quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:17 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom hebben MAC's standaard zo'n klotemuis bestaande uit 1 grote knop. Waarom is er geen scroll-buton en waarom is er geen rechtermuisknop
Daarbij schijt ik ook op al die appeltje + C controls ipv control + c etc
kutmacs
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik dacht laat ik er niet een al te groot drama van makenquote:Op donderdag 26 januari 2006 07:36 schreef gammapooka het volgende:
Mac is helemaal kut om mee te werken.
Geef mij maar een echte computer
quote:
Zo'n ronde past iig niet in mijn hand hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:13 schreef Geesoes het volgende:
Ik hoorde juist een keer van een bevriende mac fanboy dat die eenknops muizen juist ergonomisch beter zijn.
Je bedoelt 1 icoontje naar de Applications folder slepen, heel kut en ingewikkeld inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:23 schreef gammapooka het volgende:
En dan al die manier van software installeren........ blah !
Ja, maar echte computers zijn duur en niet echt geschik voor thuisgebruik, een Mac is dan het handigste en betaalbaarste alternatief.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:36 schreef gammapooka het volgende:
Mac is helemaal kut om mee te werken.
Geef mij maar een echte computer
Dat is inderdaad best handig,. maar je applicatie terug vinden is voor de gemiddelde leek weer een heel ander verhaalquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:17 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 icoontje naar de Applications folder slepen, heel kut en ingewikkeld inderdaad![]()
Ben genieuwd wat jouw visie op een highly underrated OS is...quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Ja, die cd lade, briljante uitvinding om er niet eens een eject knopje op te doen. Hoe vaak ik niet zie hier op het werk dat ie gewoon niets meer doet.
Apple, nutteloze design meuk met een highly overrated OS....
Definieer "echt".quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:19 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja, maar echte computers zijn duur en niet echt geschik voor thuisgebruik, een Mac is dan het handigste en betaalbaarste alternatief.
Appeltje-spatie en dan een deel v/d naam intikkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best handig,. maar je applicatie terug vinden is voor de gemiddelde leek weer een heel ander verhaal.
Eject knop zit op keyboardquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:19 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Die van mij heeft dan wel een eject knop, maar aangezien hij de cd gemount laat staan werkt die niet
Een echte computer is veel duurder, en dan bedoel ik met een 'echte' computer zoiets als een iSeries 5 ofzo, of een mooie Sun.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Definieer "echt".
Met de prijs hoef je natuurlijk niet aan te komen als maccer
Ja, dat weet je ook als niet maccerquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:27 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Appeltje-spatie en dan een deel v/d naam intikken
Fanboyquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:30 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een echte computer is veel duurder, en dan bedoel ik met een 'echte' computer zoiets als een iSeries 5 ofzo, of een mooie Sun.
Ik krijg het idee dat een PC bedoeld werd, maar ik kan zo'n bij elkaar geraapt PééCéé zooitje met een in elkaar gehobbied OS (alhoewel ze het langzaamaan beginnen te leren daar bij MS) geen echte computer noemen.
Die zijn het leukste man!quote:
Er staat een vergrootglasje rechtsbovenin, daarop klikken werkt ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat weet je ook als niet maccer.
Vooral handig als je op zoek bent naar een manier om de computer STOP te zettenquote:Dan is een startmenu toch echt niet zo'n debiel idee hoor.
Juist wel, alleen als je Win32 gewend bent niet, dan moet je eerst windows afleren.quote:We hebben het even over het makkelijk gebruiken voor een relatief onervaren gebruiker he?? Dan steekt OSX nog allemaal niet zo logisch in elkaar hoor..
OS9 moet je gewoon zo snel mogelijk vergeten, alles voor OS 10.1 is kut.quote:En wie in OS9 ooit het idee opgevat heeft dat als je een USB stick aansluit dat de desktop dan de desktop van de stick wordt moeten ze doodschieten.
Maar geen proprietary troep.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Een leuke behuizing en voor de rest OOK gewoon losse zooi bij de goedkoopste leverancier vandaan met een Apple logo en ze zijn weer blij.
Dat is net zo'n ondoordachte meeloop mening als "voetbal is 22 man die achter een bal aanlopen en hem dan weer wegtrappen"quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:39 schreef Aaargh! het volgende:
Vooral handig als je op zoek bent naar een manier om de computer STOP te zetten
Ik had toch al toegegeven dat Apple muizen kut zijnquote:
Altijd een zielig bash argument.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:39 schreef Aaargh! het volgende:
Vooral handig als je op zoek bent naar een manier om de computer STOP te zetten
Wel windows bashen, maar zeggen alles voor Os 10.1 is kut. Je kan toch ook zeggen. Dat Windows 9x + me kut zijn en dat ze het daarna wel voor elkaar hebben.quote:OS9 moet je gewoon zo snel mogelijk vergeten, alles voor OS 10.1 is kut.
Win9x wil je inderdaad zo snel mogelijk vergeten, win2k en nieuwer zijn wel aardig , iig een stuk stabieler, maar MS heeft niet het lef gehad om backwards compatibility met win9x eruit te gooien (iets wat Apple wel gedaan heeft tussen OS 9 en OS X, met als gevolg dat de API's e.d. nog steeds een rommeltje zijn, sommige bugs opzettelijk nog aanwezig zijn en het e.a. zich wat onvoorspelbaar gaat gedragen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:43 schreef Geesoes het volgende:
Wel windows bashen, maar zeggen alles voor Os 10.1 is kut. Je kan toch ook zeggen. Dat Windows 9x + me kut zijn en dat ze het daarna wel voor elkaar hebben.
Wat jij bedoelt is het programma Quicksilver. Dat moet je nog even zelf installeren, en je kan idd met +- 4 toetsaanslagen alles vinden. Het werkt alleen met crtl + spatie, niet met appeltje + spatie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:27 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Appeltje-spatie en dan een deel v/d naam intikken
Last time I checked was OS X nog steeds een BSD. Nu worden de meeste huis-tuin-en-keuken applicaties voor Windows ontwikkeld, maar als het over professionele software gaat draait dit voornamelijk op Unix systemen en in die wereld is Win32 degene die niet compatible is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Het enige resultaat is dat is gewend ben aan een OS dat minder flexibel en compatible is dan Windows.
Wuahahaha!quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:30 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een echte computer is veel duurder, en dan bedoel ik met een 'echte' computer zoiets als een iSeries 5 ofzo, of een mooie Sun.
Ik krijg het idee dat een PC bedoeld werd, maar ik kan zo'n bij elkaar geraapt PééCéé zooitje met een in elkaar gehobbied OS (alhoewel ze het langzaamaan beginnen te leren daar bij MS) geen echte computer noemen.
Wat ik bedoel is Spotlight. 99 van de 100 keer dat ik een app start doe ik dit via Spotlight.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat jij bedoelt is het programma Quicksilver
Wedden dat de apple-servers het keihard afleggen tegen een lekkere dell met windows server 2003 of red hat/suse/etc.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:03 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Last time I checked was OS X nog steeds een BSD. Nu worden de meeste huis-tuin-en-keuken applicaties voor Windows ontwikkeld, maar als het over professionele software gaat draait dit voornamelijk op Unix systemen en in die wereld is Win32 degene die niet compatible is.
Okay. Duideljk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:03 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is Spotlight. 99 van de 100 keer dat ik een app start doe ik dit via Spotlight.
Het feit dat je 1400 euro betaalt voor oude baggervideokaarten en een processor diequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vind dat dat gewoon ligt aan je persoonlijke voorkeur. Als je van spellen houdt is een Mac idd niet de beste keus, omdat daar betrekkelijk minder spellen op draaien dan op een Windowscomputer. Maar dat betekent niet dat een Mac daarom meteen klote is. Het kan voor jou of voor iemand anders de reden zijn om geen Mac te kiezen, maar dat is iets heel anders.
Tis heel leuk en aardig hoor als die techno-babble. Maar dat is een niche markt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:03 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Last time I checked was OS X nog steeds een BSD. Nu worden de meeste huis-tuin-en-keuken applicaties voor Windows ontwikkeld, maar als het over professionele software gaat draait dit voornamelijk op Unix systemen en in die wereld is Win32 degene die niet compatible is.
Da Apple netter is dat geloof ik. Maar je komt over als een fanboy. Ook in mijn topic dat mijn Zen Gevallen was begon je over dat een iPod het beste is, terwijl het topc daar niet over ging en ik zo'n ding nix vind.. Overigens is de backwards compability bij MS het noodzaak. MS heeft veel mee gebruikers dan Mac en MS veel gebruikers willen niet altijd volledig over gaan. Door dat Apple een stuk kleiner is zijn de problemen ook kleiner. MS heeft gewoon met veel meer dingen rekening te houden. En ik denk dat Apple een groot deel van zijn verkopen moet hebben van een hoog geilheidsgehalte.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:00 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Win9x wil je inderdaad zo snel mogelijk vergeten, win2k en nieuwer zijn wel aardig , iig een stuk stabieler, maar MS heeft niet het lef gehad om backwards compatibility met win9x eruit te gooien (iets wat Apple wel gedaan heeft tussen OS 9 en OS X, met als gevolg dat de API's e.d. nog steeds een rommeltje zijn, sommige bugs opzettelijk nog aanwezig zijn en het e.a. zich wat onvoorspelbaar gaat gedragen.
Je moet voor de gein het blog The Old New Thing eens lezen, is van een software ontwikkelaar bij MS en gaat o.a. over backwards compatibility issues in windows. Als je ziet wat voor kunstgrepen ze af en toen uithalen om dingen draaiend te houden op nieuwe windows versies dan weet je af en toe niet of je moet janken of keihard lachen.
Apple's OS X zit gewoon een stuk netter in elkaar dan Win32, en dat is geen fanboy mening, dat is mijn mening als software ontwikkelaar.
Ik had het over een echte computer, niet over een PC.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wuahahaha!
Een PC duurder dan een mac?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzo
Nee, daar kan ik echt niet bij, na 4 jaar HBO technische informatica heb ik idd geen enkel benul van computer architecturenquote:En guess what, een mac bestaat ook uit allerlei onderdelen. Maar daar zul je met je verstand niet bijkunnen heb ik het idee.
Dat zit er dik in ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wedden dat de apple-servers het keihard afleggen tegen een lekkere dell met windows server 2003 of red hat/suse/etc.
Maar waarom kom je dan aan met het "BSD"S zijn nog altijd beter dan .." verhaal, als OSX hiertoe niet gerekend KAN worden omdat men simpelweg liever voor openBSD of een linux variant gaat schrijven dan voor het überteletubbie Mac OSX wat alleen maar process wegvreet met nietsdoen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:13 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja.
Een Mac is voornamelijk een desktop computer, maar omdat het een BSD is wel ontzettend geschikt als ontwikkel platform voor serieuze toepassingen, en dat is met windows soms nogal behelpen.
Een Apple is juist heel erg geschikt voor een leek, alle software die ze zouden willen gebruiken is beschikbaar en wordt vaak al meegeleverd en is bovendien erg makkelijk in gebruik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Koop een Apple en je sluit je gewoon af van de "rest" en als je daar genoeg verstand van computers voor hebt, prima, dan red je je wel omdat je alternatieven KAN vinden. Maar voor de leek is het niets gewoon.
Ooit wel eens software ontwikkeld voor een Unix platform ? Als je netjes programmeerd is het haast geen enkele moeite om een applicatie te schrijven die compiled op een hele reeks Unix varianten. Voor een Windows versie zal je grote delen specifiek voor Win32 moeten herschrijven.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:14 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Maar waarom kom je dan aan met het "BSD"S zijn nog altijd beter dan .." verhaal, als OSX hiertoe niet gerekend KAN worden omdat men simpelweg liever voor openBSD of een linux variant gaat schrijven dan voor het überteletubbie Mac OSX wat alleen maar process wegvreet met nietsdoen?
Is dat niet gewoon een snelkoppelingquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat weet je ook als niet maccer.
Dan is een startmenu toch echt niet zo'n debiel idee hoor.
We hebben het even over het makkelijk gebruiken voor een relatief onervaren gebruiker he?? Dan steekt OSX nog allemaal niet zo logisch in elkaar hoor..
En wie in OS9 ooit het idee opgevat heeft dat als je een USB stick aansluit dat de desktop dan de desktop van de stick wordt moeten ze doodschieten.
Je sleept een bestand van de stick naar de desktop, haalt de stick eruit, en weg bestand van de desktop.. bril-fucking-jant!.
Maar goed, hou maar lekker vol dat het zo logisch is hoor.
Voorlopig werken al mijn systemen echter zowel met linux, openBSD als microsoft windows, en stabiel ook. Zowel zelf gemonteerd als de DELL en Gateway kasten die hier te vinden zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:09 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik had het over een echte computer, niet over een PC.
[..]
Nee, daar kan ik echt niet bij, na 4 jaar HBO technische informatica heb ik idd geen enkel benul van computer architecturen. Misschien moet ik m'n collegegeld maar es terug gaan eisen.
Tuurlijk bestaat een Mac uit onderdelen, maar als je denkt dat je zomaar wat troep bij elkaar kan gooien en dat je dan een goed systeem hebt ... Tuurlijk zal een groot deel v/d PC's het prima doen, maar wat belangrijker is, is dat je kan garanderen dat het goed werkt, en dat kan niet als je zomaar wat onderdelen uitzoekt en bij elkaar prikt.
Wedden dat je datzelfde probleem hebt als ik de code wil gaan omzetten naar apple-code?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:18 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ooit wel eens software ontwikkeld voor een Unix platform ? Als je netjes programmeerd is het haast geen enkele moeite om een applicatie te schrijven die compiled op een hele reeks Unix varianten. Voor een Windows versie zal je grote delen specifiek voor Win32 moeten herschrijven.
Eensch.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nouja, ik als nitwit met een Mac zeg vanuit mijn belevingswereld dat ik mijn oma met MacOS zou willen leren computeren als ze dat wou en niet met Windows. De toegankelijkheid vind ik persoonlijk echt fijn.
Die zit ook inderdaad onder F12.quote:
Nee, dat is het trieste, het was by design, Apple logica dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een snelkoppelingdat heb je in windows ook, alleen die laat hem staan als je de stick eruit trekt en doet vervolgens niks meer.
Wat dacht je van ubuntu?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nouja, ik als nitwit met een Mac zeg vanuit mijn belevingswereld dat ik mijn oma met MacOS zou willen leren computeren als ze dat wou en niet met Windows. De toegankelijkheid vind ik persoonlijk echt fijn.
Wil niet lullig zijn, maar 90% van de linux apps kan ik gewoon in de terminal compilen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:22 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wedden dat je datzelfde probleem hebt als ik de code wil gaan omzetten naar apple-code?
Oke, die darwin kernel is leuk, maar ze hebben inmiddels zoveel gekut aan het OS dat het echt niet 1,2,3 zal gaan draaien hoor.
Die stap is wat dat betreft evengroot.
Dus:
Linux![]()
Windowsmaar
vanwege het grote MS-monopoly en het gróte gebied wat je in handen hebt als je daar iets voor schrijft
Appleen nog eens
omdat je én moet gaan herschrijven, én dan álsnóg maar 4% van de wereld helpt.
In theorie ja, helaas hebben fabrikanten de neiging om niet helemaal netjes allerlei specs te volgen waardoor bepaalde combinaties soms onverwachts problemen gaan opleveren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:11 schreef HeatWave het volgende:
een PC is gewoon net zo goed een echte computer als een Sun hoor.
En ik kan jou best een setje onderdelen aanwijzen en je garanderen dat het werkt hoor, dat heet compatibiliteit, iets waar de Mac nog een puntje aan kan zuigen.
Mijn ervaring met systeembeheerders spreekt iig niet in jouw voordeelquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:19 schreef BiMeWet het volgende:
Maargoed, als beheerder van 2 lotus notes bakken, 31Red Hat servers die al het internationale verkeer regelen van een bepaald bedrijf en daarnaast nog 21 Windows 2000 Server systemen, waarvan we er in totaal 18 zelf gebouwd hebben en die al jaren retestabiel draaien, zal ik dat natuurlijk niet weten, om maar even in jouw lijn door te zetten.
Nou, respect voor jouw oma dan. Maar ik zie die van mij dat niet doen. Ik zeg niet dat er voor oma's geen begin aan is als ze Windows of Linux gebruiken, jouw oma bewijst het tegendeel, maar ik denk dat van die drie dat ik toch echt MacOS zou prefereren voor oma's.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:24 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat dacht je van ubuntu?
Mijn oude oma van 70 draait een dualboot met windows XP en ubuntu, en het oude mens download nederlands-ondertitelde films en brandt ze, net als muziek. Daarnaast rent ze rond op Fok! en maakt webpagina's in pure HTML code, zonder een programma als dreamweaver!
Ze maakt zelfs layouts met photoshop en zet de sites vervolgens, als ze naar haar zin zijn, helemaal online.
Ze maakt ze zelfs zo dat ze zowel onder firefox, internet explorer als opera werken.
En dat voor een 70 jarige oude vrouw die pas 2 jaar met computers werkt.
Tof mens, die oma van mij.![]()
En anders heb je nog Fink en Darwinports.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:24 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Wil niet lullig zijn, maar 90% van de linux apps kan ik gewoon in de terminal compilen..
Sommige apps geven foutmeldingen tijdens compilen, maar na een beetje denkwerk etc.. krijg je het vaak toch nog voor mekaar
Het ging toch over 'echte' computersquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar DAT is wel even een hele andere categorie aan machines waar we het nu over hebben zeg, totaal niet relevant voor deze fijne mac/windows flame.
Dan maakt Apple dus gewoon geen "echte" computersquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:31 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Het ging toch over 'echte' computers
Aan de andere kant gaf XS4ALL bij aanschaf van een ADSL abbo korting op Mac Mini's omdat Mac gebruikers minder naar de helpdesk bellen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:30 schreef HeatWave het volgende:
De servers zijn gewoon allemaal wel lekker stabiel maar de Apple werkstations zorgen met hun 15% van de machines voor 70% van de helpdeskklachten.
Ziet er leuk uit, maar het lijkt me echt een kutding om mee te werken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:33 schreef tonks het volgende:
Ik heb een mighty mouse, en die is geil.
IT is voor mij dan ook iets anders dan de blokkendoosjosti's die van het MBO komen en zichzelf voordoen als IT-er of ICT-er, en geen verstand van zaken hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:28 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Mijn ervaring met systeembeheerders spreekt iig niet in jouw voordeel.
Alhoewel Domino beheerders iets beter lijken te zijn dan de gemiddelde MBO-er die de wizards in windows weet te vinden.
Flikker op stuk plee papierquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:17 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom hebben MAC's standaard zo'n klotemuis bestaande uit 1 grote knop. Waarom is er geen scroll-buton en waarom is er geen rechtermuisknop
Daarbij schijt ik ook op al die appeltje + C controls ipv control + c etc
kutmacs
LIJKT.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:33 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar het lijkt me echt een kutding om mee te werken.
Vooral de vorm is gewoon niet ergonomisch. Ik blijf wel lekker bij m'n Logitech.
HBO is iets beter, maar als je af en toe ziet aan wat voor volk ze diploma's uitdelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:34 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
IT is voor mij dan ook iets anders dan de blokkendoosjosti's die van het MBO komen en zichzelf voordoen als IT-er of ICT-er, en geen verstand van zaken hebben.
Dat duidt eerder op een leuke deal die Apple deed aan XS4ALL. Zij slijten op die manier meer mac's, en mensen die tóch al een mac mini wilden kiezen maar meteen voor XS4ALL voor de korting die ze krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:33 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaf XS4ALL bij aanschaf van een ADSL abbo korting op Mac Mini's omdat Mac gebruikers minder naar de helpdesk bellen.
Dat weet ik, en daarom vereisen wij ook iets meer dan een HBO diploma. Als ik zie dat we sommige werknemers binnen krijgen die niet eens weten hoe ze bijvoorbeeld een label moeten uitprinten in word....quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:36 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
HBO is iets beter, maar als je af en toe ziet aan wat voor volk ze diploma's uitdelen
Ik heb 'm nooit geprobeerd (zal binnenkort maar es bij de lokale apple shop binnenlopen om 'm te proberen), maar de vorm is hetzelfde als van de Apple Pro muis en die vond ik niet echt prettig in de hand liggen. Verder schijnt het zo te zijn dat als je een vinger op de linker knop hebt liggen elke muisklik als een linksklik gezien wordt wat dus inhoud dat je je linker vinger moet optillen voor je kan rechtsklikken (klopt dit??), lijkt mij erg vervelend.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Compleet offtopic, maar GODSALLEJEZUS mijn huisgenoot heeft een kater, en de wc is naast mijn kamer en ik hoor hem net in alle toonhoogten uitgebreid over zijn nek gaan..
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
Compleet offtopic, maar ik heb net een broodje hagelslag op!!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
Boterham met hagelslagquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
Ik heb net gescheten en het pleepapier was op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef Furious het volgende:
Compleet off-topic (als we toch bezig zijn), maar ik moet me straks toch een pot schijten.
Maar ik dacht, dat moet ik jullie vertellen.
Er komen ook wel goeie mensen van het HBO weg, maar dat is ondanks de opleiding, niet dankzij. En dan is het dus aan het bedrijfsleven om het kaf van het koren te scheiden, iets wat eigenlijk de opleiding zou moeten doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dat weet ik, en daarom vereisen wij ook iets meer dan een HBO diploma.
Ik bedoelde het meer in de trand van; 'wapperen met een HBO-diploma is leuk, maar laat dan ook maar eens zien wat je kan'.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Er komen ook wel goeie mensen van het HBO weg, maar dat is ondanks de opleiding, niet dankzij. En dan is het dus aan het bedrijfsleven om het kaf van het koren te scheiden, iets wat eigenlijk de opleiding zou moeten doen
Ik ga zeer binnenkort m'n HBO diploma halen, maar ik heb nu al wel door dat de waarde van dit papiertje niet is wat het was toen ik m'n opleiding begon.
Een opleiding was, is en blijft een basis voor werk. Je leert dingen op school en tis zelf hoe je er mee omgaat. Een studie kan inderdaad tekort schieten. Maar dank nog kan je er van leren tis ook afhankelijk hoe je eigen inzet en werk is. Je kan bijvoorbeeld alles met een 6je halen. Dan is de kans groot dat je kennis, vaardigheden en attitude tekort schieten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Er komen ook wel goeie mensen van het HBO weg, maar dat is ondanks de opleiding, niet dankzij. En dan is het dus aan het bedrijfsleven om het kaf van het koren te scheiden, iets wat eigenlijk de opleiding zou moeten doen
Ik ga zeer binnenkort m'n HBO diploma halen, maar ik heb nu al wel door dat de waarde van dit papiertje niet is wat het was toen ik m'n opleiding begon.
Ja, voornamelijk rapporten schrijven en vergaderen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:56 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Een opleiding was, is en blijft een basis voor werk. Je leert dingen op school (...)
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:42 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik heb net gescheten en het pleepapier was op.
Toen liep ik maar met scheit tussen mn reet door de huiskamer, waar de pleerollen staan in de kast.
De gordijnen waren open, en de halve marokkaanse buurt zal wel weer schande spreken.
Getergd liep ik terug, om mijn reet af te vegen.
Waarom hangt vrouwlief nou nooit een nieuwe pleerol op als ie leeg is.![]()
Ja, nou ook dat moet je lerenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk rapporten schrijven en vergaderen.
Uiteraard, maar theoretisch zou een diploma een minimaal kennisniveau moeten garanderen en dat begint wel heel minimaal te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:59 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Ja, nou ook dat moet je lerenMaarja als je zelf een nuttige draai geeft aan je opleiding dan heb je er wat aan.
Billetjes wel met water gewassen na je scheitparij?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:59 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Ja, nou ook dat moet je lerenMaarja als je zelf een nuttige draai geeft aan je opleiding dan heb je er wat aan.
En ik heb net heerlijk gescheten
neequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:06 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Billetjes wel met water gewassen na je scheitparij?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Nou nou, ik ben OOK geen mac fan, maar om nou meteen over poep te beginnen.
BiMeWet +quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:06 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
[afbeelding]+[afbeelding] = [afbeelding]
[afbeelding] = [afbeelding].
Om er maar een uitleg bij te geven.quote:
Windowsjood.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Aha, de Epple jehova's roeren zich.
Ik snap niet dat "ze" zich zo druk kunnen maken over "hun" merk. Ik lig er niet wakker van als iemand zegt dat Windows kut is, maar val Apple aan en de extremisten zoeken alweer naar hun semtex hoor.
Furious +quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Furious het volgende:
[..]
BiMeWet + [afbeelding] =
X_X[afbeelding]
Ach, als Ajacied ben ik DAAR wel aan gewend ookquote:
Nooit gedacht dat ik als feijenoorder het ooit eens eens kon zijn met een jood.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als Ajacied ben ik DAAR wel aan gewend ook.
BiMiWet +quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Furious +[afbeelding] = [afbeelding]
Mooi he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:13 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik als feijenoorder het ooit eens eens kon zijn met een jood.
Windowslamiet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als Ajacied ben ik DAAR wel aan gewend ook.
Kijk jongens, het is een aardapple:quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:13 schreef Furious het volgende:
[..]
BiMiWet + [afbeelding] =
[afbeelding]
Mee sjouwenquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:50 schreef PLAE@ het volgende:
ja maar dan moet ik dat ding altijd meesjouwen naar school, en dan vergeet ik m weer etc.
Zo'n muis wil ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef BiMeWet het volgende:
Kijk jongens, het is een aardapple:
[afbeelding]
Nee, ei, sommige programma's werken nou eenmaal niet op OSX.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:29 schreef BiMeWet het volgende:
[afbeelding]
Kun je nagaan hoe kut apple is. Verlangde zeker terug naar windows 9X.
Kan je nagaan wat een kut OS het isquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ei, sommige programma's werken nou eenmaal niet op OSX.
jij bent vast een huisvrouw niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een kut OS het is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
mac gebruikers bashen. ZO leuk.
Linux gebruikers bashen is nog leuker.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
.
* bookmarkt voor later gebruikquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
...Cocoa heeft ongeveer het niveau heeft van Visual Basic.
Mwoah, Objective C is conceptueel toch net iets anders.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
En het ligt niet aan het OS maar wel aan de programmeurs die te dom zijn om Cocoa te snappen om hun interfaace te kunnen porten (en aangezien dat ongeveer het niveau heeft van Visual Basic).
Wel triest als je dit bashen noemt. Dan wil ik jou nog wel eens meemaken als je boos bent.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
.
"Ik ben echt heeel boos hoor!"quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:31 schreef Furious het volgende:
[..]
Wel triest als je dit bashen noemt. Dan wil ik jou nog wel eens meemaken als je boos bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |