
Ja, of die 'aardige meid' was het gewoon zelf en wilde je op een subtiele (maar toch ook weer niet) manier duidelijk maken dat ze je een eikel vind OF dat ze gewoon weet dat jij verliefd op dr bent en zij er op kickt om jou dan af te zeiken omdat ze er geil van wordt dat jij daar met betraande oogjes achter die pc zit....quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:23 schreef GSMboy het volgende:
Hier heb ik zo'n hekel aan dat mensen op andermands MSNaccount zitten en anderen gaan uitkafferen...
Komt opeen die aardige meid weer es online, en je gaat tegen haar praten.
Krijg je allemaal scheldkanonnade's over je heen.
Dus je belt haar es op, met de vraag of er iemand op haar MSN zit ofzo. (nadat je WLAN ofzo je GSM verbinding stoort en de communicatie ook niet soepel is)....
Blijkt idd dat iemand op haar account loopt te kutten.....
Kunnen die mensen niet een eigen account aanmaken, en daar MSN-en? I.p.v. accountsharing
PS: Zo beter modje?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:23 schreef GSMboy het volgende:
Hier heb ik zo'n hekel aan dat mensen op andermands MSNaccount zitten en anderen gaan uitkafferen...
Dus je belt haar es op, met de vraag of er iemand op haar MSN zit ofzo. (nadat je WLAN ofzo je GSM verbinding stoort en de communicatie ook niet soepel is)....
Kunnen die mensen niet een eigen account aanmaken, en daar MSN-en? I.p.v. accountsharing
Oja net zoals ik bij Anne v/d B. deed een tijdje geleden. Ja, geinig was dat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:50 schreef twisteddlogic het volgende:
Dat is juist geinig om te doen, beetje kloten!
Ja, Ugur, en dan zeggen dat het lullig is he.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:12 schreef Revelation het volgende:
[..]
Oja net zoals ik bij Anne v/d B. deed een tijdje geleden. Ja, geinig was dat.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
MSN
Meiden leren kennen via MSN
Mensen die zoiets doen en gebruiken![]()
Sorry John, maar wat kon ik er aan doen. Ik werd gedwongen door een bovennatuurlijke kracht...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:19 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja, Ugur, en dan zeggen dat het lullig is he.
Bij de desbetreffende persoon mag het, Steve, je hoef je niet schuldig te voelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:06 schreef Revelation het volgende:
[..]
Sorry John, maar wat kon ik er aan doen. Ik werd gedwongen door een bovennatuurlijke kracht...
niets is zonder reden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:23 schreef GSMboy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |