Wat betaal je daar nou voor een broodje in euro's?quote:
Volgens mij niets goedkoper dan hier. Alle internationale winkels en merken zijn net zo duur. Vooral de restaurants en cafés voor locals zijn veel goedkoper. Oh, en het bier natuurlijk. Dat was 25 kronen in een café, omgerekend 88 eurocent voor een halve liter.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat betaal je daar nou voor een broodje in euro's?
De McFlurry niet in ieder geval, maar de rest heb ik inderdaad niet gecheckt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is ook neit helemaal waar: de mac is daar bijv wel goedkoper
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:24 schreef Curiosity het volgende:
Ik had dit topic gezien en eerlijk gezegd had ik ook nooit van Subway gehoord.
Maar afgelopen zaterdag was ik in Breda, en we liepen eens een andere route als normaal en wat ziet mijn oog, een filiaal van Subway, nou ik hoef niet uit te leggen dat ik die kans niet voorbij heb laten gaan.
Na lang wikken en wegen is het uitendelijk de BMT geworden met echt alles er op en er aan, mijn god wat is dat een heerlijk broodje.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Wat is nu echt het lekkerste broodje wat ze hebben, oke ik weet smaken verschillen maar toch.
Ik heb er al aardig wat gehad, maar de Italian BMT blijft voor mij een van de bestenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:24 schreef Curiosity het volgende:
Ik had dit topic gezien en eerlijk gezegd had ik ook nooit van Subway gehoord.
Maar afgelopen zaterdag was ik in Breda, en we liepen eens een andere route als normaal en wat ziet mijn oog, een filiaal van Subway, nou ik hoef niet uit te leggen dat ik die kans niet voorbij heb laten gaan.
Na lang wikken en wegen is het uitendelijk de BMT geworden met echt alles er op en er aan, mijn god wat is dat een heerlijk broodje.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Wat is nu echt het lekkerste broodje wat ze hebben, oke ik weet smaken verschillen maar toch.
Die saus heb ik later op mijn halve kalkoenfilet broodje gedaan. Die was wel pittig maar ook erg lekker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:56 schreef kikoooooo het volgende:
Jammer dat je er geen SouthWest op gedaan hebt als saus...
Gefeliciteerd met je eerste SW ervaring, je hebt gelijk het lekkerste broodje genomen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:46 schreef MoChe het volgende:
Chicken Piziola
Die zag ik in de SW in groningen... volgens mij hebben ze dat broodje alleen op de plek waar ze kunnen toasten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
![]()
(ik ga te weinig, maar ja, het is een uur met het OV voordat ik een Subway tegen kom)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |