En als jij ff verder gezocht had dan had je ook gelezen dat je die chip zo niet kunt gebruiken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:24 schreef SNArky het volgende:
Dude, een RFID chip is echt veeeel kleiner dan dat:
[afbeelding]
Dat is gewoon zo'n sticker voor een alarmpoortje.
simpelweg gezegd zou je het kunnen vergelijken met de streepjescode nieuwe stijlquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:20 schreef Markman het volgende:
rfwattus? nee google is down hehehe
radiofrequency-wattus?
Ik heb geen vullingenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:39 schreef Aventura het volgende:
Iedereen weet toch dat we al jarenlang worden afgeluisterd middels speciale stickers op consumentenproducten? Zo'n zendertje maakt immers contact met de receivers die geintegreerd in amalgaamvullingen door de tandarts worden aangebracht!
* Herkauwer gaat nu op zoek naar een grote tang.... Ik weet zeker dat ik zometeen geen vullingen hebquote:
ideaal! Denk aan de tijdsbesparingquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef Murray het volgende:
Geen kassa's meer in de toekomst?
Je loopt door een poortje en je pot gel wordt automatisch van je rekening afgeschreven...
En de zegeltjes dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef Murray het volgende:
Geen kassa's meer in de toekomst?
Je loopt door een poortje en je pot gel wordt automatisch van je rekening afgeschreven...
Of ouders met een kutkind dat 36 keer door het poortje rent met wat artikelen in zijn kleine karretjequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:42 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
ideaal! Denk aan de tijdsbesparing
Minder ideaal: vriendinlief loopt met d'r armen vol door het poortje
ik doe liever m'n boodschappen goedkoper dan te sparen voor een ''exclusief' servies....quote:
Ik ook, maar je moet toch ook denken aan je zegelplakkende medemens?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik doe liever m'n boodschappen goedkoper dan te sparen voor een ''exclusief' servies....
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Of ouders met een kutkind dat 36 keer door het poortje rent met wat artikelen in zijn kleine karretje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |