BBQ'enquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
Wuivende palmen en een zacht briesje![]()
Jawel, we zijn in DE TUIN![]()
Ja, er staat een kaart op de site en er hangt een bordje waar de camera zich bevindt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
Max Euweplein, da's dat gekke pleintje / binnenhofje, bij het Leidseplein? Denk dat ik daar dit weekend nog wel langskom. Is de Kiss-Cam een beetje goed te herkennen? Dat ik niet voor wat security cams mijn vriendin ga zoenen.
met dit weerquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
Wuivende palmen en een zacht briesje![]()
Jawel, we zijn in DE TUIN![]()
Ja belachelijk he?! Dat is die jongen zijn dankquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jeemie, Rutger wordt vriendelijk doch dringend verteld dat ie weg moet wezen en tadaaa... weer censuur...
Ga eens slapenquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit gewoon achter mijn bureau hoor
"Fokker zoekt sponsor voor HBB Hotelkamer"quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, er staat een kaart op de site en er hangt een bordje waar de camera zich bevindt.
Hahaha! Lijkt mij leuk als jij de eerste bent.
Wat wil je als tekst op het T-Shirt?
"Ik ben streotommy, kusser numero uno" oid?
Doen wequote:Op donderdag 26 januari 2006 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik val om. Ik ga nu echt naar bed, met of zonder melke.
Doen jullie haar de groeten als ze nog terugkomt, en steek haar een hart onder de riem.
Doei!
Vanavond met John en Rutger was een van de weinige stukjes "ongedwongen" HBB vermaak van de afgelopen week... en ohwjee nee dat mag niet van Hummie, Meneer de Mol, Henk Krol en het Rode kruis....quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja belachelijk he?! Dat is die jongen zijn dank![]()
Hij vond het gewoon hartstikke leuk om met de jongens daar rond te hangen.... en dan moet 'ie weg![]()
Ja fijn kwartetquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vanavond met John en Rutger was een van de weinige stukjes "ongedwongen" HBB vermaak van de afgelopen week... en ohwjee nee dat mag niet van Hummie, Meneer de Mol, Henk Krol en het Rode kruis....
Kan geregeld worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
"Fokker zoekt sponsor voor HBB Hotelkamer"
Ik betwijfel of meneer de Mol het daar mee eens is hoor..Hij wil zoveel mogelijk kijkers en niet persé zo rijk mogelijke kijkersquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vanavond met John en Rutger was een van de weinige stukjes "ongedwongen" HBB vermaak van de afgelopen week... en ohwjee nee dat mag niet van Hummie, Meneer de Mol, Henk Krol en het Rode kruis....
Uhuh... die hebben vanalles als doel voor ogen, behalve dat ene doel waar het om gaat: een goed doel waarbij geld wordt ingezameld voor een project wat niet draait om prestige, maar om menselijkheid...quote:
Ik wil alleen storten als APK het Huis in gaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Kan geregeld worden.![]()
Wel doen hoor!![]()
Ik ga Yvonne binnenkort maar effe mailen om te vragen of ik de site mag spammen, lijkt mij leuk als een hele zooi nerds van fok! die elkaar alleen virtueel kennen op valentijnsdag gaan zoenen of hun tieten laten zien op een webcam.
Wat mag nou wel van dat stelletjequote:Op donderdag 26 januari 2006 02:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het gaat niet om geld, it's all about love.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik wil alleen storten als APK het Huis in gaat![]()
Trusten Yolandequote:Op donderdag 26 januari 2006 02:57 schreef Yolande het volgende:
Ik ga weer even wat anders doen. weltrusten iedereen en tot lees.![]()
![]()
![]()
Meneer de Mol wil vooral liefst HOGE kijkcijfers, maar zonder fiat van het Rode Kruis lukt hem dat niet met HBB als het vroegtijdig van de buis moet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik betwijfel of meneer de Mol het daar mee eens is hoor..Hij wil zoveel mogelijk kijkers en niet persé zo rijk mogelijke kijkers
maar die andere 3 hebben het idd echt niet begrepen![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:01 schreef Snaptnix het volgende:
Ik duik er ook weer in. Veel plezier nog, alvast welterusten en tot latermaar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |