quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:17 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom hebben MAC's standaard zo'n klotemuis bestaande uit 1 grote knop. Waarom is er geen scroll-buton en waarom is er geen rechtermuisknop
Daarbij schijt ik ook op al die appeltje + C controls ipv control + c etc
kutmacs
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik dacht laat ik er niet een al te groot drama van makenquote:Op donderdag 26 januari 2006 07:36 schreef gammapooka het volgende:
Mac is helemaal kut om mee te werken.
Geef mij maar een echte computer
quote:
Zo'n ronde past iig niet in mijn hand hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:13 schreef Geesoes het volgende:
Ik hoorde juist een keer van een bevriende mac fanboy dat die eenknops muizen juist ergonomisch beter zijn.
Je bedoelt 1 icoontje naar de Applications folder slepen, heel kut en ingewikkeld inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:23 schreef gammapooka het volgende:
En dan al die manier van software installeren........ blah !
Ja, maar echte computers zijn duur en niet echt geschik voor thuisgebruik, een Mac is dan het handigste en betaalbaarste alternatief.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:36 schreef gammapooka het volgende:
Mac is helemaal kut om mee te werken.
Geef mij maar een echte computer
Dat is inderdaad best handig,. maar je applicatie terug vinden is voor de gemiddelde leek weer een heel ander verhaalquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:17 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 icoontje naar de Applications folder slepen, heel kut en ingewikkeld inderdaad![]()
Ben genieuwd wat jouw visie op een highly underrated OS is...quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Ja, die cd lade, briljante uitvinding om er niet eens een eject knopje op te doen. Hoe vaak ik niet zie hier op het werk dat ie gewoon niets meer doet.
Apple, nutteloze design meuk met een highly overrated OS....
Definieer "echt".quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:19 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja, maar echte computers zijn duur en niet echt geschik voor thuisgebruik, een Mac is dan het handigste en betaalbaarste alternatief.
Appeltje-spatie en dan een deel v/d naam intikkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best handig,. maar je applicatie terug vinden is voor de gemiddelde leek weer een heel ander verhaal.
Eject knop zit op keyboardquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:19 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Die van mij heeft dan wel een eject knop, maar aangezien hij de cd gemount laat staan werkt die niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |