abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35070809
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Subway in Praag was okay.
Wat betaal je daar nou voor een broodje in euro's?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_35074645
Vrijdag ga ik al naar Maastricht. Mijn eerste subway broodje eten. Nu nog even kiezen welke ik ga nemen. Dat is nog lastig genoeg.
pi_35075159
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:03 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Wat betaal je daar nou voor een broodje in euro's?
Volgens mij niets goedkoper dan hier. Alle internationale winkels en merken zijn net zo duur. Vooral de restaurants en cafés voor locals zijn veel goedkoper. Oh, en het bier natuurlijk. Dat was 25 kronen in een café, omgerekend 88 eurocent voor een halve liter.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_35075504
is ook neit helemaal waar: de mac is daar bijv wel goedkoper
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35076507
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is ook neit helemaal waar: de mac is daar bijv wel goedkoper
De McFlurry niet in ieder geval, maar de rest heb ik inderdaad niet gecheckt.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:24:55 #131
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_35146308
Ik had dit topic gezien en eerlijk gezegd had ik ook nooit van Subway gehoord.
Maar afgelopen zaterdag was ik in Breda, en we liepen eens een andere route als normaal en wat ziet mijn oog, een filiaal van Subway, nou ik hoef niet uit te leggen dat ik die kans niet voorbij heb laten gaan.
Na lang wikken en wegen is het uitendelijk de BMT geworden met echt alles er op en er aan, mijn god wat is dat een heerlijk broodje.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Wat is nu echt het lekkerste broodje wat ze hebben, oke ik weet smaken verschillen maar toch.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_35146588
Steak & Cheese is toch mijn lievelingsbroodje met extra kaas en augurk. Daar kan ik er soms wel 2 van op
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_35148478
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:24 schreef Curiosity het volgende:
Maar afgelopen zaterdag was ik in Breda, en we liepen eens een andere route als normaal en wat ziet mijn oog, een filiaal van Subway, nou ik hoef niet uit te leggen dat ik die kans niet voorbij heb laten gaan.
Na lang wikken en wegen is het uitendelijk de BMT geworden met echt alles er op en er aan, mijn god wat is dat een heerlijk broodje.
Wat is nu echt het lekkerste broodje wat ze hebben, oke ik weet smaken verschillen maar toch.

Grilled chicken met alles erop, behalve olijven.

En dan south west saus
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:00:57 #134
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_35149200
Als je al die afbeeldingen ziet in de zaak, dan ga je al watertanden, alles ziet er even lekker uit.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_35153088
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:24 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb er al aardig wat gehad, maar de Italian BMT blijft voor mij een van de besten
Oh, and that's a bad miss!
pi_35155311
Hoe bestel je eigenlijk zo'n broodje als ik zo die website zie kan je echt 1001 keuzes doen. Broodjes, warm of koud, soort beleg, saus erover. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Help!!!
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:12:38 #137
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_35155348
gewoon zeggen welke van de 8 (?) soorten je wilt..
en dan vragen zij welk broodje
en welke ingredienten en saus.. easy
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_35155451
Maar welke saus is lekker bij welk broodje?

8 soorten? op de site van subway zie ik 12 soorten staan hoor. 4 classics, 4 warme en 4 met 6 gram of minder vet.
pi_35155794
Medewerkers weten precies welke saus lekker zijn op welk broodje...
pi_35155915
Na ff zoeken op de website ga ik het volgende broodje nemen.
Wit Kalkoenfilet zonder augurk pepers en olijven met honey musterd saus.
pi_35168317
De kalkoen vind ik nou juist een van de mindere broodjes.
pi_35171361
je moet juist wel pepers nemen
pi_35177527
Vanmiddag weer een cheese&steak gehaald. Iemand was zijn zegeltje vergeten dus voor een 6" broodje weer 2 zegeltjes.
pi_35177715
vandaag met een mede-fokker bij de subway in leiden gegeten... Chicken Piziola oid en Italian BMT mbv Spits bon en ik moet zeggen dat de Chicken Piziola toch zeker wel lekker is. Ook was het broodje echt goed gevuld .... beter dan in tilburg waar ik normaalgesproken kom. Dus subwaymeisje uit Leiden... als je dit leest: *Moche YOU*
пусть всегда будет солнце
pi_35178889
Vandaag weer naar de SW
pi_35198425
Ik ben vandaag naar de subway in Maastricht geweest. Mijn eerste Subway broodje. Heb een grote witte genomen met gegrilde kip. Met sla, komkommer, tomaat, uien alle pepers enz. En als saus sweet union. In 1 woord heerlijk. Daarna nog samen met mijn vriendin een half broodje gegeten kalkoenfilet.
pi_35198594
Jammer dat je er geen SouthWest op gedaan hebt als saus...

Gefeliciteerd met je eerste SW ervaring, je hebt gelijk het lekkerste broodje genomen
pi_35210697
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:56 schreef kikoooooo het volgende:
Jammer dat je er geen SouthWest op gedaan hebt als saus...

Gefeliciteerd met je eerste SW ervaring, je hebt gelijk het lekkerste broodje genomen
Die saus heb ik later op mijn halve kalkoenfilet broodje gedaan. Die was wel pittig maar ook erg lekker.
pi_35214162
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 05:46 schreef MoChe het volgende:
Chicken Piziola

(ik ga te weinig, maar ja, het is een uur met het OV voordat ik een Subway tegen kom )
pi_35217432
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 08:39 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

(ik ga te weinig, maar ja, het is een uur met het OV voordat ik een Subway tegen kom )
Die zag ik in de SW in groningen... volgens mij hebben ze dat broodje alleen op de plek waar ze kunnen toasten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')