Ja, subway is niet overal gelijk. Hangt van de bekwaamheid van het personeel af, denk ikquote:Op maandag 6 maart 2006 15:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik vond de Steak tegenvallen trouwens in Zwolle, hoewel hij normaal altijd mijn lievelings was... Chicken Teryaki it is
Dat heb ik de vorige keer niet gekregen zo'n spaarkaart. Terwijl ik toch 2 grote en 1 klein broodje had gekocht (niet alleen voor mezelf hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
tijdje terug twee volle kaarten ingeleverd, dat was een gratis Buffalo chicken.
Ahm, blijkbaar moet je erom vragen dan. Nu ben je 5 zegels misgelopenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat heb ik de vorige keer niet gekregen zo'n spaarkaart. Terwijl ik toch 2 grote en 1 klein broodje had gekocht (niet alleen voor mezelf hoor) Moet je daar gewoon ff om vragen?
Ja, ze zijn nogal laks met die spaarkaarten en zegeltjes. Zodra je er zelf niet om vraagt zullen ze je het ook niet zo snel geven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat heb ik de vorige keer niet gekregen zo'n spaarkaart. Terwijl ik toch 2 grote en 1 klein broodje had gekocht (niet alleen voor mezelf hoor) Moet je daar gewoon ff om vragen?
Ja klopt, dat heb in Groningen ook gehad. Deden ze eerst wel, later niet meer. Sterker nog, ze hebben nog later die hele Daily Sub afgeschaft.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:38 schreef Jaguarized het volgende:
Gisteren een Sub Of The Day gehaald, kost slecht 1,95 euro. Kreeg van dat figuur achter de kassa alleen geen zegeltje. En dat deden ze bij het andere filiaal wel.
Dat heb je goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:00 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn vriendin werkt weer bij de subway omdat ze klaar is met school, alleen nog scriptie schrijven!
Gister werd de eerste footlong alweer voor me meegenomen![]()
O.o Wat ? Hoezoquote:Op zondag 23 april 2006 20:34 schreef kikoooooo het volgende:
De subway in zwolle gaat eind mei dicht
Dat niet maar in de steden waar ik vaak kom en op school en woon zit geen subway.quote:Op zondag 23 april 2006 18:41 schreef Bartjebart het volgende:
kun je alleen een subway bezoeken als je vrij hebt dan?!
Nonsens, de daily sub bestaat nog steeds, althans in de Herestraat. Ik weet niet hoe het zit met die andere vestiging. En wat betreft die zegeltjes; lijkt me logisch dat als je een broodje voor eur 2,49 krijgt, je geen zegeltje krijgt. Je hebt immers al korting gekregen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja klopt, dat heb in Groningen ook gehad. Deden ze eerst wel, later niet meer. Sterker nog, ze hebben nog later die hele Daily Sub afgeschaft.
*zucht*quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:43 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nonsens, de daily sub bestaat nog steeds, althans in de Herestraat. Ik weet niet hoe het zit met die andere vestiging. En wat betreft die zegeltjes; lijkt me logisch dat als je een broodje voor eur 2,49 krijgt, je geen zegeltje krijgt. Je hebt immers al korting gekregen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |