je bent een pipoquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:09 schreef Mex_ het volgende:
fipo
Wind je niet zo opquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef ArTiC het volgende:
Oh en het stoort me echt dat ik hier af en toe uitgemaakt wordt voor ricer of plasticlover...
Tis dat jullie niet zo in die scene zitten maar alle mods die ik gedaan heb vallen onder de noemer JDM ok..het is niet allemaal even origineel uit Japan, zoveel geld heb ik niet ervoor over.
Ik verafschuw juist het 2F2F effect wat sommigen proberen na te bootsen met brede bumpers e.d.
Ik streef juist de cleane japanse look na aangezien deze perfect in mijn smaak valt (op het carbon na dan).
Je maakt je veel te druk over dat ricer enz.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef ArTiC het volgende:
Oh en het stoort me echt dat ik hier af en toe uitgemaakt wordt voor ricer of plasticlover...
Tis dat jullie niet zo in die scene zitten maar alle mods die ik gedaan heb vallen onder de noemer JDM ok..het is niet allemaal even origineel uit Japan, zoveel geld heb ik niet ervoor over.
Ik verafschuw juist het 2F2F effect wat sommigen proberen na te bootsen met brede bumpers e.d.
Ik streef juist de cleane japanse look na aangezien deze perfect in mijn smaak valt (op het carbon na dan).
laat me...ik wens niet vergeleken te worden met de gemiddelde golf of crx sjonniequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:10 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wind je niet zo opIk ben ook dolblij met m'n kapperswagentje
Het is ook ter vervanging van de versnellingsbak, maar de transmissie zit niet aan het bellhouse vastquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ah ok, de fout zit bij mij, ik zag de variomatic iets te letterlijk als vervanging van de versnellingsbak, ook op dezelfde plek als een versnellingsbak dus
Juist ja, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is ook ter vervanging van de versnellingsbak, maar de transmissie zit niet aan het bellhouse vast
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat me...ik wens niet vergeleken te worden met de gemiddelde golf of crx sjonnie![]()
Preciesquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Juist ja, dat bedoelde ikwel relaxed voor de weight distribution
vandaar dat ik me er zo over opwind...ik steek een hoop geld en moeite erin om er wat moois van te maken (zowel als performance als uiterlijk) en dan krijg je de term ricer op je dakquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je maakt je veel te druk over dat ricer enz.
Een mooie Civic is heel wat ander dan een ver-rijstte.
...
Op straat racen vind ik not-done. Keertje sprinten ok, maar het loopt snel uit de hand. Zeker bij de GTI/GSI generatie. Ze kunnen hun verlies niet accepteren en gaan over grenzen om toch te kunnen winnen.
Dan ga ik liever naar het circuit. Legaal racen met andere mensen die wél moeite in hun auto steken en ervan houden. Sjappies die het duur vinden blijven weg of rijden hun auto in de poeier omdat ze zichzelf vele malen overschatten![]()
Dan heb je ook het doel van de circuitdag niet begrepen, iedereen kan meedoen. joost en ik (en nog iemand met een 242) doen ook mee. Jezelf laten kennen in plaats van plezier hebben?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vandaar dat ik me er zo over opwind...ik steek een hoop geld en moeite erin om er wat moois van te maken (zowel als performance als uiterlijk) en dan krijg je de term ricer op je dak![]()
Ik race wel eens op straat ja..echter hou ik wel altijd de veiligheid boven het competitie-element. Dus niet op wegen met kruisingen met verkeer/scholen enzo om je heen. Na hooguit 200m stopt het dan ook en geef ik ook de sjonnie die toch nog voorbij wil omdat ie denkt dat ie dan gewonnen heeft nog ruim genoeg ruimte om safe voorbij te gaan.
Racen op een circuit is idd wel leuk (AF circuitdag anyone) maar niet met een 90PK FWD. Voor dat geld ga ik liever een dag karten in Kerpen ofzo. Beleef ik meer raceplezier aan.
Dat is (van mijn kant uit) gewoon kloten en niet verkeerd bedoeld.quote:Ik heb ook echt wel respect voor wat je doet met je DAFje want je bent uniek bezig maar na al die 'ricer' en 'plastic' steken van verschillende kanten hier naar mij toe ga ik gewoon terug kloten.
Dat zeg ik: ik beleef meer plezier aan een dagje karten dan met mijn auto het circuit op gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan heb je ook het doel van de circuitdag niet begrepen, iedereen kan meedoen. joost en ik (en nog iemand met een 242) doen ook mee. Jezelf laten kennen in plaats van plezier hebben?
Dat is neit waar AutoFans voor staat
Hetzelfde op de Nürburgring.
Op het vals platte gedeelte ga ik met 90km/u omhoog. Niet bijster hard. Maar je leert er wel van en het is gewoon enorm vet! Die ervaringen kun je alleen meemaken, niet uitleggen.
[..]
Dat is (van mijn kant uit) gewoon kloten en niet verkeerd bedoeld.
Ik heb een oud brik, jij een plastic Honda.
Er hangt hier een sleutelhanger van Honda, omdat ik fan van het merk bent. Zegt genoeg dunkt me
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als je veel gedronken hebt slaap je ook slechter... ik weet niet of je veel drinkt.. maar anders misschien wat minderen
das het voordeel van de motor... je kunt er wat aan knutselen omdat ie toch niet gekeurd hoeft te worden....moet er alleen wel voor zorgen dat het er fatsoenlijk en degelijk uitzietquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:07 schreef omegaproject het volgende:
Gelukkig dat ik een pagina vol auto-brabbel gemist heb
Maar om toch nog even wat inhoudelijks toe te voegen; ik heb 4x heldere LED-knippers besteld incl. speciale led-knipper-relais. Dat moet kennelijk omdat ze anders te snel gaan knipperen
Dan binnenkort nog een mooi LED-achterlichtunit inbouwen, nieuwe kleinere spiegels er op en de onderkuip een beetje aanpassenMogelijk een wat bredere achterband op mn velg en het dashboard digitaliseren ...
4H ownage!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef r8ality het volgende:
Ik ben vanaf nu Hilvarenbeek Helpdesk Hellhole Hulpje.
5 minutenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
4H ownage!!
Maareh, voorstellen was goed gegaan enzo? Wanneer moet je beginnen?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:36 schreef r8ality het volgende:
Dus in juni krijg ik waarschijnlijk 1200 euro ineens meer gestort ofzo.
Ik ga tot die tijd niet je eten betalen hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:36 schreef r8ality het volgende:
Dus in juni krijg ik waarschijnlijk 1200 euro ineens meer gestort ofzo.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Datum Inzet Saldo 2006-01-26 06:24 Uitbetaling 7,75 14,39 EUR 2006-01-26 03:04 Inzet -5,00 6,64 EUR 2006-01-25 13:49 Uitbetaling 5,64 11,64 EUR 2006-01-25 00:48 Inzet -1,15 6,00 EUR 2006-01-24 22:56 Uitbetaling 7,15 7,15 EUR 2006-01-24 20:35 Inzet -5,22 0,00 EUR 2006-01-24 15:23 Uitbetaling 5,22 5,22 EUR 2006-01-24 01:19 Inzet -2,82 0,00 EUR |
en wat houdt dat in?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef r8ality het volgende:
Ik ben vanaf nu Hilvarenbeek Helpdesk Hellhole Hulpje.
Ik hoop voor jou dat je je een beetje kan inhouden.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef r8ality het volgende:
Mensen helpen die niet weten hoe ze moeten underlinen in Word. Of hoe ze uberhaupt het ding aan moeten zetten. Of de zoveelste vastgelopen printer weer aanslingeren.
Gelukkig kan ik wel veel op locatie doen.
Realities persoonlijke ontwikkelingsplan omvat deze punten dan ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je je een beetje kan inhouden.....
Zodra er klachten over je binnenkomen bij OGD mag je op gesprek komen en loop je de kans direct buitengeknikkerd te worden... rust en klantvriendelijkheid wordt nogal op prijs gesteld. Als je je net zo gedraagt als tegen één van ons als iets je niet meezit.... heb je een vet probleem
Ohw .. en hoe weet jij dat dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Realities persoonlijke ontwikkelingsplan omvat deze punten dan ook
Nee maar anders zou ik hem met liefde op je kop uitschijtenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:24 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Lieve schat, je hebt het wel moeilijk vandaag hè? Zit er een keutel dwars misschien?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:24 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee maar anders zou ik hem met liefde op je kop uitschijten
Wat is een mt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:24 schreef Partygurl het volgende:
Grrr
Haasten haasten haasten omdat die stomme nepsoldaat al vroeg thuis zou zijn,, krijgt ie een mt, is ie pas vanavond laat thuis grrr
Moet je met Joost overleggen want ik ga morgenvroeg naar Zwitserlandquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ohw .. en hoe weet jij dat dan?
Enne, Flow; is er morgenavond weer pokeren bij U thuis?
+2 adremquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:24 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee maar anders zou ik hem met liefde op je kop uitschijten
Oh ja ... natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je met Joost overleggen want ik ga morgenvroeg naar Zwitserland
Als de oorlog uitbreekt gaan afspraken ook niet voor!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Partygurl het volgende:
Mentale training..
Onzin dus.
En hartstikke fijn als je allemaal afspraken gemaakt hebt, niet dus pff.
Pfffquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als de oorlog uitbreekt gaan afspraken ook niet voor!
Maargoed.. get you punt!
"Nee niks naar Afghanistan! We zouden naar mijn ouders gaan vanavond!!"quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Pfffduhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuhuhuhuhu
Federer mept hem zo het tournooi uit,quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef FlowDesign het volgende:
Die gekke Baghdatis staat gewoon in de finale van de Australian Open. Als ie wint dan zal er wel een bericht in de krant komen dat een Cyprioot daar op had ingezet en 20.000 E gewonnen heeft
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
"Nee niks naar Afghanistan! We zouden naar mijn ouders gaan vanavond!!"
Zal wel weer een 5setter worden denk ik, want Federer speelt heel het tournooi al niet zo goed als hij normaal speelt. Met Tommy Haas en Davidenko had hij ook al veel moeite.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:59 schreef febster het volgende:
[..]
Federer mept hem zo het tournooi uit,.
Als je slim bent zet je flink wat centjes op die outsiderquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zal wel weer een 5setter worden denk ik, want Federer speelt heel het tournooi al niet zo goed als hij normaal speelt. Met Tommy Haas en Davidenko had hij ook al veel moeite.
Hogere odds idd... maar Federer is zo ontzettend goed in wél goed spelen op de belangrijke punten, dat ook al speelt hij niet goed hij toch nog kan winnen van ja, wie dan ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Als je slim bent zet je flink wat centjes op die outsider
Zou kunnen, maar idd zoals je hieronder wel zegt, als Federer slecht speelt zoals in dit tournooi wint hij het op de belangrijke momenten toch nog. Daarnaast zal hij voor de finale minder zenuwachtig zijn dan de Cypriootquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zal wel weer een 5setter worden denk ik, want Federer speelt heel het tournooi al niet zo goed als hij normaal speelt. Met Tommy Haas en Davidenko had hij ook al veel moeite.
[insert reclame] Shkkk, shkk, Ongeschikt [/insert reclame]quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Pfffduhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuhuhuhuhu
Ik zou t daar geen dag volhouden nee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:12 schreef gazylady het volgende:
[..]
[insert reclame] Shkkk, shkk, Ongeschikt [/insert reclame]
![]()
Zit in 'De Hofnar', zal ff een linkje zoeken, is net zo makkelijk he..quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:24 schreef Partygurl het volgende:
Echt???????
Waar ergens zit die winkel?
hey leuk..stunts in een nieuw jasjequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:24 schreef r8ality het volgende:
Jaaa! Crashday is echt vehehehehehet!
Multiplayer @ LAN Arnoud.
Ik hoorde net dat ze verkracht is door de 7 dwergen. En terecht!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hey leuk..stunts in een nieuw jasje
jeugdsentimentveel leuker dan vrouwtje theelepel
zei de 8ste dwerg die niet mee mocht doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ze verkracht is door de 7 dwergen. En terecht!
Je hebt helemaal geen motorquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zei de 8ste dwerg die niet mee mocht doen
Tioch niet weer met die aap hequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:32 schreef gazylady het volgende:
Echt gaaf!
Een website met een enorme hoeveelheid schoolfoto's waar je zo in kunt zoeken.
Ze hebben uit praktisch alle landen foto's weten te verzamelen.
Je klikt op europe/nederland onderop de pagina, de naam van je
school aanklikken, naam invullen, en het jaar dat je daar op school zat.
Indien je de naam van de school niet meer weet, kun je dat veld
leeglaten, misschien kom je er dan ook.
Zo ook het jaar dat je er op school zat, sommigen weten het misschien niet meer, probeer het met een leeg veld.
Van mij hadden ze 2 foto's van de lagere school, werkelijk ongelooflijk.
http://www.worldschoolphotographs.com/
Misschien zitten er van jullie ook foto´s bij, succes.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zei de 8ste dwerg die niet mee mocht doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |