Meen je dat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ie model teckel is geworden
In Limburg rijden toch al bijna geen auto's?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:14 schreef PLAE@ het volgende:
Jezus dan stop je toch even? Kneus
Ik heb t eens in Limburg gehad (kom je ook een keer in Limburg). De politie kwam m ophalen.
Neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef _Liquid_ het volgende:
Heb je gebeld in de auto? Toch wel handsfree he
waarom niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
In Limburg rijden toch al bijna geen auto's?
Stoppen......hahahhha! Ik reed met 130/140 voorbij en dan op de linker strook stoppen, en achter dat dier aan gaan rennen tegen het verkeer in? En me auto laten staan op de linker strook? Ja goed idee![]()
Helaas u bent niet geselecteerd om in de studio te komen... Probeer het later nog eens !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:21 schreef Intergalactrick het volgende:
Cool, je hebt 112 gebeld. Wat gebeurt er dan precies?
Het duurde lang voordat ze opnamen, hij gaat best lan g over....toen nam er een man/jongen op en vroeg met wie ik doorveronbdne wou worden...toen vertelde ik me verhaal en toen vroeg hij waar het was en toen zei ie dat het al doorgemeld was...dusssssquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:21 schreef Intergalactrick het volgende:
Cool, je hebt 112 gebeld. Wat gebeurt er dan precies?
jij durft de snelweg niet op ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:41 schreef Rydell het volgende:
Ik stopte een keer midden op de weg voor een doodgereden kat. Ik via nummerinfo het nummer opgevraagd van de plaatselijke dierenambulance, want het is zielig als er nog iemand over zo'n beestje heenrijdt. Dacht iedereen gewoon dat ik die kat voor z'n sodemieter had gereden!![]()
Was trouwens niet op de snelweg hoor, ik kijk wel beter uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |