Dat dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Drink and drive
Dan ben je echt een debiel
Die vind ik nog vrij aardigquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Rijbewijs afpakken
Nooit meer terug geven![]()
Kloptquote:
Yep, maar soms moet dat echt gewoon hoor om de dorst te lessen hequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:16 schreef liefie_ het volgende:
hoe kan jezelf ziek drinken door overmacht komen?
jij gooit t toch naar binne
Ergste is nog dat vaak degene die gedronken heeft er het beste vanaf komt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:16 schreef liefie_ het volgende:
en rijden en drinken?????????
het is een als je dan jezelf om een boom krult maar vaker nog rijdt je iemand anders aan!!!!
Ach ja, dat moet dan maar even. Ik kan echt heel slecht tegen mensen die met alcohol op gaan rijdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
Anders heb ik weer een zeikende mokster op msn dat ik niet lief ben![]()
Als je nou een iets te hoog promilage hebt![]()
maar echt Lam in de auto![]()
Ja nu opbokken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef Mokster het volgende:
pw gosh
ik geloof niet doat ik me ooot zo bkut heb gevoeld
gadver
bleh
emzo
nou ja,.
gosh
dit doe ik echt noooit weer
maar op zich heb ik wel goeie contacten gelefgd
een leuke funcite een schaal hoger
volgens mij mkoet hget wel gaan lukken
truseten
ook niet met een iets te hoog promillage. je reactievermogen is dan al zo vertraagd dat het al te laat kan zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
Klopt
Anders heb ik weer een zeikende mokster op msn dat ik niet lief ben![]()
Als je nou een iets te hoog promilage hebt![]()
maar echt Lam in de auto![]()
Ja, omdat ze hun spieren niet spannen en alles 'laten' gebeuren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ergste is nog dat vaak degene die gedronken heeft er het beste vanaf komt.
(gelukkig drink ik geen druppel alcohol)
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef Mokster het volgende:
dit doe ik echt noooit weer
Klopt. Je schrikreactie is weg, itt. de overige betrokkenen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, omdat ze hun spieren niet spannen en alles 'laten' gebeuren.
blablablaquote:
DAT lijkt me nou wel leukquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
En voor degene die wel graag zat achter het stuur kruipen. Ga eens een cursus doen. Zijn cursussen waar je je eerst vol mag gieten en dan auto mag rijden. Met wat lichte hindernissen
Chagrijnig?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
blablabla
net alsof ik de enige ben die ooit laqm is geweest
pfff
zo
noju ga ik maar weer kotsen geoof iik
damn
Ik ben nog nooit lam geweestquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Mokster het volgende:
blablabla
pfff
zo
noju ga ik maar weer kotsen geoof iik
damn
Oh, dat is iedereen wel eens geweest neem ik aan. Maar voor mij was het met 2 keer tot kotsen toe zuipen toch wel genoeg geweest.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
blablabla
Je vergeet te zeggen dat ze morgen even dr rijbewijs moet inleverenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit lam geweest
Magoe, doe een beetje rustig aan en probeer je roes uit te slapen. Succes is ieder geval
Een stuk vaker dan dat nog welquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, dat is iedereen wel eens geweest neem ik aan. Maar voor mij was het met 2 keer tot kotsen toe zuipen toch wel genoeg geweest.
Ik wil het d'r niet gelijk te moeilijk makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:26 schreef Godlike02 het volgende:
Je vergeet te zeggen dat ze morgen even dr rijbewijs moet inleveren
dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, dat is iedereen wel eens geweest neem ik aan. Maar voor mij was het met 2 keer tot kotsen toe zuipen toch wel genoeg geweest.
jij heb geen ruijbijweijs. dus wat lu;je nouquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:27 schreef GF het volgende:
En ik ben wekelijks lam zo ongeveer. Alleen ik spring dan niet in een auto.
Ook niet voor trouwens
Daarom. Stel je voor wat voor feest dat zou wordenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
jij heb geen ruijbijweijs. dus wat lu;je nou
pffff
In mijn jonge jaren (quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gedaan
ja tuurlijk heb ik ook wel eens iets meer dan een glas teveel op....
maar kotsentotaal nutteloos
quote:
ach kan gebeuren hahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren () wist ik de grens een paar keer niet goed te bepalen.
Moks, het wordt nu echt tijd dat je je bed op gaat zoeken en gaat slapen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:29 schreef Mokster het volgende:
weg
ach ja wel een ******* met gelijk voor de veranderingquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:29 schreef Mokster het volgende:
Weg
Gaat mij om de drink and drivequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef PhaE het volgende:
Sjeez wat een moraalridders hier allemaal opeens!
Alsof hier nog niemand ooit iets teveel heeft gedronken
Dat is het punt nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef PhaE het volgende:
dat zegt toch niemand?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef PhaE het volgende:
En ook al met dr op msn gesprokenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
Godt, je bent nu ineens een echte mod
Zo ver komt het tegenwoordig zelfs niet eens meer, ik ben braaf gewordenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach kan gebeuren haha
maar ik snap niet goed hoe
op een gegeven moment voel je je toch niet meer zo oke en is dat glas toch niet meer aantrekkelijk? dan wil ik altijd liever een glaasje water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |