abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34469987
Dag lieve lezertjes,

al een tijd zit ik er samen met een vriendin over te denken om een dare2dare party te houden. Jullie kennen het principe van een tupperwareparty of sieradenparty vast wel, een dare2dare party is hetzelfde, maar dan met lingerie, massageolie, dildo's, viberators enzovoorts.

Nou vroeg ik me af of er hier iemand is die wel eens op zo'n party is geweest en wat jullie ervan vonden.

En voor de mensen die er niet zijn geweest: zou je willen gaan en waarom wel/niet?
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_34470216
Ik zou er wel heen gaan. Spannend om met vriendin te doen.
Erotische spullen kopen/bekijken en natuurlijk testen
"Never eat yellow snow"
pi_34470316
Geef datum op en ik ben van partij
pi_34471061
quote:
tupperwareparty of sieradenparty
Tegenwoordig zijn dat synoniemen voor wat jij noemt dare2dareparties Ook wel pyamafeestjes, sleepovers etc.
pi_34472768
Ik ga liever gewoon naar de winkel. Het idee van met een groepje vrienden / vriendinnen sextoys bekijken staat me niet echt aan.
pi_34487278
Zolang Kim Holland er niet aanwezig is... ... maar sowieso zou ik niet gaan denk ik.
pi_34489903
Ik ben ooit wel een paar keer naar een lingerieparty geweest voor mannen. Let wel, het was een party waar dameslingerie werd geshowed door een vrouwelijk model, maar de kopers waren alleen maar mannen. De verkoopcijfers blijken bij zo'n party hoger te liggen dan wanneer lingerie rechtstreeks aan de dames zelf wordt verkocht.

Ik ben later nog eens op zoek geweest naar een adres die dergelijke parties organiseert, maar die kon ik nergens meer vinden.
pi_34493193
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga liever gewoon naar de winkel. Het idee van met een groepje vrienden / vriendinnen sextoys bekijken staat me niet echt aan.
Ja lijkt mij ook.
pi_34497845
Het zit dan wel zo in elkaar dat bij de dare2dare party's geen mannen aanwezig mogen zijn, omdat toch gebleken is dat vrouwen zich dan wat ongemakkeijker voelen...
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')