+2 scherpquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Gunner het volgende:
Hoe kan een tank station nu eisen dat je je rijbewijs moet achterlaten? Nu mag je in principe de weg niet meer op
Volgens de wet mag dat ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Gunner het volgende:
Hoe kan een tank station nu eisen dat je je rijbewijs moet achterlaten? Nu mag je in principe de weg niet meer op
Ik had 40 euro getankt. En ik moest iets achterlaten met mijn ID op, paspoort had ik niet bij me, alleen rijbewijs.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Gunner het volgende:
Had je beter iemand kunnen bellen om voor jou te komen betalen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik had 40 euro getankt. En ik moest iets achterlaten met mijn ID op, paspoort had ik niet bij me, alleen rijbewijs.
Heb je weleens van slijtage gehoord?quote:
Geef de bank maar de schuld, je zal zelf wel het pasje vernaggeld hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zielig blaat verhaal...
Paspoort mag je ook niet afgeven, alleen aan de bevoegde instanties en dat is een tankstation zeker nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens de wet mag dat ook niet.
Paspoort zou logischer zijn.
Volgens de wet mag je ook niet tanken zonder te betalen. Dit is een nette middenweg dus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens de wet mag dat ook niet.
Paspoort zou logischer zijn.
Zeer terecht juist dat ze je rijbewijs wilde hebben, dan komt je terug om te betalen!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:31 schreef Vipers het volgende:
Raar verhaal inderdaad dat ze je rijbewijs wilde hebben. Wat is het volgende vragen of je de autosleutels achter wilt laten.![]()
De eerste keer kan ik nog begrijpen, maar je probeert het dan 5 keer. De volgende dag dit al weer vergeten zijn, lijdt je aan alzheimer of korsakov. Tevens denk ik wat kan de Rabobank er aan doen dat jouw pasje een keer kapot gaat of is de pas net nieuw. Beetje rare klacht over de Rabobank dus.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:35 schreef Geesoes het volgende:
ik denk dat je het best een medewerker van de rabobank kan gaan bedreigen. Zeg bijvoorbeeld dat als je binnen een dag geen andere pas hebt je hem gaat bedreigen.
En waaorm moesten ze eigenlijk je rijbewijs bij tankstation? Je mag niet eens rijden zonder rijbewijs. Tevens zijn ze geen instantie die dat toch mogen vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |