Gebruik de searchquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:34 schreef Shirley het volgende:
Ik heb die hele rel gemist...vertel eens?
Details wil ik!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef Aurelianus het volgende:
Hij bleek mentaal instabiel en zit nu waarschijnlijk in een gesticht omdat zijn zelf geschapen wereld in elkaar is gestort.
ONZIN TopTipTopic!quote:
Het topic met die foto's van I-spy?quote:
Dat zal vast haar bedoeling niet zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hehe, je maakt iedereen zometeen nog nieuwsgierig![]()
* Skaai rent alquote:
Vooral de eerste twee zijn hilarisch.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Shirley het volgende:
Gewoon iemand die zich voordoet als een ander dus. Tig klonen die dat ook doen toch? Ik zie het probleem niet. Maar goed, ik heb niet alle topics doorgelezen, en dat ga ik niet doen ook.
Jij hebt duidelijk de topics niet doorgelezen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
Bleek uit die gegevens dat het een leugenaar was oid? Ik vind m al tijd wel grappig posten.
Yep, hij deed zich voor als een ander en de Holocaust was een ongelukkige samenloop van omstandighedenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Shirley het volgende:
Gewoon iemand die zich voordoet als een ander dus. Tig klonen die dat ook doen toch? Ik zie het probleem niet. Maar goed, ik heb niet alle topics doorgelezen, en dat ga ik niet doen ook.
Heel erg scherp jongeman.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de topics niet doorgelezen.
Het zijn dus niet de foto's die de topics tot een TTT gemaakt hebben, dat was al 3 delen voor die foto's kwamen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heel erg scherp jongeman.
Ik heb niet echt zin om al die topics door te worstelen als het ook in 2 zinnen samengevat kan worden. En aangezien die foto's al weg zijn is er dus niet al te veel meer om over/mee te lachen.
Nee, idd. Was ook grappig bedoeld uiteraardquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zal vast haar bedoeling niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |